10

228 32 4
                                    

,,Lou! Čo som spravil?"

Videl som, ako sa zhlboka nadýchol, a potom sa na mňa veľmi pomaly otočil.

,,Ty nič. To oni"

,,Kto oni?" nechápal som.

,,Naill a Liam" šepol.

,,Čo spravili?"

,,Harry, prosím. Naozaj sa o tom nechcem baviť zrovna tu" povedal a rozhodil rukami, pri čom sa snažil poukázať, že sme na ulici.

,,Dobre. Ako chceš. Poď, ideme"

,,Kam?" nechápal zase on.

,,Ku mne"

,,Aha" hlesol potichu a nasledoval ma.

~

Tašku som hodil ku stolu a sadol som si na posteľ. Louis zopakoval to čo ja, ale s tým rozdielom, že on tú tašku nehodil, ale položil. Potom sa začal rozhliadať po mojej izbe.

,,Môžem sa posadiť?" spýtal sa neskôr.

,,Jasne, nemusíš sa pýtať"

Louis sa posadil vedľa mňa a po chvíľke si zložil hlavu do dlaní.

,,Lou! Čo sa ti stalo?"

,,Ty chceš asi počuť vysvetlenie..." začal.

,,Nie. To teraz naozaj nechcem" povedal som, pri čom som si sadol pred neho do tureckého sedu.

Iba zodvihol hlavu a zadíval sa na mňa.

,,Musíš sa so mnou prestať kamarátiť. Nie, prosím, neprerušuj ma" dodal, keď som sa nadychoval k otázke. ,,Niall a Liam ma šikanujú už dosť dlho a ja nechcem, aby do toho zaplietli aj tebe"

,,Prečo by ma do toho plietli?"

,,Lebo pre mňa niečo znamenáš. A oni vedia, že keď ublížia tebe, bol by som z toho na dne. A presne to bude ich zámer ak zistia, že sa bavíš takým niekým, ako som ja"

,,Ako, že s takým niekým ako si ty. Ty si ten najláskavejší a najmilší človek akého som kedy stretol..."

,,No tak to si asi veľa ľudí nestretol, Harry. Lebo ja nie som najmilší a už vôbec nie najláskavejší človek. Som proste nič"

,,Ako o sebe môžeš tvrdiť, že si nič?"

,,Ľahko"

,,Louis. Už ma ale vážne štveš. Ty nie si nič! Ty si všetko"

,,Harry, prestaň. Proste sa zmier s tým , že človek sediaci oproti tebe je nič"

Toto už ma vážne naštvalo. Musel som použiť niečo, čo by ho presvedčilo o opaku.

__________

Ďalšia časť na svete. Ďakujem, že ste to vydržali tak dlho (presne 11 dní) bez novej časti. Nebudem sa tu teraz vyhovárať na to, že som nemala čas. Ja som ho mala, len som proste nemala chuť k písaniu.

Pokračovanie za 10+ votes a 3+ komenty.

Eva.x

You have to believe in everything (Larry Stylinson)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora