○ 8 ○

2.6K 235 8
                                    

Harry: Doamne,Kate! Asta e absurd! Au trecut doua zile! La dracu! Doua zile! Unde esti? Ce faci? De ce nu-mi raspunzi?

You: Harry,lasa-ma in pace.

Harry: Ce sa fac? Haha...nu. N-am de gand sa fac asta!

You: Daca nu ma lasi in pace,iti jur ca ma omor!

Harry: Kate?! Ce dracu spui? 

You: Ce? De ce te-ar surprinde daca mor? Oricum nu-ti pasa...

Harry: Cum sa nu-mi pese? Ai innebunit? Esti cea mai importanta fiinta din viata mea!

You: Da,am innebunit. Dar tu,Styles... Esti chiar asa sigur de asta?

Harry: Ce s-a intamplat? De ce-mi vorbesti asa? 

You: Am tot dreptul.

Harry: E din cauza acelei scrisori,nu?

You: Poate...

Harry: Ce dracu scria acolo?

Harry: Imi spui? 

Harry: Kate?

You: '' Buna,Katelin. Iubita lui,Styles,nu? Nu stiu cum sa-ti spun,dar...el nu te iubeste. Nu te-a iubit niciodata. A avut nevoie de tine,numai ca el sa se faca auzit. Sa stie lumea ca e talentat. S-a folosit de tine. A profitat de bunatatea ta. Tu l-ai facut ce e acum. El e vedeta si tu? Tu esti o simpla fata care nu face nimic altceva decat sa creada ca Styles e doar al ei. Gandeste-te si tu putin. Are faima si bani, are atatea fane. In lumea show-biz-ului poate avea orice fata,orice vedeta feminina...Crezi ca te mai iubeste pe tine? Nu a facut-o niciodata...Trezeste-te la realitate! Ai fost doar o roata ajutatoare. Nu mai are nevoie de tine. De ce nu te viziteaza cand are o zi macar libera? De ce vorbiti numai prin sms-uri? Iti spun ca de la prieten la prieten...Uita-l! Nu merita! Are pe alta! De asta nu mai are timp si pentru tine. Daca nu ma crezi, vei afla tu odata si-odata...Si atunci imi vei da dreptate! Fii mai desteapta si nu-l mai lasa sa te seduca. Nu merita! '' 

Harry: Nu crezi toata prostia aia,nu?

You: Nu stiu...

Harry: Nu e adevarat, Kate. Cine a scris scrisoarea aia minte. Am prea multe repetitii,de asta nu am timp.

You: Ale dracu repetitii! Mereu intervin ele! Daca eram cu adevarat iubita ta,iti faceai timp pentru mine. 

Harry: Te iubesc Kate. Si incerc sa-mi fac timp pentru tine. 

You: Nu stiu,Styles...Nu stiu daca sa te mai cred sau nu. Imi este mult prea greu s-o fac.

Harry: Adica nu-ti crezi iubitul,dar crezi un anonim?

Harry: Deja te-ai suparat?

Harry: Oh,pe bune...

Harry: Kate? Scuze,e vina mea. Promit ca o sa-mi rascumpar greseala.

Harry: Pa...Te iubesc...

I hate you, Styles | H. S | - TerminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum