1 Temmuz 2021
The Last Reminder, Collapse Under the Empire
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin, keyifli okumalar. 💃
🎲
Oğuzhan Özgür Hancıoğlu, Ağzından
Zamanın durduğunu hissettiğin ya da hiç geçmek bilmeyen bir anın içinde takılı kaldığın oldu mu? Bir an öyle bir durumda kalırsın ki ne zaman kavramından haberin olur ne de kendinden. Kalbin o duruma göre hızlı çarpar ya da yavaşladığını hissedersin. Gözlerimin önünden hiç geçmeyen bir anıya sahiptim. Var oluşumun bir anda yok oluş hikayesine döndüğü geçmişime yazılmış en kanlı yazgıydı.
Gökyüzünden düşen her bir yağmur damlasının yavaşladığını ve kan damlaları ile üzerime düştüğünü görüyorum. İçinde bulunduğum zaman ile aynıydı, yavaştı. Ben o anın içinde hep takılı kalmıştım. Zaman geleceği gösteriyordu ama ruhum geçmişte kalmıştı.
Tutunduğum balkon demirinden ellerimi kopardığımda bakışlarım gökyüzüne çevrildi. Puslu hava bana sanki içimi gösteriyordu. Balkondan odamın içine girip odadan çıktığımda adımlarım benim komutumdan çıkmıştı. Ruhum beni nereye yönlendiriyorsa oraya gidiyordum.
Evin en alt katındaki kapalı havuza vardığımda üzerimdeki beyaz gömleği çıkartıp yere düşmesine izin verdim. Altımdaki pantolonu da çıkartıp yanıma bıraktığımda ayakkabılarımı kenara ittirip havuza atladım. Bedenim suyun dibine çakıldığında yukarıya çıkmak yerine kendimi geriye doğru ittirdim ve sırtımın fayansa değmesine izin verdim. Kollarımı bacaklarımın etrafına doladığımda dudaklarımın arasından baloncuklar çıktı.
Bugün benim en değerli varlığımı kaybettiğim gündü.
Bugün benim doğum günümdü.
Dudaklarımı araladığımda firar eden baloncuklar suyun üzerine doğru yükselirken bir anda birinin suya atladığını fark ettim. Bulanık gözlerimden dolayı kim olduğunu seçemezken koluma değen ellerle suyun üzerine doğru çıkarıldım. Suyun üzerine çıktığımda derin bir nefes alıp yüzümü sildiğimde karşımdaki kişinin kim olduğunu gördüm.
Kapalı gözleriyle ayakta durmaya çalışıyor ama boyu yetmediği için suyun dibine çöküyordu. Eflal, buradaydı. Elimi beline sarıp kendime yaklaştırdığımda ellerini kolumdan çekip omzumun üzerine bıraktı. Tek elimle gözlerini kurulamasına yardımcı olduğumda gözlerini açtı. Mavi gözleri hemen kızarmıştı. Bakışları beni bulduğunda gözlerimde ve çıplak üstümde gezindi. Yanaklarının kızardığını fark ettiğimde gülmemek için yanağımın içini dişledim.
"Delirdin mi sen, bu saatte havuzda ne yapıyorsun?"
Sorduğu soru gözlerindeki duyguyu yansıtıyordu. Mavi irisleri endişeye boğulmuştu. Dişlerimle yanağıma ıstırap çektirmeyi bıraktığımda elimi Eflal'in belinden çektim. Eflal, korkarak ellerini boynuma sardığında belinde ayaklarını hissettim. Hızlıca inip kalkan göğsü çıplak göğsüme sürtüyordu. Gözlerini kapatmış bir şekilde öylece bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANDROMEDA
Action[WattpadRomance TR Okuma Listesinde] Zihnimde akmakta olan bir kum saatinin sesini duyuyordum. İnce, dar kısımdan geçen tanecikler üzerime doğru akıyordu. Bedenime yapışmış kum tanelerinin ağırlığı, ruhumdaki ağırlığa eşitti. Sanki geçmiş, üzerime ç...