11

44 2 0
                                    

Ο Σπύρος ήταν πολύ μεθυσμένος.
Παραπατουσε.
Είχε αφήσει τους φίλους τους και επέστρεψε σπίτι.
Ήταν τυχερος επειδή η Μαρία είχε πάθει κρίση πανικού και δεν ήθελε να πάει στην αστυνομία, αν και την πιεζαν ο Τακης, η Μελπω και ο γιατρός, που φρόντισε τα τραύματα της.
Ηξερε ότι χωρίς την μαρτυρία της κοπέλα, και να  μιλούσε ο Τακης, δεν θα είχανε τίποτα...
Ο Σπύρος λίγο πριν αφήσει τη Μαρία να πάει στον Τάκη της είπε:για πάνε στους αστυνομικους και μίλησε και το σημερινό θα ήτανε χάδι... Θα στελνω ανδρες να σε χτυπάνε και να σε βιάζουν, κάθε μέρα, μεχρι να σε σκοτώσω... Έχω ξανά σκοτώσει ξέρεις... Θυμασαι μια Μαρίνα, Στάθη που εξαφανίστηκε 5 χρόνια πριν? Δεν χάθηκε... Εγώ την είχα εξαφανίσει. Της είπα να την πάω σπίτι της με το αμαξι , να μην γυρίζει μόνη στο δρόμο, με συμπαθούσε... Ίσως και να με γούσταρε, όλες με γουστάρετε, κλωσσες, αλλά μόλις πάω να χουφτωσω, φωνάζετε, πουτανες... Α, ξέχασα η Μαρίνα. Μπήκε στο αμάξι.  Αντί για το σπίτι την πήγα στο δάσος, σε ολόκληρη τη διαδρομή ούρλιαζε :που πάμε.?Σταμάτησα το αμάξι, ακόμη ούρλιαζε.Πήγα να χουφτωσω, φώναξε και με έσπρωχνε . Την χτύπησα. Την βιασα, δεν την βρήκα παρθένα και νευριασα πολύ, το πουτανακι το έδωσε αλλού, αλλά σε εμένα όχι... Θα την έφτιαχνα εγώ.. Είχα βιάσει κι άλλες, μου άρεσε, μόνο έτσι την έβρισκα, και στις πουτανες που πήγαινω τις πλήρωνω διπλα για αναπαράσταση βιασμού. Αλλά είναι ψεύτικο, ρε πουστη μου! Το ζωντανό έχει άλλη χάρη... Έτσι την έβρισκα έτσι την βρίσκω.  Αυτή η Μαρίνα ήταν η μόνη που καθάρισα και η μόνη που δεν ήταν παρθένα, ξέρω να τις ξεχωρίζω πια , τόσα χρόνια εξάσκηση κάνω.. Μόνο το Μαρινακι μου την έσκασε, αλλά το πλήρωσε. Και ξέρεις πως την σκότωσα? την  έθαψα ζωντανή σε μια σπηλιά. Αυτό θα κάνω και σε εσένα... Θα σε θάψω ζωντανή...

Η Μαρία δεν έβγαζε από το μυαλό της αυτά τα λόγια και ήταν σε τοσο άσχημη κατάσταση, ούτε η ηρεμιστική ενεση που της έκανε ο Μαρκος δεν κατάφερε να την ηρεμισει.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 13, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Η "σημαδεμενη" Where stories live. Discover now