Luffy kuduruyor

582 35 47
                                    

"GERİZEKALI NE IŞIN VAR BURDA" diye bağırdı Law Luffy'nin yüzünü görünce "bak nasıl geldim işte kapak" dedi Luffy zafer pozu vererek, Law'ın Luffy'ye gerizekalı demesine ayar olan Bartolomeo,

"ebesinin kıllıa amcığının ortalarından sağ ve sola açı yapmış dillerini siktiğimin evladının ta annesini böyle tavana asiim şut saatiyle maç saati arasındaki fark boyunca anneni çatur çutur kız arkadaşınla lunu siktiğimininseni mr.marcus siker siker çoğaltır amına koyim duygularına attırayım da duygu seli olsun kaşarlanmış götveren orospu Luffy-senpai ile ne biçim konuşuyosun lan" diyip bir iki dakika soluklanmak için yere oturdu.

Luffy ve Law, Bartolomeo soluklanırken dediklerini sindirmeye çalıştı. Law Luffy'ye 'Kim bu' bakışı attı Luffy cevap olarak 'ne biliyim' diye bir bakış attı.

Ardından fazla uzatmadan bu uzun konuşması için Bartolomeo'yu beraber alkışladılar. "bide gömseydin kanka üstüm açık kaldı" dedi Law, Bartolomeo sert bir şekilde "ne kankası yarram" diye cevap verdi.

Az önceki konuşmasından sonra böyle bir cevap almak Law'ın asla garibine gitmedi, birkaç dakika bu olaya güldüler ardından Law ışık hızında bir 'buraya neden geldiğini unutma' anı yaşayarak Luffye'ye sakin bir şekilde neden burda olduğunu sormaya dikkat etmeye çalıştı. Bartolomeo'nun boş yapmasını bir daha dinlemek istemiyordu,

"neyse canım sana gelme dememe rağmen neden içeri girdin AMINA KO- canım" dedi Law sahte bir gülümseme ile, Luffy sakince "milletin damarına basmak hoşuma gidiyo valla çok zevk alıyorum ha bide ben istediğimi yaparım milletin sözünü dinle-" "amerikan dizilerinde ki bad boy musun sen gerize- canım" dedi Law cümlenin sonunda U dönüşü yaparak.

.
.

Tayfa Doffy'nin sarayını hayranlıkla izlerken arkalarından gelen adım sesleri ile karşılık vermeye hazırlandılar, gelen kişiler Buffalo ve Baby 5 dı, Nami ve Vivi'nin anlatması yüzünden bu ikisini görmek tayfayı şaşırtmamıştı.

"demek gerçekten mafyadansınız" dedi Franky öğrencilerini bu şekilde görmek onu üzmüştü. "gençliğinizi heba ediyorsunuz canlarım yohohohoh" dedi Brook tatsız bir gülüş ile,

"orospu karı telefonumu geri ver" diye bağırdı Baby 5, "gelde al" dedi Nami kışkırtıcı bir ses tonu ile ardından telefonu Franky'ye verdi ve arkasına saklandı, "napıyorsun" diye sordu Franky, Nami sessizce "sus" dedi.

Baby 5 hızlı adımlar ile Buffalo'nun sırtına çıktı ardından Buffalo tayfaya doğru koşmaya başladı, gördükleri şey okadar komiktiki tayfa resmen yerlerde yuvarlandı ve ağızları ile random atmayı öğrendi, "HAHSŞDLQĞLDĞEDĞW AMINA KODUĞUM ŞDFĞSÖFĞWŞLDĞWÖDŞW UÇUYONMU LAN" Dedi Sanji normalde asla kadınlarla dalga geçmezdi ama kendine engel olmamadı, "HAVALAR NASIL ŞDŞĞDÇFĞWÇFĞWLD" diye bağırdı Nami, Buffalo "he" diyerek dondu Baby 5 ise sinirden kızararak "KOMİK OLAN NE ULAN" diye bağırdı.

"açık veriyorlar hadi hızlan" dedi Baby 5, Buffalo hızlanarak tayfaya doğru koşmaya başladı daha 2 salise geçmeden Franky'nin yumruğu ile ikiside yere amele sümüğü gibi yapıştı.

Franky gülmekten ne yaptığının farkında bile değildi, tayfa Buffalo ve Baby 5 ın yere yapıştığını görünce daha çok gülmeye başladı. "hepimizi öldüreceğim" diye yavaş yavaş ayaklandı Baby 5, "paralel evrendeki güçlerimiz olsaydı tek yemezdik...*öksürük sesi* cidden bir yetişkine karşı şansınız yok" dedi Buffalo ve bayıldı.

Baby 5 "ne diyosun amınakoyıyım" dedi ve ardından "bu Doffy'de gerizekalımı ergenleri mafyaya almak ne" dedi, sonrada bayıldı.

"sus bu bi wattpad kitabı" dedi Buffalo uyanarak, sözünü bitirince gene bayıldı.

Orospunun Sigarasını İbnesi YakarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin