Jongin bayıldıktan kısa süre sonra kyungsoo ameliyata alınmıştı ve lanet olası doktorlar durumu hakkında hiç bir şey söylemiyorlar .
"Lanet Olsun Birisi Artık Birşey Söylesin "
"Luhan Sakin Ol "
"Olamam Chanyeol . Soo İçerideyken Olamam " Oturduğum yerden kalkıp koridorda volta atmaya başladım . Tam 2 saattir içerideler .
"Luhan " sehun'un sesi koridorda yankılanınca hızla arkamı döndüm .
"Senin burada ne işin var yatakta olmalısın "
"Sen buradayken ben orada olamam " hızlı adımlarla sehun'un yanına gidip boynuna sarıldım her ne kadar itiraf etmek istemesemde ona çok ihtiyaçım vardı .
"Sakin ol bebeğim soo iyi olacak "
"2 saatir kimse birşey söylemiyor kafayı yemek üzereyim "
Kafamı boyun boşluğuna koyup gözlerimi kapadım . Sehun'un kokusu beni sakinleştirmek için yeterliydi .
"Soo'nun ne kadar inatçı olduğunu çok iyi biliyorsun luhan oradan sağ salim çıkacak merak etme "
"Sana güvenmelimiyim ? "
"Başka şansın yok " sehun kıkırdayıp saclarıma öpücük bıraktı .
"Seni seviyorum "
"Bende seni bebeğim "
Sehun'a sarılmaya devam ederken çekiştirerek koltuklardan birine oturmasını sağladım . Oturunca benide kucağına çekip kafamı aynı yerine koymamı sağladı . Başka zaman olsa herkesin içinde yapmazdım ama ona çok ihtiyacım var .
"Jongin nerde ? " kris'in sesini duyunca gözlerimi açıp yüzüne baktım .
"Buradayım "
"Senin odada olman gerekmiyormu ? "
"İyiyim " jongin yavaş adımlarla yürüyüp ameliyathanenin kapısının önüne oturdu .
"Neden birşey söylemiyorlar "
"Bilmiyorum baek lanet olsun hiç birşey bilimiyorum " baek'e cevap verip gözlerimi tekrar kapadım .
4saat sonra
Tam 6 saattir içerideler . Hayır anlamıyorum araba tam olarak çarpmamış neden bu kadar uzun sürdü ? Donghae hyung yere sert bir şekilde düştüğü için bayılmış ve 2 saat içinde kendine gelmişti . Söylediğine göre kyuungsoo'nun kafasından kan akıyormuş .
"LANET OLSUN LANET OLSUN LANET OLSUN SİKERİM BÖYLE İŞİ BİRİ ARTIK BİRŞEY SÖYLESİN " jongin oturduğu yerden kalkıp duvarı yumruklamaya başlayınca korkmuştum .
"Jongin sakin ol " herkez jongin'i durmaya çalışırken jongin'in duvara vurduğu elinden kan akmaya başlamıştı . Yavaş adımlarla yanına gidip elini tuttum . Elindeki kan benim elime bulaşmıştı ama umurumda değil . Yavaşça sarılıp kafasını göğsüme yasladım . Yavaş yavaş sakinleşirken kazağımı ovuçunun içinde sıkıyordu . İlk defa jongini böyle çaresiz görmüştüm .
"Sakin olmak zorundasın jongin "
"O-ona birşey olursa yaşayamam luhan "
"Şhh ona hiçbir şey olmayacak . Sana hesap sormadan hiç birşey olmayacak . "
Jongin kucağımdayken yere oturdum . Kafamı kaldırıp sehun'a baktığımda gülümsedi sakin bir tavırla yanıma oturup kafamı göğsüne yasladı . Kısa süre sonra jongin'in düzenli nefes alışverişlerinden uyuduğunu anlamıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Benim Olsan
Random"Yayınlanma tarihi : 21 Şubat 2015 " Bu benim ilk ficim. Dolayısıyla hatalarım saçmalıklarım çok fazla. Aslında düzenlemeye alıyordum ama bir arkadaşım "Bırak öyle kalsın okursun ve kendini ne denli geliştirdiğini anlarsın" diye bir öneri sunduğu iç...