*SEHUN 4 LUHAN 3 YAŞINDA *
YAZAR
Bayan Oh kapının önündeki küçük çocuga bakıp gülümsedi
'Merhaba tatlım hoş geldin annen nerde ? '
' Aykadan geyiyoy . Hunnie neyde ?'
' Odasında tatlım istersen se- '
Bayan oh kelimesini tamamlayamadan luhan paytak adımlarla merdivenleri çıkmaya başladı .Bayan oh arkasından
'ARKADAŞI GELDİ TATLIM İSTERSEN SENDE GİT YANLARINA 'diye bagırdı kıkırdayıp kapıdaki arkadaşını iceriye alıp kapıyı kapattı .
Büyük mavi kapının önüne gelince duraksadı ve kulagını kapıya dayayıp içerideki sesleri dinlemeye başladı .
' Hunnie seyinle evleyenlimmi ? '
' Olmas evleyicegim kişi saten var ' küçük kız dudaklarını büküp aglarmış gibi sesler çıkardı . Daha sonra sevimli bir sesle
'Hunnieee beyimle evyenmelisinnnn ' diye çiyakladı .
Luhan kafasını dayadıgı kapıdan kaldırıp hışımla içeri girdi . İçeri girdiginde gördügü şey yüzünden gözleri dolmuştu . Onun hunnie'si başkasının dizinde yatıyodu . Hışımla kızı sacından tutup çekiştirdi kız onun vücuduna göre büyük olmasına ragmen saclarından sürükleyebilmişti . Kızı sacından sürüklerken dolan gözlerine inat sinirle bagırdı .
' O BEYİM HUNNİEM OYA BEYDEN BASKASI HUNNİE DİYEMEZ OYUYLA BEN EVYENİCEM O BEYİM ÇOCUKYAYIMIN BABAJI OLUJAK TAAMI '
' Bıyak sacıyımıı '
Sehun daha fazla duramayıp luhanı belinden tutarak kızdan ayırmaya çalıştı ama sadece çalıştı . Luhan kızın saçlarına koala gibi yapışıp bırakmamakta ısrar ediyordu .
' Yahh hannie bıyak sacıyı koparcakşın '
'BAYANEE KOPŞUN ŞEN BEYİMŞİN SADECE BEYİM '
' Hannie bıyak saşını sadeşe jeninim tamam '
'Heyy saşımı bıyakk '
'SEYİ PİS SÜYTÜK HUNNİE YAKYAŞIYŞAN ŞENİ ÖYDÜRÜRÜM '
'Tamam bıyak saşımı '
Luhan kızın sacını bıraktıktan sonra kız aglayarak odadan çıktı . Biraz sonra kapının kapanma sesiyle luhan dolan gözleri ile birlikte sehuna döndü . Neden onun hunniesi başka birinin dizinde yatıyoduki ? Hemde odada teklerken .
'Şenden nefyet ediyoyum oh sehun ' Luhan gözünden düşen bir damla yaşı yumruk yaptıgı elinin tersiyle silip arkasına döndü . Son kez arkasına döndügünde sehun hareketsiz sadece yüzüne bakıyodu . Neden hannie si böyle bir tepki vermiştiki ? sadece dizine kafasını koymuştu . Luhan sehun tepki vermeyince gözünden sicim gibi boşalan yaşlarla birlikte koşarak odadan çıktı . Merdivenleri koşarak inip mutfakta komşusu ile sohbet eden annesinin yanına koşup bacagına sarıldı.
Sehun odanın ortasında az önce olanlara anlam vermeye çalışıyodu . Ne yani şimdi hannie'si onu kıskanmışmıydı ?
'HANNİEE ' bagırarak merdivenleri inmeye başladı .
'SEYİNLE KONUŞMUYOYOM UZAK DUY BEYDEN '
Mutfaktan luhan'ın sesini duyunca oraya koşamaya başladı .mutfaga girdiginde annesinin bacagına sarılarak aglamaya devam eden luhan ile karşılaşınca oldugu yerde durdu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Olsan
Random"Yayınlanma tarihi : 21 Şubat 2015 " Bu benim ilk ficim. Dolayısıyla hatalarım saçmalıklarım çok fazla. Aslında düzenlemeye alıyordum ama bir arkadaşım "Bırak öyle kalsın okursun ve kendini ne denli geliştirdiğini anlarsın" diye bir öneri sunduğu iç...