Bu bölümü @TurkishTripleS meleğime ithaf ediyorum . Yeni güncellemede ithaf yapamıyorum bununla idare et kuzum asdfjgj Unutmadan hatalarım varsa affedin meleklerim ♡
"Tao buraya gel "
"Hayır dedim "
"Huang zi tao sana hemen buraya gel dedim "
"Ben.banyo.yapmayacağım"
"Hayır efendim yapacaksın "
"Kris lütfen ~"
"Tao sen çocuk değilsin lütfen hemen buraya gel"
Kris koşarak merdivenleri çıkarken hızla odaya girip kapıyı kapattım . Kesinlikle banyo yapmayacağım. Dolaba girip kapakları sessizce kapattım . Derin nefeslerim arasında elimi kalbime bastırdım. Yarım saatir koca evin içinde kris'ten kaçıyordum . Buna çocukça bile deseniz nefret ederim ben banyo yapmaktan . Odanın kapısı açılınca nefesimi tutmuştum .
"Taozi neredeysen hemen ortaya çık . Eğer seni ben bulursam seninle banyo yapmam"
Hadi ama bu hiç adil değildi . Ama bende kolay kolay vazgecmem. Sesimi çıkarmadım . Odanın içinde kris'in sert ayak sesleri yankılanınca istemsizce korkmaya başlamıştım . Kendimi korku filmindeki katilin peşinde olduğu başrol gibi hissediyordum . Dolabın kapağı birden açılınca çığlık atmaya başlamıştım. Bu gerçekten çok fazla korkutucuydu .
"Seni buldum panda "
Bir anda yükseldiğimi hissedince daha yüksek bir sesle çığlık atmıştım.
"İNDİR BENİ YERE SENİ KOCA DEV . KRİS WU İNDİR BENİ " Ben debelenmeye devam ederken kris çoktan odadan çıkmıştı. Banyonun önüne gelince kapının kasasına sıkıca tutundum.
"Tao böyle yaparak sadece geciktiriyorsun . Banyo . yapacaksın "
"HAYIR " çığlık çığlıga bağırmaya devam ederken kris çok büyük bir çaba harcamadan beni kasadan uzaklaştırıp banyoya sokmuştu. Pekala buraya kadar herşey onun aleyhineydi ama kıyafetlerimi asla çıkara- kıyafetlerim ile küvetin içine otutturulunca kedi gibi kollarına tırnaklarımı geçirmiştim. Çırpınıp sudan çıkmaya çalışırken kris omuzlarıma baskı yapıp sudan çıkmamı engelliyordu.
"KRİS " bağırdıgımda umursamayıp kafama şu tutmaya devam etmişti . Kafamdan aşağıya süzülen sular ile çığlık atmaya kaldığım yerden devam etmiştim . Sesimin kısılacagını biliyorum ama sudan nefret ediyorum .
"Bak bu kadar " kris kahkahaları arasında konuştuğunda sinirle tıslayıp kollarımı göğsümde birleştirdim . Kris yüzüme bakarak gülmeyi kesince planımın işe yaradığını anlamıştım . Birden ayağıya kalkınca gözleri büyümüştü.
"Oyunu kurallarına göre oynayalım bay wu " göz kırıp ıslanıp bedenime yapışan t-shirt 'ün iki yanından tutup bedenimden ayırdım . Kris ağzı açık bir şekilde bana bakarken göz temasını bozmadan kemerimi çözdüm . Düğmelerimi açıp pantolonu yavaşça bacaklarımdan ayırdım . Suyun içine düşen pantolonumun sesi banyoda yankı yaparken sertce yutkundu .
"B-ben dışarıya çıkıyorum sen kendin yıkan " Diz çöktügü yerden kalkarken hızla suyun içine çektim . İlk başta eşofmanı daha sonra tüm kıyafetleri ıslanırken ağzından bir kaç küfür çıktığını duydum .Mimiklerini kahkaha atarak izlerken ateş saçan bakışlarını gözlerime dikmişti. Bakışlarını umursamadan gülmeye devam ederken yüzüme doğru gelen şu açık ağzımdan içeriye girmişti . Ağzıma giren şu ile gülüşüm solarken öksürmeye başlamıştım. Kris kahkaha atmaya başlarken ben boğazıma kaçan şu yüzünden öksürüp nefes almaya çalışıyordum. Kris susup bir süre yüzüme baktı . Daha sonra yüzü endişe ile kasılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Olsan
Ngẫu nhiên"Yayınlanma tarihi : 21 Şubat 2015 " Bu benim ilk ficim. Dolayısıyla hatalarım saçmalıklarım çok fazla. Aslında düzenlemeye alıyordum ama bir arkadaşım "Bırak öyle kalsın okursun ve kendini ne denli geliştirdiğini anlarsın" diye bir öneri sunduğu iç...