5

235 27 0
                                    

,,Aha. Buzna Tomlinson si konečne našiel priateľa"

,,Harry. Poďme, prosím" zaprosil Louis.

,,Čo Tomlinson? Aký je v posteli?" zakričal znovu chlapec, ktorý sa pomaly približoval.

,,Harry, prosím..." zaprosil Louis znovu, ale ja som sa ani nepohol.

,,Nepočul si ma?" Chlapec už bol vedľa nás.

Louis neodpovedal iba mi silno stisol ruku.

Chlapec si odfrkol a vlepil Louisovi facku. Ten sa zrútil k zemi.

,,Loui!" zakričal som a utekal som k nemu.

,,Buzni" zakričal chlapec nakoniec a odišiel.

,,Loui. Si v poriadku?"

,,Som"

,,Poď" povedal som a pomohol som mu, aby sa mohol postaviť na vlastné nohy.

 ~ 

Nejako sme sa dostali domov. Tam som posadil Louisa na sedačku v obývačke a išiel som mu pre vrecko s ľadom. Podal som mu ho a on poďakoval slabým ďakujem.

Ľad už bol roztopení a Louis sa zdvíhal.

,,Kam ideš?" opýtal som sa ho.

,,Domov"

,,Nechcel by si prespať tu?"

,,Ja neviem, Harry. Nechcem ťa otravovať"

,,Ale mňa neotravuješ. A navyše, mama bude rada keď zistí, že už som si stihol nájsť kamaráta"

,,No, dobre. Ale musíš mi sľúbiť, že ťa naozaj nijako neotravujem"

,,Neboj"

,,Dobre. Tak ja sa idem zbaliť. Za chvíľku som naspäť" povedal a odišiel domov.

Zo stolíka som si zobral mobil a vytočil som mamine číslo.

,,Čo sa deje, Harry?" zdvihla to hneď po prvom zazvonení.

,,Nič. Iba som sa ťa chcel opýtať, či by u nás mohol dnes prespať kamarát?"

,,Jasne že môže"

,,Ďakujem"

,,Ja sa vrátim domov okolo ôsmej. Môžete si objednať pizzu"

,,Dobre. Ahoj"

,,Ahoj"

Mobil som položil späť na stolík a išiel som do kuchyne, kde som si zobral letáčik s ponukou pizze, ktorý tam už stihla mama zavesiť.

 ~ 

 S Louisom som sedel v obývačke na gauči a  pozerali sme Scary Movie. Film už bol nakonci, keď vo dverách zabúchali kľúče. Obidvaja sme sa zľakli.

Ale strach z nás opadol, keď do miestnosti vošla moja mama s plnými rukami tašiek s nákupom.

,,Ahoj chlapci"

,,Ahoj"

,,Dobrý deň" pozdravil Louis.

,,Ja som Anne, Harryho mama" predstavila sa moja mama.

,,Teší ma. Ja som Louis"

,,Aj mňa teší. A Louisi, tykaj mi"

  ~

 Práve som ustielal Louisovi v mojej izbe na provizórnej posteli. Menovaní bol práve v sprche. Ja už som mal sprchu za sebou, a tak keď som to dorobil, ľahol som si do postele.

Louis sa vrátil behom desiatich minút. Mal na sebe iba čierne boxerky a tričko v rovnakej farbe. Vyzeral pekne.

,,Zem volá Harryho" povedal a pri tom mi mával pred očami rukou.

,,Áno?"

,,Si v pohode? Asi päť minút si na mňa pozeral a usmieval sa"

,,Prepáč" povedal som červený až za ušami.

,,V pohode. Nič sa nestalo" povedal a sadol si na moju posteľ. 

Chvíľku sme na seba iba pozerali, ale nakoniec to ticho medzi nami prerušil opäť Louis.

,,Môžem ti vysvetliť to, čo sa stalo na tom ihrisku?"

----------

Neviem, kedy bude ďalšia časť, pretože toho máme teraz v škole celkom dosť.

P.S. – Chcela by som sa vás opýtať, čo si myslíte o 50 SHADES OF GREY. Je lepší film alebo kniha?

Za každú odpoveď vopred ďakujem.

Eva.x

You have to believe in everything (Larry Stylinson)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant