Bende noldu anlamadım ortaya karışık

583 35 21
                                    

Otobüs durağından yola çıkalı neredeyse yarım saat olmuştu. Nami, Franky'nin yanındaki koltuğa oturmuş yön tarif ediyordu, Robin başlarına gelebilecek korkunç senaryolar kurup herkesin kanını donduruyordu, Vivi Robin'in teorilerini "yok canım şaçmalama ahahhaa" diye geçiştiriyordu ardından gerçekten böyle bir şey olsaydı ne yapardı diye onu düşünüp kederleniyordu, Zoro ara sıra Sanji'ye sokulmaya çalışıyordu ama her seferinde araba hızlı bir dönüş yapıyor ve aralarındaki mesafe büyüyordu "hay senin arabana" dediği an Franky "Sunny-go' m hakkında düzgün konuş aklını alırım yavşak" diye cevabı yapıştırıyordu, Brook arka koltuktan radyoya uzanıp arabesk şarkıları açıyordu, Jinbe daha hızlı olmalarını söyleyip duruyordu.

"ya bişey dicemde siz bizi nasıl bukadar çabuk kabullendiniz" diye bir soru sordu Sanji boş bulunup, "biz derken Zoro ve senimi" dedi Nami, Franky aynadan arkaya bakıp "sizden önce biliyoduk lan" diyip gülmeye başladı.

"Evet hatta sizi shiplediğimiz bi grup bile vardı" diye devam etti Robin, "artık o grubu kapatabiliriz ozaman" dedi Brook radyo ile oynarken, Franky Brook'un eline vurup "yeter be Sunny-go'ya neler dinletiyosun" diye söylendi.

"yok evliliğe kadar kalıcak o grup" dedi Vivi Brook'un sözüne karşılık olarak sonrada tayfa bir süre bu konu hakkında espiri yapıp gülmeye başladı, Sanji ve Zoro hariç, ikisi şuan konuşulanları sindirmeye çalışıyordu.

En sonunda Zoro "bak senden önce biliyolarmış" dedi Sanji'ye hesap sorar gibi, "en azından senin gibi kaçmadım" diye cevap verdi Sanji ve kavga etmeye başladılar. Bunun önceki kavgalarından bir farkı yoktu sevgili olmalarına rahmen hayla aynı olduklarını, sinir bozucu çiftlere dönmemeleri tayfayı mutlu etmişti.

.
.

Luffy Doffy'nin sarayında gezerken kaybolmuştu ve onu kurtaran Bartolomeo adında sarayda başıboş gezen biri olmuştu.


Kendisi sarayın önüne işediği için kapı görevlileri tarafından kovalanmıştı ve dışarı doğru kaçmaktansa panikleyip sarayın bahçesinde 5 tur arkasında kapı görevlileri ile koşmuş ve saraya girmişti, kapı görevlileri de onun peşinden saraya girmiş ve onu Luffy ile karşılaşan kadar kovalamışlardı. Ardından Bartolomeo bir şekilde onlardan kurtulmayı başarıp hayran olduğu adama doğru koşmaya başlamıştı.

İyi tarafından bakarsak Bartolomeo'nun sayesinde kapı görevlileri yerlerinden ayrılmıştı, Luffy ve diğerleri saraya rahatça girebilmişti.

"sen olmasan kesin kaybolmuştum he teşekkür ederim... Şey- tavuk şaçlı birader" dedi Luffy gülümseyerek, Bartolomeo birden ağlamaya başladı.

"LU-LUFFY SENPAİ HASSİKTİR BEYAZ IŞIK ÖLÜYORUM SANIRIM" dedi ve gözlerini ovalamaya başladı, ardından "ay pardon sizmişsiniz" dedi ve gülmeye başladı.

"bunu sormak asla bana düşmez ama burda ne yapıyorsunuz" dedi Bartolomeo, "şeyi tanıyonmu torao varya inek desenli şapka takan yakışıklı çoçu-" diye konuşurken Luffy birden kızardı, yakışıklı kelimesini birden kullanmıştı ve kalbi nedense hızlı bir şekilde atıyordu, daha önce böyle bir duygu hissetmediği için umursamamaya çalıştı ama olmuyordu aklına Law gelince kalbinin atışı fena bir şekilde hızlanıyordu,

"Lu-Luffy-senpai iyimisiniz? " diye sordu Bartolomeo endişeli bir ses tonu ile, Luffy kalbini durdurmaya çalışıyordu nedensiz bir şekilde koşmaya başladı "turp gibiyim canım hahah" dedi ve yere takılıp düştü.

"LUFFY-SENPAİ İYİMİSİNİZ LUFFY-SENPAİ" diye Luffye doğru koştu Bartolomeo, "iyiyim iyiyim" diye ayaklandı Luffy kalbine vurarak "eee dediğim gibi birini tanıyomusun" dedi, Bartolomeo "tanımıyorum ama Luffy-senapi gerçekten iyimisin? ateşini var gi-" derken Luffy sözünü kesti ve "HADİ HADİ ONU BULMALIYIZ" diye bağırdı ve koşmaya başladı, Bartolomeo'da Luffy-senpai şeklindeki bağırışları ile peşinden gitti.

.
.

"burası çek kenara" dedi Nami Doffy'nin sarayın görünce, Franky ağaçların arkasına arabanın gözükmediğini düşünerek parketti.

Arabadan indiler ve sarayın girişine doğru yürümeye başladılar, sarayın içine yakından bakınca Nami tırsıp "hadi ben burda nöbet tutuyorum Luffy ve diğerlerini getirin hadi aslanlarım" dedi ve geri yürüyerek çıkışa doğru gitmeye başladı. Franky Zoro ve Sanji aynı anda "SENDE GELİYOSUN" diye bağırdılar, Nami oflayarak "Usopp ve Chopper beni anlardı" dedi ve arkalarından yürümeye başladı.

.
.

"Garp amca et pişirelim" dedi Usopp, uzun zamandır koridorlarda yürüyolardı. "eti nerden bulucazki" dedi Sabo sakin bir şekilde, Ace agresifleşirek "şunu pişirelim" dedi Chopper'i göstererek, "YA YAMYAMMISINIZ" diye bağırdı Chopper, Garp şaşırarak "sen insanmıydın" dedi, Usopp gülmeye başladı ardından Chopper Usopp'un koluna vurdu "neden herkes beni tanukiye benzetiyor? İnsanım işte"  dedi bıkmış bir ses tonu ile, Ace burnunu karıştırırken "yo rakuna benzettim ben" dedi ve parmağındaki sümüğü duvara sürmeye başladı.

Sabo "çoçukların önünde pislik yapma" dedi sonrada arkasını döndü ve elini burnuna götürdü "bak böyle gizle yaparken" dedi, "sizden bir bok olmaz" dedi Garp sümüğünü yerken, "kusucam şimdi durun" dedi Usopp sahte bir kusma ses tonu kullanarak.

"LUFFY NERDESİN" diye bağırmaya başladı Chopper konuyu kapatmak için "LUFFYYY" diye bağırmaya devam etti yürürken diğerleride zaman kaybettiklerini anlayıp Chopper'i takip etmeye başladılar.

.
.

Doffy sarayına rehineleri kurtarmak için yabancıların gireceğini biliyordu bu yüzden tüm üyeleri toplamıştı. Kısaca durumu anlattıktan sonra herkesi görevlendirmişti. Buffalo ve Baby 5 herzamanki gibi ikili bir takım olmuşlardı Law ise tek başına görev yerine gidiyordu, kendisi koridorların birleştiği boş odada duracak gelip geçeni yakalayacaktı.

Law mafyadan ayrılmayı sürekli düşünüyordu ama Corazon onu her seferinde bir cümlesi ile ikna etmeyi başarıyordu "biraz daha sık dişini" bu cümle ona umut veriyordu ve neden bukadar çabuk ikna olduğu konusunda bir fikri yoktu.

Corazon Law'ın mafyadaki tek saygı duyduğu insandı, bu yüzden onun sözüne güveniyordu, Sırf Law için ölmeyi bile göze almıştı, Law'ın bu iyilik karşısında yapması gereken sabretmekse seve seve yapardı.

Görev yerine ulaşmasına birkaç metre kala bir ses duydu, bu ses tanıdık gelmişti, daha iyi duymak için sesin geldiği yine doğru yaklaştı, sesin sahibini görür görmez şok geçirdi.

"hassiktir"


Bölümü geç attığım için özür dilerim 😓🔫

Orospunun Sigarasını İbnesi YakarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin