Karakterlerin ağzından yazmaya karar verdim👄✌
Sanji
"Zoro sen gerizekalı mısın düz yolda yürüyoruz nasıl yanlış yöne gidebilirsin" dedim Zoro'nun yine yanlış yola saptığını görünce.
Resmen özürlü gibiydi, bebek bakıcısı yapıyor gibi hissettim. Ah perona-chan demek sen hergün bunları yaşıyordun.
"okul gene kaybolmuş " dedi gerizekalı yosun kafa, he he diye geçiştirdim ardından az önce olan olayları hatırlama hatasından bulundum ve bu gerizekalı ile sevgili olduğumu hatırladım. Biraz normal çiftler gibi davranmak için aklıma gelen ilk şeyi yaptım,
Onunla aynı hizaya gelince elini tutmaya yeltendim ama Zoro tutmaya çalıştığım elini kaldırdı burnuna götürdü ve...." YA NAPIYOSUN AMK BARİ ÇAKTIRMAMAYA ÇALIŞ" diye böğürdüm. Bu ani tepkime şaşıran Zoro "nolduki" dedi herzamanki salak tavrı ile, sevgili olmamızın daha ilk dakikalarında Allahım canımı alda kurtulayım kıvamına yavaş yavaş gelmiştim.
Ama kalbimdeki o his durmuyordu ne kadar Zoro'nun anlama özürlü bir kıt olduğunu bilsem de soğuduğumu hissetmiyordum, demekki aşk böyle birşeydi...
Ben bu şekilde aval aval düşünürken Zoro gene yanlış yöne sapmış olacakki -ki dümdüz yol amk- gözümün önünden kayboldu "yosun kafanı sikiyim nerdesin" diye söylenirken etrafa bakınmaya başladım. bir süre sonra bir ses duydum;
"aşçı"
Arkamdan gelen bu ses Zoro'ya aitti. Hızlı bir şekilde arka mı döndüğümde Zoro elinde yeni aldığı bir çikolata ile duruyordu muhtemelen az önce indiğimiz çatının altındaki marketten almıştı.
"düştüm" diyerek çikolatayı aldım kapağını açıp yemeye başladım, güzel olduğunu belli eden bir ses çıkardıktan sonra Zoro'ya teşekkür edip cevap beklemeden ağzına çikolata tıktım,
"hadi gidelim" diyip elini tuttum. Zoro bu hareketim ile hafiften kızardı, gülümseyip onu okula doğru çekiştirirken birşey farkettim.
Tuttuğum eli burnunu karıştırdı eliydi...
Nami
Robin ile dedikodu yapmak için Vivi'yi koluma dolamış bir şekilde arka bahçeye gidiyordum, öğrencilerin kazı yüzünden dikkat yazan şeritlerden ileri geçmesi yasaktı ama ben ayrıcalıklıydım.
Bir süre daha yürüdükten sonra Robin gözüktü, şeritlerin önüne geçip kazı yapan insanları selamladım, olay çıkınca buraya gelip dedikodu yaptığımdan neredeyse tüm kazı çalışanları beni tanıyordu.
Robin eldivenlerini çıkarıp bir köşeye koydu "birazdan öğle arasına çıkıcaktım zaten içeri girmenize gerek yok" dedi ardından arkasına dönüp " ben çıkıyorum" dedi kazı paltosunu çıkartırken.
Üçümüz beraber kantine indik ve direk konuya girdim, "Zoro ve Sanji etkinliğe beraber gidecekmiş" diye başlayıp tüm olayı anlattım.
"okuldan o yüzden kaçtılar yani" dedi Robin, ardından Vivi " haydi hayırlısı, zaten okulda felan görüyordum sürekli bakışıyolardı" "ay dimi vallaha kanser olucaktım, çoçuğun bakışları resmen 'sana aşığım' diyo, git açıl bukadar zor olmaz" dedim bıkmış bir ifade ile.
"artık etkinlikte görürsünüz onları" dedi Robin, 'görürsünüz' mü? Nasıl yani Robin etkinliğe gelmicekmiydi, Vivi benden önce davranıp "Nasıl yani gelmiyecekmisin" diye sorduğunda Robin kafasını evet anlamında salladı.
Muhtemelen Franky odunu yüzündendi, neyse Zoro ve Sanji gibi onlarıda hallederim. Çöpçatanlık tam bana göre iş keşke para alabilsem.
Law
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orospunun Sigarasını İbnesi Yakarmış
FanfictionZosan lise kurgusu (dışında her şey) Lawlu'da var😩