,,Harry, prestaň. Proste sa zmier s tým , že človek sediaci oproti tebe je nič"
Toto už ma vážne naštvalo. Musel som použiť niečo, čo by ho presvedčilo o opaku.
Nahol som sa k nemu a pritisol svoje pery na tie jeho. Celý stuhol, ale ani to ma neodradilo od toho, aby som pokračoval. Po chvíľke sa však pridal a ja som sa musel do bozku usmiať.
Naše bozkávanie pomaly naberalo na intenzite. Moje pery opustili tie Louisove a vrhli sa na jeho krk. Ale to som v žiadnom prípade nemal robiť.
,,Harry, nie..." žiadal Louis.
Odtiahol som sa od neho a so strachom v očiach som sa na neho pozrel.
,,Stalo sa niečo?"
,,Nie, ale proste ešte na toto nie som pripravený" priznal po chvíľke ticha a sklopil svoj pohľad k zemi.
Musel som sa nad ním pousmiať. Pomocou jednej ruky som mu zdvihol hlavu, aby jeho oči našli tie moje. Keď sa tak stalo, usmial som sa na neho tak, že sa mi v lícach utvorili tie dve jamky, ktoré ľudia považujú za rozkošné.
,,Som rád, že si mi to povedal. A nemusíš sa za to hanbiť"
,,Ďakujem, Harry"
,,Nie je za čo, Boo. Pozrieme si nejaký film?"
*Pohľad Louisa*
Boo? To si zo mňa robí srandu? Znie to, ako keby som bol nejaký plyšový medvedík. Ale nič som proti tomu nepovedal, lebo si myslím, že už som sa ja tak strápnil dosť.
Pomohol som Harrymu vybrať film a nakoniec sme sa usadili do jeho postele, s notebookom a popcornom v rukách.
--
Film skončil, keď hodiny ukazovali 17:58. Rýchlo som vyskočil z postele, lebo som mame sľúbil, že dnes postrážim Ernesta s Doris.
,,Lou? Si v poriadku?"
,,Áno, som. Iba som si spomenul, že dnes mám strážiť súrodencov, pretože mama ide niečo zariadiť"
,,Aha" zamumlal Harry.
Zobral som si všetky moje veci, čo sa v jeho izbe nachádzali a pomaly som sa pobral k dverám.
,,Ďakujem, za krásne strávené popoludnie"
,,Aj ja. Určite si to ešte niekedy zopakujeme"
,,Tak to hej. Maj sa, Harry"
,,Louis"
Dvere sa za mnou potichu zavreli a ja som sa vydal domov s hlavou plnou myšlienok. Prečo ma Harry pred odchodom nepobozkal? Robí to tak vždy. Čo som zase pokazil?
S touto časťou nie som veľmi spokojná, ale aby sa nám príbeh posunul ďalej, bolo potrebnú je napísať.
Ďalšia za 10+ votes a 2+ komenty.
Eva.x