○ 6 ○

2.6K 224 9
                                    

Harry: Buna dimineata,baby! 

You: Nu-mi spune ' baby ' !! Harry, e sase de dimineata. Am ore de la noua azi...

Harry: Stiu,dar eu sunt in masina,in seara asta eu si baietii avem un concert si mergem sa facem repetitii.

You: Oh,succes.

Harry: Multumesc. Imi ramasesei datoare cu ceva, mai stii?

You: Mhm...nup.

Harry: Ziceai ca ti s-a intamplat ceva...ce era?

You: Oh,aia...Nimic important

Harry: Orice ti se intampla e important pentru mine.

You: Pai...cand plecam de la facultate m-am oprit ca sa-mi iau o gogoasa si...

Harry: Si?

You: Un baiat a venit si s-a pus la rand, in fata mea, defapt.

Harry: Si ce ti-a facut?

You: Nimic,doar ca

Harry: Doar ca ce? Spune-mi, Kate!

You: Eu l-am intrebat de ce se baga in fata,iar atunci el s-a intors la mine si mi-a spus ' Oh,nu stiam ca esti tu. Iubitica lui Harry,nu? Gay-ul ala...serios? Era un tampit,tocilar si acum este,deci... Iti place faima lui,nu? Sa stii ca el nu da nici doi bai pe tine si de asta nu te-a luat cu el. Esti o proasta ca tu crezi ca el te iubeste. Are bani si poate avea orice fata la picioare...Trezeste-te,baby! ' Eu nu am mai stat acolo si am plecat. De asta nu am vrut ca tu sa-mi spui ' baby ' ...

Harry: Sper ca tu nu l-ai crezut,nu-i asa?

You: Nu stiu...E adevarat ca ai faima, bani si poti avea orice fata.

Harry: Dar eu te-am ales pe tine, dintre toate.

You: Dar cea mai mare parte a timpului esti acolo, plecat, nu langa mine...

Harry: Eu am ajuns la localul unde am concertul. Vorbim maine,cred...Sau cand am timp. Te iubesc!

You: Exact ce spuneam...

I hate you, Styles | H. S | - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum