Comeback

1.2K 58 13
                                    

Come back home ~♡

"Sehun-ah ? " merdivenleri koşarak inerken bir yandanda sehun'u bulma umuduyla bağırıyordum. Sabah uyandığımda sehun yanımda yoktu . Son 2 basamağı atlayarak indim ve bağırarak alt kattaki odaları gezmeye başladım .

"Hunnie lütfen çık ortaya " misafir odasınada baktıktan sonra mutfağa doğru yöneldim. Evin kapısının önünden geçeceğim sırada aniden açılan kapı ile çığlık atıp geriye doğru kaçtım . Koltuğun yanındaki bibloyu hızla elime alıp arkamı döndüm . Kapıda şaşkın bir şekilde duran bedeni görünce bir ayağıma ileride diğeri geride bir şekilde kalmıştım . Hafifçe sırtıp ellerini aşağıya indirdim . Sehun bir eli kapı kulbunda ağzı hafif açık bana bakıyordu . Elimdeki bibloyu yere bırakıp ellerimi arkamda birleştirdim .

"Özür dilerim hunnie " kafam yere eğik bir şekilde mırıldandım . Sehun kendine gelerek anahtarını kapıdan çıkarıp yavaşça içeriye girdi ve kapıyı kapatıp elindekileri kapının yanına koydu ve ağır adımlarla bana dogru yürüyüp omuzlarımı tuttu .

"Ben özür dilerim meleğim seni korkutmak istememiştim " gülümseyip kollarımı beline doladım ve kafamı göğsüne yasladım .

"Seni göremeyince korktum " boguk çıkan sesim ile mırıldanıp kollarımı daha sıkı sardım . Saçlarım arasında hissettigim dudaklar ile ürpermeme engel olamadım .

"Markete gittim bebeğim . Kahvaltı edecek bir şey kalmamıştı evde "

"Neden bize gitmiyoruz? Annemi özledim "

"Daha dün sizdeydik hannie . Bu gün seninle kahvaltı hazırlayıp yemek istiyorum "

"Bende seni yemek istiyorum hunhun " kıkırdayıp geri çekildim ve kapının önündeki poşetlerden ikisini alıp kalçalarımı sallayarak mutfağa girdim . Sehun arkamdan homurdanarak gelirken elimdeki poşetleri masanın üzerine koyup onunda elindekileri bırakmasını bekledim . Poşetleri bıraktığında hızla açıp içlerine bakmaya başladım .

"Peynir , zeytin , domates , salata , salam , çikolata , labne ..." elimdekileri tek tek sayarak masaya koyarken belime sarılan kollar ile gülümsedim .

"Bebeğim " kıkırdayıp kafamı arkaya yasladım .

"Efendim hunnie " dudaklarını yanağıma bastırıp bir süre öyle bekledi .

Sadece Benim OlsanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin