Bazı kısımları 3.kişi ağzıyla yazıcam
Çok karışık oldu biliyorum😩🔫
Chopper ve Usopp ağlamayı bitirmiş ve karşılık vermeye karar vermişlerdi. Sırt sırta ipler ile bağlı olduklarından sekronize bir şekilde hareket etmeleri gerekiyordu.
"bak şimdi kalkıyorum sende kalk" dedi Chopper, ardından "bir, iki, üç" diye saydı.
Usopp tek hamlede kalktı, eğildi ve Chopper'in küçük bedenini sırtında taşıdı ardından Allah ne verdiyse koşmaya başladı, hızını alamayıp kilitli olan kapıya kafa attı ve kafasındaki moruk ile sırt üstü yere yapıştı. Usopp'un altında kalan Chopper bağırmaya başladı.
Kapının ardından gelen sesleri duyan rehine bekçisi Sugar adındaki kız hızlı bir şekilde kapının kilitini açtı. Kızın şiddetli bir şekilde açtığı kapı, kalkmaya çalışan Usopp'a çarptı, Usopp son anda dengesini korudu ve kapıyı açan kişiye baktı, küçük bir kız olduğunu görünce rahatlayıp kızın karşısında durdu, korkudan titreyen rehinelere aldırmadan "abicim, napıyosun burda annen baban yok mu?" diye sordu. Sugar elini arka cebine koydu ve boyundan büyük bir silah çıkartıp Usopp'a doğrulttu.
Chopper yan yan bakarak gördüğü kadarı ile "o silah ordan nasıl çıktı" diyerek şaşırdığını ve korktuğunu aynı anda belli etti.
"özür dilerim abicim" dedi Usopp gülmeye çalışarak "ben yerime geri geçiyim en iyisi" dedi ve büyük adımlarla eski yerine geri oturdu.
Sugar kapıyı kapatırken içeri doğru son bir bakış attı ve kilitledi.
"küçücük çoçuk neler yapıyor bizde hayla-" derken Chopper "sus Usopp sus senin yüzünden bu haldeyiz zaten" dedi. Usopp "ayıp oluyor kardeşim" diye karşılık verince Chopper dayanamadı ve içini döktü "dedemin gemisi dedin tamam dedim, kaptanı aramaya çalışırken karşımıza çıkan adama kaptanmış gibi davrandın adam ağzımıza şıçtı, ardından dofflabilmemne denilen mafya çetesinin bu gemiyi kaçırdığı öğrendik sonra rehine diye bizi buraya attılar, şimdi de küçük bitane kız silaha oturtacak bizi daha ne yaşayabiliriz" dedi ve ağlamaya başladı. Chopper'in söyledikleri üzerine Usopp yürek yemiş bir edayla bağırdı,
"KAPININ ARDINDAKİ KIZ GEL ULAN GEL" diye bağırdı. Chopper ağlamayı kesip Usopp'a baktı.
Usopp devam etti "GELSENE ULAN" dedi ve ayaklandı, diğer rehinelerin "sus Allahın cezası adam" diyişlerine aldırmadan kapıya doğru yürümeye başladı.
kapı sertçe açıldı Usopp kızın tuttuğu silah ile göz göze geldi.
Usopp 'o sadece küçük bir çoçuk eminim silah kullanmasını bile bilmiyordur' diye düşünüp kendini avutmaya başladı. Sugar'ın 'şaka yapmıyorum, seni bu silaha oturturur ardından bir el ateş ederim götün patlar' diyen bakışlarını görünce tırstı. Geri çekilmeyi düşündü ama duruşunu bozmadı, arkasında ondan küçük olan Chopper duruyordu ve abilik yapması gerekiyordu.
Sugar'a doğru ağır bir adım atması ile Sugar'ın silahı ateşlemesi bir oldu.
🌹hasır şapka tayfası🌹
Franky: yer yarıldı içine girdiler başka açıklaması yok
Brook: doktor Hiluluk-san'da birşey bulamamış şuan Doctorine-san ben ve Hiluluk-san beraber ağlıyoruz.
Franky: ilan bastıralım
Brook: köpekmi bu çoçuklar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orospunun Sigarasını İbnesi Yakarmış
FanfictionZosan lise kurgusu (dışında her şey) Lawlu'da var😩