Unicode
Taehyung ကပွဲကပြန်လာတော့အလွန်ပင်ပန်းနေပြီဖြစ်တယ်...ဘာလို့ဆို party ဆိုတဲ့အတိုင်း ABO တို့ရဲ့သဘာဝအတိုင်း phromones တို့ရဲ့ဖိအားတွေကသူ့အပေါ်အနည်းနဲ့အများဆိုသလိုသက်ရောက်ခဲ့တယ်...alpha တစ်ကောင်မဟုတ်တာကြောင့် သူ့ရဲ့ phromones တွေကိုထိန်းချုပ်နိုင်ဖို့ကအရမ်းခက်ခဲပေမဲ့ တားဆေးထိုးထားတာကြောင့် သူကျော်ဖြတ်နိုင်ခဲ့သည်ပဲလေ...အဖေအဲ့လိုပွဲတွေကိုခဏခဏသွားရတိုင်း သေချာပေါက် phromones တွေရဲ့ဖိအားကိုအများမဟုတ်ရင်တောင်အနည်းအကျဥ်းတော့ခံစားနေရမှာပဲလေ......
"ကျွန်တော်အပေါ်တက်တော့မယ် appa"
"အင်း"
အဲ့ဒီနောက်မှာတော့ သူရေချိုးအဝတ်အစားလဲကာ အိပ်ယာထက်လဲချလိုက်သည်....သူ့ဘေးပြတင်းပေါက်က လိုက်ကာကလေပြေလေးကြောင့် လွင့်မြောကာ လရောင်ကလည်းသူ့အခန်းထဲအလုံအလောက်ကိုကျရောက်နေတယ်...ရုတ်တရက်ဆိုသလို သူကြက်သီးထသွားခဲ့တယ်...ဒါကြောင့်ပဲ ပြတင်းပေါက်အားပိတ်ရန် အိပ်ယာပေါ်ကထလိုက်သည်...ပြတင်းပေါက်အားပိတ်ရန်ပြင်လိုက်စဥ် ရုတ်တရပ်မျက်ဝန်းထောင့်မှမြင်လိုက်ရတာက လူတစ်ယောက်သူ့အခန်းကိုကြည့်နေတယ်ဆိုတာပဲ...သေချာကြည့်လိုက်တော့ မည်သူမှမရှိပေ...Kim အိမ်တော်က လုံခြုံရေးစနစ်ကလျော့တိလျော့ရဲပုံစံမဟုတ်ပေ...ထို့ကြောင့်သူအမြင်မှားသည်ဟုသာသတ်မှတ်ထားလိုက်ပြီး ပြတင်းပေါက်အားလျင်မြန်စွာပဲပိတ်လိုက်တယ်....
.
.
.
.
.နောက်တစ်နေ့မနက်မှာပဲ အဖေနဲ့သူနဲ့အတူထမင်းစားရင်း pack ကိုခေါ်သွားရန်စကားစလာသည်....
"ဒီနေ့မင်းအားလား"
"အားပါတယ် ဘာဖြစ်လို့လဲ"
"မင်းအားရင် pack ကိုတစ်ခေါက်လောက်ဖြစ်ဖြစ်သွားကြည့်ချင်လား"
သူ့အဖေရဲ့စကားမှာ taehyung မင်သက်သွားခဲ့တယ်....pack ကိုမကြည့်ချင်ဘူးပြောရင်လိမ်ရာကျမှာပေါ့ သူ့ကြည့်ချင်တာအသက် 18 နှစ်ထဲကပဲ....hoseok က pack အကြောင်းတွေကိုပြောပြတိုင်း သူအမြဲစိတ်ဝင်တစားနားထောင်ခဲ့သလို သွားလည်းသွားချင်ခဲ့တယ်...taehyung လျင်မြန်စွာပဲ ခေါင်းကိုမြန်မြန်ငြိမ့်လိုက်တယ်.....အဖေကစကားမပြောပဲ သူ့အားခဏကြာသည်အထိစိုက်ကြည့်ပြီးမှ စကားဆက်လာတယ်.....
YOU ARE READING
You're my Luna ( Complete )
RandomTaehyung×jungkook Jhope × jimin namjoon × jin suga × seokie (girl)