○ 21 ○

2.3K 209 16
                                    

Harry: Kate,e al zecelea mesaj pe care ti-l las. De ce nu-mi raspunzi? 

You: Te urasc,Styles! Lasa-ma in pace! Nu am nevoie de tine! Nu am nevoie de nimeni! 

Harry: Vorbim mai tarziu. Am concert.

Am dat frau liber lacrimilor care au inceput sa curga siroaie pe obrajii mei.

Am lasat telefonul in pat si mi-am strans genunchii la piept.

Plangeam. Nu ma puteam oprii. Intr-un final am luat laptop-ul si l-am pus pe picioare.

Atunci cand ne certam el are chef de concert? Se poate concentra?

Am gasit un site live de unde am vazut  concertul inceput deja de douazeci de minute.

Privirea imi era concentrata pe Harry. Ultimele cuvinte rostite au fost:

'' It will never change me and you...'' 

Dupa care acesta isi pierde controlul, isi duce mana la cap si se apropie de podea.

Intr-un interval de patru-cinci secunde corpul lui a facut contact cu scena,inchizand ochii.

- Oh,nu! am exclamat,plangand

Muzica s-a oprit. Baietii s-au apropiat de Harry,incercand sa-l trezeasca. Fara succes. Fanii au inceput sa planga si sa tremure,stigandu-i numele lui Harry - ceea ce faceam si eu de asemenea-.

Nu-mi venea sa cred ca totul era pe ' viu ' . Totul se intampla in direct. Harry chiar lesinase pe scena.Eu i-am facut asta. Eu i-am spus ca-l urasc. Credeam ca el e bine cand ne certam,dar nici el nu era...Toate prostiile spuse de mine au fost ca niste presiuni care s-au pus deasupra umerilor lui Harry. Numai din vina mea. 

Eu l-am facut sa sufere. Daca i se intampla ceva,va fi numai vina mea. 

Si acum ce fac?! Stau ca o proasta si privesc cum salvarea il ia pe Harry de pe scena si il pun pe o targa,indreptandu-se catre spital. Asta a fost cel mai urat concert al lor. Fanii trebuie sa ma urasca din vina mea au vazut cum unul din cei cinci baieti cade pe scena...

-Asta nu poate fi adevarat!! Harry e bine si e pe scena!! tipam cu capul in palme

Am lasat laptop-ul pe pat si m-am dus la baie,dand drumul la jetul de apa care a umplut cada.

M-am dezbracat si am intrat. Rimelul mi s-a intins deja pe fata,cearcanele imi accentueaza mai mult fata de zombie.

Am intins mana spre ' prietenul ' meu. Se vedea ca era deja folosit. Dupa atata timp,doar el ma intelege si ma face sa ma simt bine.

Am scos mana stanga de sub apa si mi-am privit ' arta ' . Si am continuat s-o ' infrumusetez '.

Geamate de durere imi ieseau din gura,cand lama facea contact cu pielea mea,iar sangele curgea mai ceva ca o cascada.

Dar m-am obijnuit cu sentimentul,o fac de mult. 

In cateva momente apa s-a facut rosie. Mana mea atarna pe dinafara cazii pline acum cu sange,iar celalta imi tinea ' prietenul '.

-Eu i-am facut asta lui Harry. E vina mea. Merit sa mor! am tipat

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ce sadica sunt,mor :)))))

Sper ca nu v-am speriat...As vrea sa va anunt ca acesta carte se apropie de final...inca 4-5 capitole mai sunt si gata.

Scuzati-mi greselile si va iubesc. <3 Next.ul nu stiu cand vine. 

xoxo Criss

I hate you, Styles | H. S | - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum