Na nič som nečakal a automaticky som ťukol na tlačitko Potvrdiť.
Tablet som položil na posteľ a išiel som sa osprchovať. V sprche nikdy nebývam dlho, tak nebolo vôbec zvláštne, že som bol za pol hodiny späť.
Ľahol som si do postele a ešte raz som si skontroloval tablet. Aha, jedna nová správa - od Louisa.
~ Ahoj :-) ~
- Ahoj :-) - odpísal som.
Odpoveď mi prišla behom sekundy.
~ Ako sa máš? ~
- Celkom dobre. A ty? -
~ Dobre ~
S Louisom som si písal do jednej. Po tom, čo sme sa rozlúčili, som si dal tablet na nabíjačku a išiel som spať.
~
Ráno ma zobudila mama, ktorá s niekým telefonovala a vôbec nebola hlučná.
Neochotne som sa teda vyhrabal z postele a obliekol som sa. Potom som zišiel dole do kuchyne a pustil som sa do raňajok, ktoré som mal nachystané na stole.
,,Budem musieť ísť do práce" oznámila mi mama, ktorá vošla do kuchyne.
,,Prečo?"
,,Lucy, moja kolegyňa, dala výpoveď a ja som zostala sama na mojom oddelení"
,,Aha, dobre. A kedy sa vrátiš?"
,,Okolo šiestej večer"
Iba som súhlasne zamrnčal a ďalej som sa venoval jedlu predo mnou.
~
Boli dve hodiny poobede a ja som práve ukladal riad na svoje miesto, keď sa domom rozoznel zvonček.
Utrel som si ruky a išiel som otvoriť.
,,A-Ahoj" pozdravil som osobu na druhej strane.
,,Ahoj. Iba ma tak napadlo, nechceš si ísť zahrať futbal?" opýtal sa ma Louis.
,,Jasne. Idem sa obliecť. Poď zatiaľ dnu"
Louis vošiel do domu, vyzul si topánky a nasledoval ma do mojej izby.
V izbe som otvoril skriňu s ktorej som si vytiahol tepláky a nejaké športové tepláky.
Otočil som sa k Louisovi, ale on si prezeral moje fotky na poličke nad stolom.
No nič. Dol som si dole svoje gate a obliekol som si tepláky. Potom som si ešte odbehol do kúpeľne.
,,Môžeme ísť" povedal som, keď som sa vrátil.
,,Idem"
Vyšli sme z domu a zamierili sme si to smerom k centru mesta.
Cesta na futbalové ihrisko nebola dlhá, ale aj tak medzi nami vládlo ticho.
Na ihrisku sme vyložili loptu, ktorú doniesol Louis a začali sme si rôzne kopať. Najprv som bol v bráne ja, potom Louis, ale obidvaja sme sa zhodli na tom, že Louisovi idú lepšie výkopy.
~
Už sme mali všetko zbalené a boli sme pripravení na cestu späť, keď zrazu niekto zakričal.
,,Aha. Buzna Tomlinson si konečne našiel priateľa"
---------
Ďalší diel v pondelok.
Za chyby a preklepy sa ospravedlňujem.
Eva.x