You: Amm...Zayn?
X: Da? Ce e,iubire?
You: Nu-mi mai spune asa.
X: Dar de ce?
You: Sa fim sinceri,nici tie nu-ti place asta si nici mie.
X: ' Asta '? Fiind ce?
You: Toata mizeria asta. Chiar nu stiu cum s-o numesc. A fost o greseala de la inceput.
X: Relatia noastra e o mizerie?
You: Bine,n-am vur sa o numesc asa,dar nu am gasit un cuvant potrivit. Ce ar fi sa punem punct aici.
X: De ce? Sa te vezi din nou cu handicapatul de Styles?
You: Nu e handicapat!!
X: Nu-i lua apararea
You: Nu i-o iau. Dar eu nu te iubesc...
X: De ce? Ce are Styles si nu am eu? Bani? Am. Faima? Am.
You: Aici nu e vorba de bani sau faima...ci de dragoste. Ea nu se cumpara. Se castiga. Si dupa toate lucrurile prostesti intamplate inima mea a ales. Din pacate tu ai pierdut.
X: Dar el nu te mai iubeste!
You: Dar eu da. Si atunci cand iubesti lupti. Si eu asta voi face. Voi lupta pentru ceea ce iubesc,indiferent daca am arme sa ma apar sau nu.
X: La dracu,Katelin! Despre ce vorbesti? Ce arme? Ce lupta?
You: Daca niciodata nu ai iubit cu adevarat nu stii despre ce vorbesc...
X: Stii ce? Nu am nevoie de tine! Esti o curva ca toate celelalte! Du-te dracu cu tot cu Styles al tau!
You: Acum de ce-mi vorbesti asa?
X: Am tot dreptul,tarfo!
You: Zayn,nu-ti permit sa-mi vorbesti asa!
X: Nu-mi pasa! Pa!
X: Sterge-mi numarul de telefon si nu ma mai cauta...niciodata! Sper ca Styles sa te faca fericita,curvo!
You: Lasa,nu-mi purta mie grija. Voi fi bine.
Am sters toate mesajele cu Zayn si apoi numarul de telefon.
Desi au trecut doua zile,ranile de pe maini au inceput sa mi se vindece,datorita lui Harry.
Cand a venit la mine si m-a ajutat am simtit ca am pentru ce sa lupt. Am pentru cine sa traiesc. Pentru el.
Am pus capat tuturor lucrurilor cu Zayn si chiar daca eu si Harry ne-am certat sper ca totul sa se rezolve...Mi-am dat seama ca eu chiar...eu il iubesc cu adevarat.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 capitole,kids...2
wow...nu-mi vine sa cred :))) dupa cum vedeti ( cititi ) lucrurile au inceput sa revina la normal
si da,voi face final fericit :)))) yey :)))))
stiu ca spuneam ca voi posta vineri sau sambata,but nu voi avea timp atunci si am decis sa postez acum si va urez ( chiar daca e foarte devreme) paste fericit...<3
si scuzati-mi greselile intalnite :*
xoxo Criss
CITEȘTI
I hate you, Styles | H. S | - Terminata
FanfictionAl doilea volul din seria '' Omegle | H.S | ''Dupa ce Kate si Harry au trecut peste toate minciunile spuse au format in sfarsit un cuplu. Dar oare totul va fi roz de acum pentru cei doi indragostiti? Ei incep sa-si croiasca carierele, dar asta va...