Anne ? (M)

1.6K 75 28
                                    

"GİTMENİ İSTEMİYORUM SENİ LANET YODA"

"B-baek sakin ol "

"Beni hiçmi sevmedin chanyeol ?"

"Seni seviyorum "

"Beni neden sevmiy- ha?"

"Seni seviyorum baek seni herşeyden çok seviyorum . Biliyorum henüz bir kaç aydır birlikteyiz ama ben sensiz nefes dahi alamıyorum sen benim nefesimsin"

"N-neden bana yalan söyledin chanyeol "

"Ben sana hiç yalan söylemedim yemin ederim "

"Hâlâ yalan söylüyorsun "

"Hayır"

"Bana-ögk " baekhyun yataktan öğürerek kalkıp hızla odadan çıktı . Şaşkın bakışlarla  baka kalmıştım.  Buda neydi şimdi . Hemen yataktan kalkıp peşinden koştum.  Banyoya girdiğimde klozetin önüne diz çökmüş suratını buruşturarak kusuyordu. Hemen yanına diz çöküp  sırtını sıvazlamaya başladım .

"Chanyeol onu hastaneye götür "

Kafamı kapıya çevirip şaşkın ve bir o kadarda korkak bakışlarla bize bakan bayan Luna'ya baktım .

"Götüreceğim efendim " bakışlarımı tekrar kusan sevgilime çevirdim . Gerçekten endişelenmeye  başlamıştım.  Bunun ufak bir soğuk algınlığı olması için içimden tanrıya yalvarıyordum.

"Geçti bebeğim . Hadi yüzünü yıkıyalım daha sonra hastaneye gideceğiz "

"H-hayır chanyeol lütfen hastaneye gitmek istemiyorum   "

"Bende itiraz istemiyorum baek . Hastaneye gideceğiz "

"K-k-korkuyorum "

"Ben yanında olacağım baek . Lütfen şimdi beni dinle "

"T-tamam ama yanımdan ayrılmayacaksın "

"Söz veriyorum "
___________________

Arabayı park edip indim . Hemen diğer tarafa dolanıp
baekhyun'un tarafını açtım . Yavaşca arabadan inip  kolumu tuttu . Baekhyun hastanelerden gerçekten korkuyordu.  Hastaneden içeriye girip yavaşça koridorda yürümeye başladık .

"İyi akşamlar bay park "

"İyi akşamlar jessie" 

"Bir sorumu var efendim " baekhyun kolumu sıkınca jessie'i geçiştirmem gerektiğini anlamıştım. 

" Baek biraz rahatsız "

"Oh geçmiş olsun efendim "

"Teşekkürler " jessie arkada kalınca baek tutuşunu gevşetmişti.

"Ah bay park "

"Evet"

"Yarın sabah saat 10'da diğer hastanenin baş hekimleri ile konferansınız var efendim " baekhyun kolumu bırakıp önden yürüyünce kendimi kötü hissetmistim.  Baekhyun sevgili olduğumuzdan beri stajerim ve aynı zamanda sekreterim olan jessie kıskanıyordu. 

"Erteleyemezmiyiz jessie "

"Sanmıyorum efendim "

"Ah pekala yarın erken gelirim ve bay zhang buradamı?"

"Evet efendim bu gece nöbeti vardı "

"Teşekkürler "

Hızlı adımlarla yürüyüp baek'in yumruk yaptığı  elini avucumun içine alıp okşadım.  Odama girince baek'i direk koltuga oturtup bende kendi yerime geçtim . Telefonu alıp Dr zhang'ı aradım.

Sadece Benim OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin