○ 14 ○

2.3K 205 29
                                    

X: Buna dimineata!

X: Kate?

X: De ce nu raspunzi? Nu te-ai trezit?

You: Ba da,Zayn. Sunt treaza...

X:Ce-i cu tine? Te doare mult din cauza a ceea ce ti-am zis ieri,nu?

You: Absolul deloc. Dar m-am taiat...

X: Ce ai facut?!

You: M-am taiat la deget cand imi faceam o salata si urasc sa decojesc castravetii...

X: Oh,m-ai speriat.

You: Nu era nimic. Stai linistit. Dar e dragut ca ti-a pasat de mine.

X: Mereu mi-a pasat.

You: Nu mai spune asta

X: De ce?

You: Asa spunea si Styles. Ca ii pasa de mine,dar imediat dupa ce pleca de langa mine se duce la alta mai buna! 

X: Te rog,nu mai fii trista din cauza lui. Nu merita! Uita-l! Gaseste pe cineva care te iubeste.

You: Cine ma mai iubeste pe mine? Am devenit o ciudata...

X: Cum adica?

You: Nu conteaza.

X: Sa stii ca eu cunosc o persoana care te iubeste,indiferent de cum ai fii.

You: Cine?

X: Eu.

You: Cum? Tu? 

X : Da,de ce e greu de crezut?

You: Nu stiu,poate pentru ca nu m-ai vazut niciodata...

X: Asta nu e o problema. Cu Harry cum a fost? Te-ai indragostit de el chiar daca nu-l cunosteai.

You: Si asta a fost cea mai mare greseala.

X: Eu te pot ajuta sa treci peste. Doar da-mi o sansa...

You: Ma mai gandesc. Scuze,dar dupa ce am trait nu mai pot sa am incredere in oameni.

X: Iti las cat timp vrei tu sa te gandesti. Dar sa stii ca eu te pot face mai fericita decat te-a facut,Styles,sau a incercat...

You: Merg sa-mi fac dus.

X: Bine. Love you!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Chiar nu stiu ce-i cu mine...Da,sper ca totusi acest capitol nu e asa naspa de cum il vad eu...

xoxo Criss

I hate you, Styles | H. S | - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum