6

261 26 3
                                    

 *Pohľad Louisa*

,,Môžem ti vysvetliť to, čo sa stalo na tom ihrisku?"

Harry neodpovedal, iba nesmelo prikývol. Tak som sa pustil do rozprávanie môjho životného príbehu.

,,Ako malý chlapec som nemal žiadne problémy. V škôlke som mal veľa kamratátov s ktorými som neskôr nastúpil aj do školy. Škola bola v pohode, ale iba krátko. Pred tromi rokmi som si začal uvedomovať, že nie som ani tak na dievčatá. Skorej ma priťahovali chalani. Už vtedy som sa rozhodol, že to nikomu nepoviem, samozrejme okrem mamy. Ale raz som sa omylom preriekol pred mojim najlepším kamarátom, Stanom, a on to vykecal celej škole"

Pozrel som sa na Harry, aby som sa uistil, že všetko počul. Iba sa na mňa povzbudivo usmial a ja som pokračoval.

,,Na druhý deň som prišiel do školy a prekvapenie ma čakalo už na mojej skrinke. Bolo tam centrofixkou napísane BUZNA. Hneď som vedel, že to bol Stan. Cez prestávku som si to s ním išiel vybaviť, ale pohádali sme sa. To by nebolo ani to najhoršie. On si našiel novú partu a ja som zostal sám, ale nevadilo mi. 

Po letných prázdninách nastúpila na tú istú školu aj moja sestra Lottie. Stan a jeho parta ju začali šikanovať kvôli mne, a tak som bol nútený ísť za ním znovu. Ani teraz sme sa však nedohodli. Lottie prestúpila na inú školu a všetci sa zhŕkli proti mne"

Slzy sa mi kotúľali po tvári, ale chcel som to Harrymu dopovedať.

,,Nemusíš pokračovať ak nechceš"

,,Ale ja chcem. Toto trpím už dva a pol roka. Aj keď ma mama chcela dať na inú školu, vždy na nej bol niekto zo Stanových kamarátov, takže by to tam bolo ešte horšie ako na tejto. 

Od tej doby som nemal šťastie nájsť si priateľa. A preto, keď ma Stan videl s tebou vonku si hneď myslel, že niekoho mám. Naozaj sa ti za neho ospravedlňujem"

Týmto som zakončil svoj dlhý monológ a čakal som, čo sa bude diať. Ale to čo sa stalo som nečakal ani v tom najlepšom sne. 

--------

Ďalšia časť za 3 komentáre. Môžete sa vyjadrovať aj k otázke pri minulej časti.

Eva.x

You have to believe in everything (Larry Stylinson)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora