Garp reis yargı dağıtıyor

616 43 21
                                    

Zoro ve Sanji okulun arka kapısına ulaştılar ve atlayıp okula girdiler.

Okulun bahçesi herkes derste olduğundan boştu. Çat kapı sınıfa girmektense tenefüsü beklemeyi tercih ettiler, okulun pencerelerine bakmayan bir yer bulup oturdular.

Sanji kafasını Zoro'nun omzuna dayadı sonrada uzun zamandır titreyen telefonunu açtı. Mesajları beraber okuduktan sonra,

"LAN" diye bağırdı Sanji ayaklanıp. Arkasından Zoro "Nami şerefsiz hemen şöylemiş gruba beraber olduğumuzu" dedi oturduğu yerden, "Salak konumuz o değil Luffy, Usoop ve Chopper'ı mafya kaçırmış" dedi Sanji Zoro'yu kaldırmaya çalışırken, ardından "hadi yürü Franky'nin dediği durağa gitmeliyiz" dedi.

Zoro olayı anlayınca ayaklandı hızlı bir mod değişikliği yaşayıp "hadi gidip analarını sikelim" dedi, "biraz geç oldu sanki gerizekalı" dedi Sanji gülerek. Az önce girdikleri kapıdan tekrar çıktılar ve durağa doğru koşmaya başladılar.

"AAAAAAAAAHH ULAN ŞEREFSİZ O NASIL VURUŞ"

"NASIL KIZARTTIM AMA -DASUYAN AAHHAHAHAH"

"merak etme Luffy elin kızarırsa ben tazeliyici krem sürerim, ne de olsa bana ihtiyacın var"

Luffy Baby 5 ve Buffalo neredeyse 10 dakikadır el kızartmaca oynuyorlardı. Buffalo arka koltuğa geçmişti ve bir hamle ile Law'ı ön koltuğa atmıştı.

Law bu üçünün birden bukadar iyi anlaşmasına ayar olmuş olacakki "düzgün otursanıza çoçuk musunuz?" dedi iğneliyici bir tavırla. Baby 5 gülerek "hayırdır kıskandınmı" diyince Luffy "gel sende oyna torao" dedi ışıl ışıl gülümseyerek.

"hayır. Çoçuk değilim ben" dedi Law, ardından Buffalo "hoyor çoçok doğolom bon" diye Law ile dalga geçti, telaffuz şekli okadar komiktiki şoför de dahil olmak üzere arabadaki herkes gülmeye başladı, Law hariç, kendisi şuan camdan mı atlasam yoksa kapıyı açıp öylemi atlasam diye düşünüyordu.

Zoro ve Sanji son anda durağa yetiştiler Nami den güzel bir hayırlı olsun dayağı yedikten sonra Nami telefonunu çıkartıp rehberden Garp'ı aramaya başladı.

Numarayı bulduğunda aramadan önce Sanji "lan sende bu ihtiyarın numarasının ne işi var" diye sordu, Nami arama tuşuna basarken "bende herkesin numarası var" dedi ardından göz kırptı "ve dedikodusu da" diye gereksiz bir bilgi verdi.

"alo Garp amca Luffy varya torunun kaçırılmış"

"biliyomusun- he çoktan yola koyuldun"

"Tamam nereye gidiyosunuz tahminen" "anladım"

"yeri söyledikten sonra 'gelmeyin sizin için tehlikeli olur' demekmi şaşırtmıyosun Garp amca " dedi ve telefonu kapattı. Robin "şimdi ciddi ciddi mafya babasının ininemi dalıcaz" dedi, tayfa otomatik olarak mantıklı cümleleri reddettikten sonra Nami haritalar üzerindeki becerisini konuşturup binecekleri otobüsü arıyorduki bir süre ortadan kaybolan Franky karavanı ile durağa geldi.

Tayfanın şaşıran bakışlarını gülüp "atlayın" dedi.

"işler bu noktaya nasıl geldi ben bile anlamadım" diye yüzüncü kez sayıklamaya başladı Usopp "Evet bende anlamıyorum tahlihsizliğin bulaşıcı sanırım"dedi Chopper hayattan bezmiş bir ifade ile.

Usopp ve Chopper bindikleri gemide kurtulmak için kargaşa çıkarmışlardı. Usopp, Sugar'ın attığı mermi şaçından süzülerek gittiği için kurtulmuştu ve muhtemelen hayatındaki tüm şansı kullanmıştı, ondan sonra Usopp korkudan nasıl bir çığlık attıysa uyandığında kız baygındı.

Bu fırsattan yararlanarak rehineleri çözmüşlerdi ve onların başına geçerek isyan çıkartmışlardı, her şey iyi gidiyordu, taki Trebol adında bir görevli gemideki lüks odaların birinden çıkana kadar.

Ondan sonra da gemiden indirilip Doffy'nin sarayına getirilmişlerdi. Tüm rehineler ile beraber mafya babasının evine şahit olmuşlardı, dayak yedikleri yetmemiş gibi birde zihinsel çöküntü yaşamışlardı.

Boş odaların birinde sandalyeye bağlı bir şekilde oturuyorlardı diğer rehinelere nolduğunu veya nereye gittiklerini bilmiyorlardı, zaten umrularında da değildi şuan tek düşündükleri nasıl burdan kurtulacaklarıydı.

"ulan gerizeklı burda kal diyorum niye anlamıyosun" dedi Law, Luffy anında itiraz etti "ya banane sen gidiyosun bende gelmek istiyorum GELİCEM SANA NE" diye bağırmaya başladı.

Araba lüks bir binanın önünde durmuştu dışardan saraya benziyordu ve bazı yerlerde dofflamingo baskıları vardı. Baby 5 ve Buffalo Luffy'yi Law'a bırakıp çoktan içeri girmişti.

"bak şoför seni okula geri götürecek zaten, yeter bukadar defol git artık"

"ya sen niye gidiyorsun ozaman"

"sanane kardeşim bak işine hadi çok uzadı bu konu"

Luffy "ya ama torao" dedikten sonra oflamaya başladı, kızgın yüzü ile arabaya bindi ve Law'a dil çıkardı.

Law ilk defa sözünü dinlediği için mutlu olmuştu, vedalaşıp girişe doğru yöneldi. Şoför gaza basacakken Luffy'nin attığı ani yumruk ile kendinden geçti Luffy arabadan sessizce çıktı ve Law'ı takip etmeye başladı.

"DEDE BAK BAK ŞURDA"

"LUFFY'Yİ GÖTÜREN ARABA DEDE"

birkaç dakika sonra Garp, Ace ve Sabo Doffy'nin sarayına gelmişlerdi. Garp hemen arabayı kaldırıma gelişi güzel parketti.

Üçlü arabadan indi ve saraya giriş yaptılar, karşılarına çıkan herkese tek atarak ilerliyorlardı. Bir yandanda "LUFFY NERDESİN" diye bağırıyorlardı. "dede bence aşşağı katlara bakalım rehine odaların birinde olabilir" dedi Sabo, Garp onu onayladı ve aşşağı inmeye başladılar.

"iyide neden Luffy'yi rehin alsınlarki" diye bir soru sordu Ace, "ben ünlüyüm ya ondandır" diye cevap verdi Garp, alt kata indiklerinde rehine bekçilerine temiz bir dayak attılar.

Bu sesleri duyan rehineler umutlanıp "imdat" "yardım edin lütfen" "bizi burdan çıkarın" diye bağırmaya başlamışlardı.

"Tamam amk çıkartırız" diye bağırdı Ace, şuan önceliği Luffy idi ve diğerlerine zaman ayırmak istemiyordu, "Luffy burdamısın" diye bağırdı tekrardan "lan bu ses Ace değilmi" diye bir ses geldi bir odadan, "aynen aynen Ace ACE ABI BURDAYIZ ABİ" diye bağırdı Usopp,

Sabo "lan bunlar yoksa" diye söylenip adlarını hatırlamaya çalışırken Ace bir bekçiden anahtarları aldı ve hepsini tek tek denedi ve doğru olanı bulunca Usopp ve Chopper'in bulunduğu odanın kilidini açtı.

Garp Ace i itikleyerek içeri girdi bir yandan ipleri çözüyor diye yandanda "Luffy nerde sizinle berabermi" gibi sorular soruyordu.

En sonunda ipler den tamamen kurtulmuşlardı mutluluk gözyaşları içinde Garp ve Ace'ye sarıldırlar. Arkadan onları izleyen Sabo "Kimden dayak yediniz" dedi ardından şapka sını düzeltti "onlarıda dövelim" dedi sırıtırken.

Usopp ce Chopper "ABİMM" "HELAL OLSUN ABİMMM" gibi sesler çıkartmaya başladılar. Garp daha yüksek sesle bağırarak "LUFFY NERDE ULAN BİLİYOMUSUNUZ" diye tekrarladı sorusunu "bilmiyoruzki bizde, noldu gene bi boklarmı yemiş" dedi Usopp endişeli bir ses tonu ile,

"Luffy'yi de kaçırmışlar" dedi Ace, Chopper şaşırıp "iyide Luffy güçlüdür öyle kolay kolay nasıl kaçırsınlar" dedi. Sabo "et verip kandırdılar herhalde gerizekalıyı" dedi.

Beraber diğer rehineleride saldılar ve onlara "doffy ailesinin ağzına şıçıcaz birazdan o zamana kadar burda bekleyin" dedi Garp, ardından merdivenlerden yukarı doğru çıkmaya başladılar.

Orospunun Sigarasını İbnesi YakarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin