Глава първа

2.2K 68 4
                                    

Мая

- Моля пътниците до Верона, Италия да се насочат към Г7

-Лек път, миличка! Ще ни липсваш!

-И вие на мен. Обичам ви и двамата!

-Искам да се обадиш след като се настаниш!

-Добре, татко. Чао!

-Чао

Аз съм Мая на двадесет години от Тузла, Босна. Цялата треперя, никога не съм се качвала на самолет, но го правя заради любовта. Със Себастиян сме от месец заедно и реших да се преместя при него в Италия, или да си намеря квартира и да се виждаме. Той е от смесена националност (испанец /италианец), също така е и полицай.

-Спокойно Мая, това е само един самолет. Правиш ги заради гаджето си. Обичаш го!

-За първи път ли пътувате?

-Да. А вие?

-Такава ми е работата и ми се налага често.
-Аз съм Рита!

-Мая

-Приятно ми е Мая!

-На мен също Рита.

Валентино

Валентино Торес или накратко Тино. Роден съм в Верона и съм израснал тук. Нашето семейство ръководят северното и източното крило на италианската мафия. Баща ми бе убит и затова трябваше аз да заема неговото място. Разследван и преследван от полицията, но никога не могат да намерят доказателства за да ме тикнат в затвора. Притежам стриптийз клуб в центъра и всяка вечер се натъквам на нови попълнения, които не ми отказват.
А и обичам да гледам, как загубеняците хвърлят луди пари за да получат свирка или качествен секс от моите момичета.

-Тино! Радвам се да те видя тук!

-Стига Лули, всяка вечер съм тук. Имаш ли нещо за мен?

-За днес не, трябва да се задоволиш с някоя от старите.

-Жалко!

-Хуана прави добър секс, много мъже са доволни от нея.

-Аз не съм, затова тази вечер ще поръчам само уиски.

-Веднага шеф! - Лули е само барманка и началник докато мен ме няма , никой не я пипа или по скоро ако някой я пипне ще остане без ръка или крак.

-Здравей красавецо!

-Адриана

-Чух че не искаш да се възползваш от Хуана, затова мога да ти предоставя себе си. - Адриана правеше добри свирки, затова няма да откажа.

-След двадесет минути в офиса ми! Искам да облечеш най-хубавото бельо.

-Червено! Не съм забравила любимият ви цвят.

Мая

Имах чувството че щях умра, толкова млада щях да загина. Добре че бе Рита за да ме успокой, иначе щях да изпадна в паника.

-Себастиян!

-Мая.

-Как беше полета, миличка?

-Да, добре беше полета. - Направо невероятен бе полета, щях да умра!

-Хайде да те заведем в новият ти дом.

-Ти знаеш къде съм отседнала?

-Не, но ти ще ме заведеш.

Валентино

-Мамка му, толкова си добра! - изтенах след като бялата течност се разля върху гърдите ѝ.

-Радвам се че ви хареса, господарю. - Хванах я за брадичката и я дръпна към себе си , целунах я грубо и жадно. След целувката тя стана и тръгна към вратата, преди това получи плесник по малкото си дупе. Аз останах в офиса в компанията на скъпото уиски.

-Приятел!

-Карлос.

-Как си? Видях Адриана да излиза от офиса.

-Забавлявахме се

-Кога ще престанеш с това?!

-С кое?

-Намери си момиче!

-Колко ти си намери!

-Аз не съм готов за семейство и никога няма да бъда готов.

-Тогава защо ѝ аз да си търся момиче?

-Защото ти си млад и красив, шефа на мафията трябва да има човек зад себе си. Едно крехко същество, което да се грижи и притеснява за теб.

-Аз съм мафиот никога няма да се влюбя!

-Не казвай никога, Тино!

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Вече научихме малко за живота на главните герой.
Ще видим дали лошият и сексапилен Валентино ще наруши правилото си.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

Извинете ако има грешки в текста!
Приятно четене! 📖

Vote /Comment 💟

To falling for the mobster (+18) | ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora