~~~~~~~~~~

603 33 5
                                    

**perspektywa Izuku**

dołączyła do nas nowa uczennica, wygląda na interesującą osobę, jak narazie nie wiem nic o jej darze, ale na pewno jest ciekawy! w sumie jak każdy!

(następny dzień)

okej ta nowa jest trochę dziwna..................z nikim nie rozmawia , ukrywa się, na treningi nie uczęszcza. Próbowałem z nią rozmawiać ale tylko patrzyła na mnie jak na debila i odchodziła, może jest bez daru? eh kto to wie. Ostatnie dni mineły mi spokojne, nikt nie umarł, całe szczęście. Może morderca/czyni się poddał/a? oby. ale Aziwa-sensei bardzo naciska na treningi.


**perspektywa Bakugou**
ta nowa jest dziwna, nie mam zielonego pojęcia jaki ma dar, i żadnych poznak że jakiekoliwek posiada, narazie nie za bardzo się nią interesuje. Za dwa dni będziemy przypuszczać atak, w końcu, shigaraki ciągle to odwlekał. Aziwa ciągle naciska na te treningi, troche wkurza mnie to, i tak za niedługo opuszczę te bude.  W KOŃCU uwolnie się od tego świata.



**time skip**

Narrator:
przez te dwa dni nic nadzwyczajnego się nie zdarzyło, aktualnie jest lekcja. Jest cała klasa

**perspektywa Izuku**
ta lekcja jest bardzo nudna, chyba nigdy nie miałem tak że udaje że pisze notatki, JA TU CHYBA ZASNĘ ehhhhhhhhhhhhhh nie jest to może w moim stylu ale..........................ostatnio nie mogę spać, czuje się jakby ktoś mnie obserwowa. Nie śpię już od jakiś trzech dn.................


-NIE RUSZAJCIE SIĘ STĄD- po usłyszeniu alarmu wykrzyczał Aziwa-sensei wybiegając klasy

w klasie było mega cicho wszyscy byli zaniepokojeni po tym nagłym ataku, jak L.O.V mogł zaatakować UA? nikt z nas nic nie rozumiał z tego. Nowa jednak była niewzruszona, zaciekawiło mnie to............ oby to był fałszywy alarm.




**moja perspektywa**
Alarm? serio? mam sie bać jak reszta?  nie musze umiem się obronić, a nawet nie jest pewne czy będe musiała wogóle walczyć heh może nie pokazuje mojego daru ale to nie znaczy że go nie posiadam



**perspektywa Bakugou**
odciągnięcie Aziwy od klasy było banalne na spokojnie weszłem, widziałem zaskoczenie i szok na twarzach reszty klasy,  popatrzyłem na Izuku, taki niewinny heh, taki MÓJ. Schigaraki i reszta weszli do innych klas do mnie dołączyli Dabi, Toga i Twince. Klasa 1-a ustawiła się w pozycjach do walki, żałosne, oni myślą że dadzą radę pokonać nas? Są śmieszni. Uwineliśmy się z nimi w 10 minut. Szybko uśpiłem Izuku i wskoczyłem do portalu tylko on mi był potrzebny. przywiązałem go do krzesła i dałem mu na szyję obroże elektryczną. Teraz tylko czekać aż się obudzi..............




                                                                    T.B.C

Yandere/Villain Bakugou x Hero dekuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz