○ 10 ○

2.5K 237 36
                                    

Harry: Hei,Kate. Te-ai trezit?

You: Ce dracu mai vrei,prostule?

Harry: Buna si tie. De ce-mi vorbesti iar asa?

You: Pentru ca esti un prost!

Harry: Ai mai primit vreo scrisoare sau ce?

You: Un mesaj...Esti un nesimtit!

Harry: Nu stiu despre ce dracu vorbesti...Ce scria in mesajul ala?

You: Nu am de gand sa-ti spun.

Harry: De ce,ma rog?

You: Nu am chef.

Harry: Oh,deci asa faci,nu?

You: Ce fac? Tot eu gresesc,nu? Stii ca acum plang,nu? Stii ca imi vine sa mor? Stii toate astea? Nu,nu stii. Nu esti aici. Sa ai grija de mine,cum mi-ai promis...

Harry: Acum dai vina pe mine? Asta seamana cu un joc de fotbal. Pasam mingea de la unul la altul,cu scopul de a da un gol. Dar acel gol stii ce inseamna? Inseamna punct pentru unul din noi,iar asta va strica scorul egal...

You: Stii ca nu-mi place sportul si credeam ca nici tie...Dar vad ca nu te cunosc asa bine. Deci ce vrei defapt sa spui?

Harry: Vreau sa spun ca m-am saturat.

You: Te-ai saturat de ce?

Harry: De tot!

You: Poti fi mai explicit?

Harry: Ce dracu nu intelegi?! M-am saturat ca tu sa-mi reprosezi mereu lucruri pe care nu le-am facut,dar pe care tu le crezi,doar pentru ca un anonim ti le-a spus. M-am saturat ca eu sa par personajul negativ. M-am saturat sa ma milogesc de tine,cand tie nici nu-ti pasa. Esti la fel ca in liceu. 

You: Nu sunt la fel ca atunci. Ti-am dat o sansa,dar tu nu stii sa o respecti!

Harry: Inceteaza sa ma mai faci vinovat in povestea asta! Nu eu am gresit ci tu! Esti prea geloasa si naiva! Ar trebuii sa ma crezi pe mine! Dar mi-a ajuns. Punem punct aici.

You: Si asta ce inseamna? Te desparti de mine printr-un mesaj? 

Harry: Da.

You: Cum poti fii asa insensibil?

Harry: Am invatat de la cea mai buna.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eh,uite ca a venit si acel capitol..S-au despartit,dar oare...ce va urma de acum in-nainte? ... Suspans,jmek,nu? :))))

Ly ♥ ♥

xoxo Criss

I hate you, Styles | H. S | - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum