○ 25 ○

3.2K 250 40
                                    

[ Epilog ]

Autor P.O.V


Dupa multele lupte duse intre iubire si ura,minciuna si adevar,egoism si suferinta,cei doi,Harry si Kate,au ajuns in sfarsit la rezultatul dorit: Iubirea adevarata.

Se spune ca doar pentru o iubire adevarata, o iubire care iti provoaca fluturasi in stomac,merita sa lupti cu toata fiinta ta,impotriva lumii,impotriva celor care nu credeau in voi si in ceea ce incercati sa pastrati si aparati.

Doar pentru iubirea adevarata vei simtii durere,suferinta,minciuna,iar orice tradare cat de mica te va macina pe interior,incarcand sa te doboare.

Dar tu,chiar si cu inima ranita te ridici si continui sa lupti cu sau fara arme.

Lupti. Mereu o vei face. Dar,te gandesti ' Cu ce pret ma lupt? De ce o fac? ' . Ei bine,eu iti voi da raspunsul. Te lupti pentru tine,pentru ceea ce iubesti.

Induri orice chin,numai sa-i fie bine aproapelui tau. Aceasta lupta dusa intre creier si inima,totdeauna trebuie castigata de inima. Cum spunea si Harry: ' Creierul stie tot,dar inima te cunoaste doar pe tine. '

Doar ea stie ce iti face bine si ce nu. Harry ii facea bine ei,iar ea ii facea bine lui.

''- Imi promiti ca de acum,nu ma mai lasi? a spus Kate stand cu capul pe pieptul lui Harry

-Iti promit,iubirea mea. De acum,jur ca nu iti voi da drumul niciodata si vei fi doar a mea. i-a raspuns cretul sarutand-o pe crestetul capului''

Se pare ca si dupa aceste aprigi lupte,iubirea invinge. Ei sunt unul din cele cateva de cazuri in care, chiar daca increderea a fost ' ucisa ' , ei continua sa se iubeasca.

Aceste obstacole peste care trebuiau sa treaca doar i-a maturizat si i-a instruit pentru ce va urma.

I-a pregatit pentru viata in doi...urmand sa fie trei,patru sau chiar cinci.

Acum au trecut doi ani. Doi ani in care Harry nu a mai plecat de langa Kate,nu a mai lasat-o singura,dupa cum i-a promis in ziua cand sufletele lor s-au reintalnit.

Dar nu doar atat. Sufletele lor s-au si unit. S-au casatorit. A fost ceva restrans doar cu familiile lor,iar acum,ce credeti? Au o frumoasa fetita. Pe Daisy.

Are parul blond si ondulat,ochii albastrii si niste gropite adorabile. Le seamana perfect.

Li s-a implinit visul amandurora. De acum nimeni si nimic nu-i va ma despartii.

Kate se uita mereu la inelul cu diamant de pe degetul ei inelar de la mana stanga si nu-i vine sa creada ca asta chiar s-a intamplat.

'' - Cine ar fi crezut ca ma pot indragostii de o persoana cunoscuta pe internet? Si ca dupa toate astea,am ajuns sa formam o familie? a zis aceasta stand la geam,cu fetita ei in brate

- Destinul ne-a unit. El ne-a facut sa ne gasim unul pe celalalt si sa ne completam perfect,scumpo! a soptit Harry venind pe la spatele,luand-o in brate si sarutandu-i fin gatul. ''

Acum sunt fericiti,ca sot si sotie si mama si tata.

'' -Mami! Tati! primele cuvinte ale lui Daisy au fost rostite de micuta

- Harry! Vino! Daisy vorbeste! at tipat Kate

-Scumpetea noastra vorbeste?! a zis Harry mirat venind langa cele doua

-Mami! Ta-tati! a continuat sa spuna mititica

-Comorile mele! Va iubesc! a spus Harry strangandu-le in brate pe cele doua ''

 Cine ar fi crezut,nu? Cine ar fi crezut ca toate astea se pot intampla,ba chiar mai multe:

'' -Haide! Incearca sa mergi singurica! a incurajat-o Kate pe Daisy

-Haide,iubita mea. Inca putin si ajungi la tati! spunea Harry de la capatul celalalt al gradinii ''

In viata lor,totul merge perfect. Asa si trebuie. Dupa toate cate li s-au intamplat,cel mai bun lucru e ca nu au incetat sa creada in iubirea lor si ca totul va fi bine.

'' -Am plecat la scoala. Pa mami! Pa tati! a spus Daisy luandu-si ghiozdanul si iesind din casa,la prietenii ei, ce o asteptau afara

- Ce fata frumoasa. A crescut asa mare...are saisprezece ani. Iti vine sa crezi,iubito? a spus Harry tinand-o in brate pe Kate si privind-o pe fata lui cum mergea spre scoala

-Nici mie nu-mi vine sa cred. Chiar am facut asta,Harry...Chiar am facut o fata frumoasa si sunt mandra de asta. a zis ea,iar Harry i-a sarutat buzele ''

Totul in familia lor e ca intr-un film,ce pare sa nu se mai sfarseasca.

'' -Harry! Acum e momentul! Hai la spital! tipa Kate

Au mers in masina si au condus pana la spital. Dupa o ora si ceva de asteptat , Harry a primit o noua veste: ' Va avea si un baietel. '

-Te iubesc,scumpo,pentru darurile pe care mi le-ai facut. i-a spus tinandu-si in barte viitorul baietel.

Ajunsi inapoi acasa au gasit-o pe Daisy pe canapea.

-Trebuie sa-ti dam o veste. au spus cei doi la unison

-S-a intamplat ceva?

-Avem un nou membru in familie. El e Ed,fratiorul tau. ''

Da,chiar Ed il chema. Acel nume ce i-a unit pe cei doi iubareti.

Acum sunt patru,dar cine stie ce va urma...

In casa lor e numai bucurie,de parca un curcubeu a rasarit peste adapotul lor.

Sunt o familie fericita,exact ce si-au dorit mereu.


  Sfarsit!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

hei kids! am reusit sa postez! sper ca v-a placut acest ultim capitol....mie mi-a venit sa plang cand l-am scris...niciodata nu am fost asa sentimentala :)))) pai asta a fost. povestea e oficial terminata va multumesc pentru fiecare vot si comentariu in parte. va multumesc pentru sprijinul acordat si ca mi-ati fost alaturi. fara voi nu as nu ajuns aici cu aceasta poveste. sunteti cei mai geniali! va ador! va iubesc!

comentariile voastre ma faceau sa zambesc ca o proasta,sa plang,sa rad

voturile voastre imi aratau ca va place ceea ce scriam si merita sa continui

voua va datorez totul. va iubesc atat de mult! MULTUMESC! ♥ ♥ ♥

xoxo Criss

I hate you, Styles | H. S | - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum