*Pohľad Harryho*
Ráno som sa zobudil skorej ako Louis. Posadil som sa na posteľ a ponaťahoval som sa. Potom som sa čo najtichšie vybral do kuchyne.
,,Dobré ráno" pozdravil som mamu, ktorá sedela za stolom a raňajkovala.
,,Aj tebe. Tam máš nachystané raňajky. Urobila som aj pre Louisa a môžeš si ich zobrať do izby"
,,Ďakujem"
Zobral som naše raňajky a vydal som sa späť do mojej izby. Potichu som otvoril dvere a vošiel som dnu.
Louis už sedel na posteli a ospalo si pretieral oči.
,,Ahoj" pozdravil som ho.
,,Ahoj"
,,Mama nám pripravila raňajky" oznámil som mu a podal mu jeho tanier.
,,To je od nej milé" zamumlal a pustil sa do jedla.
Ja som si sadol na druhú stranu jeho postele a začal som ho pozorovať.
Do úst si vkladal kúsok palacinky napichnutej na vidličke. Ako som ja len na ten kúsok cesta žiarlil.
To ja som chcel byť ten, ktorý sa bude dotýkať jeho rúžový pier. Ja som chcel byť ten, kto mu zotrie nutellu, ktorá mu stekala s kútikov úst.
,,Čo je na mne také zaujímavé?" opýtal sa ma.
Rýchlo som od neho odtrhol zrak a celý červený som mu odpovedal.
,,Nič, iba..."
,,Iba čo?"
,,Iba tu máš nutellu"
,,Kde?" opýtal sa nechápavo.
,,Tu" zopakoval som a prstom som mu ju zotrel.
Zostali sme naklonený k sebe a naše pery boli od seba iba pár milimetrov. Zrakom som skákal z jeho nádherne modrých očí na jeho pery.
,,Tak už ma pobozkaj, ty môj blázon" povedal vetu, ktorú som od neho chcel počuť už dávno.
Na nič som nečakal a pritisol som svoje pery na tie jeho. Hneď začal spolupracovať.
Bozkávali sme sa vášnivo. Keď sme zapojili aj jazyky, myslel som si, že z toho odpadnem. Tak úžasný to bol pocit.
,,Chcem sa vás opýtať, či..." mama, ktorá stálo vo dverách, sa zarazila.
Musela mať nádherný výhľad na chlapcov, ktorý od seba odskočili a pozreli sa na ňu s červenými tvárami.
,,Prepáčte" rýchlo sa ospravedlnila a vycúvala z dverí.
Iba sme sa s Louisom na seba pozreli a vybuchli sme do hlasitého smiechu. Váľali sme sa po posteli a držali sme si bruchá, ktoré nás už začali bolieť.
Keď sme sa ako tak upokojili, Louis ma znovu pobozkal so slovami, aby som išiel za ňou.
Dal som mu poslednú pusu a išiel som tam, kam ma poslal.
Našiel som ju dolu v kuchyni. Sedela za stolom a pila čaj. Neprekvapila sa, keď ma zazrela. Dalo by sa povedať, že to aj čakala.
,,Ehm, mami. Čo si potrebovala?" opýtal som sa.
,,Iba som sa vás chcela spýtať, či by sme nešli na výlet"
,,Kam?"
,,Kúsok za mestom je novootvorený zábavný park"
,,Super. Idem to oznámiť Louisovi"
,,A Harry"
,,Áno?"
,,Ste spolu zlatí"
----------
Mám pokazený počítač, takže časti budem teraz pridávať pomalšie.
P.S. - ďakujem za komentáre a votes pri minulej časti.
Eva.x