Capitolul 7

13.2K 955 29
                                    



      Cum adică, unde am fost până acum? mă întreb fără să-mi pot lua privirea din ochii albaștri.

  Înainte să pot să spun ceva, o brunetă focoasă se apropie de noi și se agață posesivă de brațul blondului. .

— Cine sunt prietenele tale, Shane? întreabă privindu-ne ușor ironică.

Shane nu-şi mută privirea din ochii mei nici când o simte lângă el, nici când vorbeşte.

— Asta încerc să aflu şi eu! spune el. Eu sunt Shane, şi îmi întinde mâna.

— Rya, îi răspund, şi Amanda, fac semn către prietena mea care se înroşeşte uşor.

Când devine evident faptul că Shane nu are de gând să o prezinte şi pe ea, bruneta ne întinde şi ea mâna.

— Carmen, spune ea forțându-se să zâmbească, apoi trage de blond. Hai să dansăm!

Shane îi aruncă o privire scurtă, apoi se întoarce către mine.

— Să nu plecaţi!

Rămânem amândouă cu privirea la ei şi la modul în care dansează. Carmen ne surprinde pe amândouă. E bună! E foarte bună!

— Ce spui de Shane? îmi şopteşte Amanda.

— Dansează foarte bine! recunosc eu. La fel şi Carmen.

— Da, e cel mai bun de pe aici! spune ea şi o privesc curioasă să aflu mai multe. Are vreo douăzeci de ani şi e un fel de... şef, el se ocupă cu organizarea. Şi te-a observat imediat! chicoteşte ea.

— Probabil că sărim în ochi în mulţimea asta! Se vede că nu suntem nişte obişnuite de-ale locului! găsesc eu explicaţia.

Însă discuţia ne este întreruptă de un tip care apare lângă noi cu două pahare de plastic roşii, pline cu băutură și îl privim mirate.

— Nu vreţi să beţi ceva, fetelor?

Faţa lui nu-mi inspiră deloc încredere, iar rânjetul afişat nici atât. Brusc, îmi revin în memorie cuvintele lui Jay.

— Da, două doze de cola, te rog. Nedesfăcute, adaug, le bem mai târziu, şi îi zâmbesc.

Rămâne surprins şi mă priveşte cu ochii mijiţi.

— Le-ai auzit! spune Shane lângă noi şi îi face semn tipului să plece. Eşti prevăzătoare, îmi place! zice spre mine şi pare uimit de asta.

Nu mai spune nimic, dar toată seara sta pe lângă noi şi îi simt privirea pe mine în permanenţă. De câte ori mă uit la el, mă analizează, parcă contrariat. Atenţia lui asupra mea nu scapa neobservată. Carmen mă fulgeră cu privirea şi pot să bag mâna în foc că e geloasă, deşi nu am făcut nimic pentru asta. Chiar şi alte persoane se uită curioase la mine şi nici asta nu îmi place.

— Rya, ai observat cum se uită Shane la tine? îmi şopteşte Amanda.

— Ți se pare, îi răspund încercând să par cât mai indiferentă.

— O, aşa zici? Însemnă că atât eu, cât şi cel puţin jumătate din persoanele de aici suferim de halucinaţie colectivă! râde ea.

— Știi bine că nu mă interesează! îi spun serioasă.

— Da, Rya, ştiu. Şi, dacă mă întrebi pe mine, Jay e mult mai drăguţ decât Shane. Dar şi blondul are ceva... aparte. Uită-te şi tu! E înconjurat de atâta lume, dar iese imediat în evidenţă, parcă ar fi deasupra tuturor. Şi are nişte ochi...

MICUȚA BALERINĂ (publicată)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum