Stau intinsa in pat si privesc tavanul.
Gandul imi zboara numai la Harry si in mintea mea se deruleaza amintirile cu el.
Ele nu mor niciodata. Macar atat mi-a mai ramas de cand m-a lasat...
Simt cum pentru cateva secunde creierul isi bate joc de mine si incearca sa reproduca spusele lui Zayn,cum ca Harry face dragoste cu atatea fete.
Nu-l stiam asa si nici nu credeam ca aparentele inseala atat de rau...
Am rasuflat plictisita si m-am uitat spre telefonul meu de pe noptiera. Niciun mesaj nou.
Mi-am muscat buza inferioara si am privit din nou tavanul, pana cand am decis sa iau laptop-ul in brate.
L-am deschis si am cautat un site live,de unde pot vedea concertul baietilor.
Intr-un final am gasit si am dat play.
Se pare ca acum incepea. ' Am dat la fix! ' gandeam eu
Apoi am vazut cu un fel de usa care se deschide si pe ea intra Zayn si inca trei baieti,dar Harry nu...
El unde era?
Poarta s-a inchis,dar el tot nu a venit.
Dupa jumatate de ora,Harry tot nu aparuse. Deja incep sa ma ingrijorez.
Am lasat laptop-ul pe marginea patului si am luat telefonul in mana.
You: Harry,unde esti?
Harry: Nu pot vorbi acum. Scuza-ma!
You: Nu,Harry! Nu te scuz! Vreau sa vorbesti cu mine! De ce nu esti la concert cu ceilalti?
Harry: Crezi ca inimile noastre inca bat? Asa ranite?
You: Inima mea bate,dar nu stiu pentru cine sau pentru ce...
Harry: Ieri am vrut sa-ti spun ceva,dar n-am putut. Nici acum nu pot. E greu. E complicat.
You: Noi facem totul complicat.
Harry: Stiu. Sunt un prost.
You: Si eu o proasta.
Harry: Tu nu esti. Eu da.
You: Nu am de gand sa te contrazic. Aici ai dreptate,esti un prost. Si nici nu stiu de ce continui sa vorbesc cand tu continui sa ma ranesti. Vrei sa ma vezi la pamant?
Harry: Nu,Kate. De ceva timp tot spui unele lucruri,de ce o faci? Cu ce am gresit?
You: Nu am atata timp ca sa-ti insit toate acele lucruri. Acum,te rog sa ma scuzi tu pe mine.
Harry: Dar,Kate, acum trebuie sa vorbim! Nu mai fugi! Oh,stai...cine spunea asta acum ceva timp?
You: Eu o spuneam, acum tu...rolurile s-au inversat. Vezi cat de rau e ca cineva sa-ti faca asta?
Harry: Numai spune prostii si stai sa vorbim.
Harry: Kate? Te rog!
You: Ma duc sa fac un dus!
Harry: Nu!
Harry: Kate! Vino inapoi!
Harry: Nu ma lasa sa vorbesc singur!
Harry: Oh,pe bune?!
Am lasat telefonul pe pat,auzind sunetul de la mesajele primite de la Harry,dar le-am ingnorat intrand in baie. Am dat drumul jetului de apa si m-am sprijinit de perete,lasandu-ma in jos,simtind picaturile de apa fierbinti pe pielea mea si am intins mana spre ceea ce sa facea sa ma simt bine.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hei kids! Gata si cu acest capitol. Stiu ca nu e foarte reusit,m-am straduit :))))
Dedicatie cineva? Nu? Okay :)
xoxo Criss
CITEȘTI
I hate you, Styles | H. S | - Terminata
FanfictionAl doilea volul din seria '' Omegle | H.S | ''Dupa ce Kate si Harry au trecut peste toate minciunile spuse au format in sfarsit un cuplu. Dar oare totul va fi roz de acum pentru cei doi indragostiti? Ei incep sa-si croiasca carierele, dar asta va...