Saat 17.00
Sehun ameliyata gireli 2 saat oldu . Ona güveniyorum . Kesinlikle oradan çıkacak buna herşeyin üzerine yemin ederim . Zaten benim herşeyim içeride.
Saat 19.30
Dört bucuk saat . Hepimiz ameliyathanenin kapısında meleğim'in çıkmasını bekliyoruz . Chanyeol Hyung 1 saat önce çıkıp herşeyin kontrol altında olduğunu söylemişti . Ama yinede içimdeki huzursuzluk bir türlü geçmiyordu . Sanki ... sanki kötü birşey olacakmış gibi . Tanrım lütfen onu benden alma .
Saat 21.00
Annemin yanında otururken gözlerimi bir saniye bile ayırmıyordum .
"Lu birşeyler yemen gerekli"
"Hiç bir şey yemek istemiyorum soo "
"Eger böyle yapmaya devam edersen seni eve götürürüm küçük adam "
"Baba yemek istemiyorum "
"Bizde sana yemek isteyip istemediğini sormadık yiyeceksin dedik "
"Neden bu kadar inatçı bir adamsın sen ? "
"Yemek ye "
"Tamam ya "
Saat 00.00
Ameliyathanenin kapısı açılınca bakışlarımı oraya çevirdim . Chanyeol hyung elleri ve üzeri kanlı bir şekilde bana doğru geliyordu . Oturduğum yerden uçarak kalkıp chanyeol hyung'un yanına koştum .
"H-hyung ? "
"Lu b-ben -"
"L-lütfen hyung b-bana -"
"Hey sakin ol sadece şaka yapıyorum o iyi ameliyat çok başarılı sadece "
"Sadece ? "
"Ameliyat sırasında kalbi durdu "
"N-ne ? "
"Şuanda iyi ama hâlâ bitmedi . Şanslıyızki tümör fazla yayılmadan temizlendi . Benim tahminim bugün içerisinde uyanır yada belki yarın sabah ama uyanacak sana verdiği sözü tutacak lulu senden şuanda birşey istiyorum eve gidip bir kaç eş getirirmisin . Istersen tao seninle gelebilir tek gitmen tehlikeli "
"P-peki ama önce onu görsem ?"
"Tamam seni sulu göz bambi" saçlarımı karıştırıp tekrar içeriye girdi .
Saat 01.30
Chanyeol hyung içeri girdiğinden beri olduğum yerde çıkmasını bekledim ama bir buçuk saati hiç kimse çıkmamıştı . Yere oturup kafamı arkaya yasladım . Baek ve soo yanıma oturup bana sarıldılar .
"Ona birşey olursa yaşayamam "
"Şhh sehun seni asla bırakmaz " dejafu hissi bütün bedenimi yıkıp geçerken göz yaşlarıma engel olamadım . Gözlerimi yumup kötü şeyler düşünmemeye çalıştım . Ameliyathanenin kapısı açılınca bakışlarımı tekrar o tarafa çevirdim ve ayağı kalktım . Sedyenin üzerinde beyaz çarşaf örtülü bedeni gördüğüm anda dizlerimin beni daha fazla taşıyacagından şüphe duymuştum . Sedye yavaşça yanımdan geçerken sehun'un aşağıya sarkan eli elime sürtünmüştü . Göz yaşlarım akarken başım dönmüştü . Geriye doğru düşeceğim zaman kaslı bir çift kol belimi tutmuştu . Sırtımda hissettiğim sert göğüs her ne kadar kime ait bilmesemde güvende hissetirmişti .
"Şhh sen bize sehun'un emanetisin . O uyanana kadar kendine dikkat etmelisin bay xiao . Sehun ile karşı karşıya kalmayı göze alamam " chanyeol hyung'un sesi kulağımdan başlayıp bütün bedenime elektirik etkisi vermişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Olsan
Casuale"Yayınlanma tarihi : 21 Şubat 2015 " Bu benim ilk ficim. Dolayısıyla hatalarım saçmalıklarım çok fazla. Aslında düzenlemeye alıyordum ama bir arkadaşım "Bırak öyle kalsın okursun ve kendini ne denli geliştirdiğini anlarsın" diye bir öneri sunduğu iç...