12

200 28 1
                                    

*Pohľad Louisa*

Nemohol som si pomôcť, proste som stále myslel na Harryho. A tým stále, myslím fakt, že stále.

Od nášho posledného stretnutia prešli dva týždne. Od vtedy sme sa nevideli. Sem - tam som Harryho zazrel na školskej chodbe, ale keď som nabral odvahu na to, aby som išiel za ním, prišiel k nemu buď Niall alebo Liam.

A tým moja nálada klesla pod bod mrazu. Vždy keď som ho videl s jedným z nich dvoch, už som nemal zvyšok dňa na nič náladu. Chodil som ako telo bez dušu.

Hovoril som si, že sa to vyrieši nastávajúcimi prázdninami, ktoré už klopú na dvere.

V posledný deň školy som Harryho čakal pri vchode. Tajne som dúfal, že nepôjde so žiadnym z jeho kamarátov, ale tak trošku mi to nevyšlo.

Keď sa otvorili dvere a cez ne prechádzal Harry s Niallom za pätami, zamrzol mi úsmev na tvári. Našťastie si ma ani jeden s nich nevšimol, a tak som sa chcel tajne vypariť.

Prešiel som za strom, ktorý sa nachádzal vpravo odo mňa a zvedavo som sa otočil, pretože som nepočul za sebou žiadne kroky, čo značilo, že Harry domov nejde. Ale to som robiť nemal.

Harry stál v tesnom objatí s Niallom. Náhodný okoloidúci by povedal, že je to iba priateľské gesto, ale podľa mňa to tak nevyzeralo.

A môj názor potvrdila vec, čo sa stala o pár sekúnd neskôr. Niall sa postavil na špičky a daroval Harrymu pusu. A to nie obyčajnú, ale poriadneho francuzáka.

V tom momente, ako som to videl, mi zostalo zle. Nemohol som sa ani pohnúť z miesta. Proste som tam stál a sledoval som ten bozkávajúci pár, ktorý vyzeral, že si to každú chvíľku rozdá na lavičke v ich blízkosti.

Keď sa od seba konečne odtiahli, moje nohy dostali akýsi povel k tomu, aby som čo najrýchlejšie zdrhal. V rýchlosti som si vyhodil tašku na chrbát a rozbehol som sa domov.

Len čo sa za mnou zavreli dvere od izby, hodil som tašku ani neviem kam a zosunul som sa pozdĺž toho dreva. Oči sa mi začali zaplňovať slzami.

O chvíľku neskôr som už naplno vzlykal. V duchu som si nadával za to, že som sa do Harryho tak bezhlavo zamiloval. Veď ako aj môže niekto, ako je on, milovať osobu, ako som ja?

To sa nedá, pretože ja som iba obyčajná troska. A v tú chvíľu ma napadlo iba jedno. Zdvihol som sa zo zeme a zamieril som si to do kúpeľne.

--

Čo myslíte? Ako to medzi Louisom a Harrym bude teraz? Rada si vypočujem vaše názory v komentároch.

Eva.x

You have to believe in everything (Larry Stylinson)Onde histórias criam vida. Descubra agora