○ 19 ○

2.4K 202 28
                                    

X: Iubito,esti treaza?

You: Da. Stau in pat. Ce e?

X: Vii o data in parc?

You: Cum? De ce?

X: Acolo ne intalnim...Ai uitat?

You: Oh,da...Scuze. Vin imediat.

X: Bine. Te astept. Love you. 

Am uitat complet ca trebuia sa ma intalnesc cu Zayn. 

Mi-am luat o pereche de blugi negri,un tricou alb simplu si o geaca de piele neagra. 

Mi-am facut un coc si am plecat grabita din casa.

Cand am ajuns in parc,ma uitam confuza la toti oamenii,cautandu-l cu privirea pe Zayn.

Dintr-o data vederea mea s-a facut neagra.

-Ghici cine e?

-Zayn?

-Esti buna la jocul asta. a spus el venind in fata mea,razand

-Hei de ce te-ai intristat? mi-a spus el,dandu-mi o suvita de pe fata

-Nu sunt trista,doar ca...Nu conteaza.

-Okay..a spus el luandu-ma de mana

Eu doar mi-am adus aminte de Harry,dar nu vreau sa-i spun...

-Afara e cald de ce stai cu geaca pe tine? a zis Zayn incercand sa-mi dea geaca jos

-Nu...mi-e bine asa. am spus,dandu-i mana de pe mine

-De ce esti asa? Nu-ti place ca am venit pentru tine?

-Ba da,normal ca-mi place.

-Dovedeste-o!

Nu stiam ce trebuia cu adevarat sa fac,insa l-am sarutat.

El m-a prins de mijloc si m-a tras mai aproape de el.

Limba lui a facut contact cu a mea si palma lui cu fundul meu.

Nu spun ca nu-mi place sarutul,dar nu e ca cel a lui Harry.

Imi place Zayn,dar nu-l pot inlocui pe Harry, chiar daca el a facut-o...cu mai multe fete.

-Zayn asta nu...

-Ce?

-Asta nu merge.

-Kate,ce spui acolo? a zis el,ridicand din spranceana

-Nu vreau sa ne plimbam prin parc,vreau sa stau pe banca. 

-Oh,desigur,papusa. Ce vrei tu. a spus dupa care m-a sarutat din nou

Sunt atat de slaba. Nu sunt capabila de nimic. L-am mintit. De ce? Nu am nicio idee...

Ne-am asezat pe o banca si el m-a luat de mana. Mi-am asezat capul pe umarul lui si incercam sa gandesc pozitiv.

Daca el ma iubeste,nu ma minte, ar trebui sa-i dau o sansa. Pare un baiat bun.

-Kate,ma duc sa iau ceva de baut. Vrei si tu?

-Nu,multumesc.

Dupa ce a plecat m-am uitat spre telefonul meu,l-am scos din buzunar si l-am deschis.

You: Scuze pentru aseara.

Am tastat si i-am trimis lui Harry. Cum am spus si mai devreme sunt slaba si asta e un mare defect. Mereu cedez eu,desi nu am niciun motiv s-o fac.

Harry: Iti pare rau ca ai facut pe suparata? Ca m-ai lasat sa vorbesc singur?

You: Harry...

Harry: Asa ma cheama.

You: Ai chef de glume sau ce? Crede-ma ca sunt intr-o stare atat de proasta incat nu am chef sa ma cert. Si sunt asa din cauza ta.

Harry: Nu incerca sa dai vina pe mine. Distreaza-te! Uita-ma!

You: Tu crezi ca ma pot distra? Ei bine,nu...nu o pot face,desi imi doresc asta. Daca ai stii ce am ajuns...Datorita tie. Simte-te mandru. M-am schimbat,Styles...nu mai sunt aceeasi Kate de altadata.

Harry: Ba da,esti. Mereu ai fost. Nu te-ai schimbat deloc. Acum distreaza-te cu iubitelul tau!

You: Cum? Dar de unde...

Harry: De unde stiu? Nu e treaba ta...

You: Distreaza-te si tu cu toate curvele cu care ti-o tragi!

Harry: Ce fac? 

Harry: Nu ma mai lasa sa vorbesc singur!

Harry: La dracu!! Kate raspunde-mi!

Harry: Katelin! Jur ca ma innebunesti!

Harry: Nu mai fii capoasa si raspunde-mi!

Am ignorat mesajele lui Harry si mi-am inchis telefonul,bagandu-l din nou in buzunar.

-Zayn,eu trebuie sa merg acasa. Nu ma simt bine...i-am spus brunetului cand a venit inapoi

-Dar nu am apucat sa petrecem timp impreuna...

-Stiu si imi parer au...dar chiar nu ma simt bine. Du-te si instaleaza-te la hotel si pregateste-te de concertul de maine. Eu voi fi bine. am spus,voind sa plec.

-Asa voi face,iubire. mi-a zis si m-a sarutat

Apoi eu am plecat catre casa.

M-am dezbracat de geaca aruncand-o prin camera si am intrat in baie,dand drumul la apa de la dus.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Sper ca acest capitol e mai lung...cu toate ca sunt multe greseli,am postat acum deoarece in cursul saptamanii nu cred ca voi posta.

Cel mai probabil duminica,sau nu stiu...dar sambata am olimpiada si trebuie sa invat ca dracu la ea :)))

xoxo Criss

I hate you, Styles | H. S | - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum