"bak şimdi Chopper ben buraları avcumun içi gibi bilirim şuraya doğru gidi-"
"Ussop sana güveniyorum ama EN SON DEDİĞİNDE KAYBOLDUK VE ŞUAN NEREYE GİTTİĞİNİ BILMEDIĞIMIZ BIR GEMİNİN İÇİNDEYİZ" diyip ağlamaya başladı Chopper."Merak etme kardeşim Usopp-sama var sorun yok" dedi Usopp, Chopper'i rahatlatmak için ama Chopper hiçte rahatlamıştı gibi değildi "Sadece pamuk-" burnunu çekti "pamuk şeker istemiştim" diyip tekrardan ağlamaya başladı.
"Chopper sana söylemem gereken bir şey var" dedi Usopp efkarlı bir şekilde, Chopper Usopp'a döndü "bu gemi benim büyük büyük büyük dedemin" dedi. Chopper şaşırıp "OHAAAA MÜKEMMEL USOPP" dedi hayranlıkla ardından Usopp "hadi kaptanla konuşalım eminim bizi geri götürür" dedi ve beraber kaptanı aramaya başladılar.
Perona ve Nami heycandan birbirlerini yiyorlardı "ay öpüştüklerini düşünsene" "oha oha yavaş ol" diye konuşup gülüşüyorlardı. Zoro sinirle "şaçma sapan fanteziler kurmayın amını siktiklerim" dedi ardından şikayet etmeye başladı "muhallebi çoçuğuna benziyordum amk ne bu bi elime kafam kadar çikolata kutusu diğer elime boyum kadar çiçek buketi" derken Nami sözünü kesti ve kafasına bir tane koydu.
"iyilikle yaramıyor" dedi şaçını geriye atarken, arkasındaki Perona "lan ibne senin için okadar uğraştık daha ne istiyosun"dedi. Ardından Nami "ayrıca hayatında hiç muhallebi çoçuğu gördünmü aq" dedi sonrada Perona " ve muhallebi çoçukları böyle olmaz aq" diyip Nami'nin koluna girdi ve okula doğru yürümeye başladılar.
Sanji'nin liderliğindeki yemek kulübü, yemek kulübünün girişine çikolata tezgahını açmıştı. Tahmin ettikleri gibi bir çok kişi gelmişti ve çikolatalar yakında bitecekti. Pudding ve yemek kulübüne ki bir çoçuk tezgah ile ilgilenirken Sanji mikrodalga fırınlara bakmaya başlamıştı bile.
Bir süre sonra Sanji koridordan gelen sesler ile kulüpten çıktı. Herkes merdivenlerin başından gelen uzun boylu yakışıklı💋çoçuğu konuşuyordu. Tüm kızların bu çoçuk hakkında konuşması Sanji'nin sinirine gitmişti kimin hakkında konuştukları görmek için merdivenlere doğru yan bir bakış attı.
Gelen kişiyi görünce şok geçirdi, Zoro herzamankinden daha bakımlı gözüküyordu bir elinde çikolata bir elinde çiçek ile birine teklifte bulunacağı belliydi.
Sanji bir an o kişinin kendisi olduğunu düşündü sonrada bu imkansız diyerek Zoro'nun kime teklif edeceğini görmek için onu izlemeye başladı.
Zoro ağır adımlarla yavaş yavaş Sanji'ye doğru yaklaşıyordu kızarmış yüzü bir geri bir ileri gidiyordu.
Sanji'nin yedi adım uzağında tam karşısında durdu bir süre ona baktı etrafında bukadar insan varken teklif etmesi mümkün değildi ve elindeki şeyler ile gülünç göründüğünü düşünüyordu.
Tüm bu düşünceler ile Zoro daha fazla kızardı. Sanji'ye ne diyeceğini bir kez daha düşündü 'seni seviyorum yarınki etkinliğe benimle birlikte gitmek istermisin?' diyecekti kolay gözüküyordu değilmi?
Kalp ritimleri hızlanınca kafasındaki herşeyi sildi sadece sanjinin gözlerine bakıyordu masmavi güzel gözlerine sarı şaçlarına ince beline parmaklarına girdap kaşına bile gözü kalmıştı,
Sanji zoronun hiçbirşey söylemeden öylece bakmasından rahstsız olmuştu "ne bakıyosun lan ya-" derken Zoro Sanjiye yaklaşmaya başladı altı adım..5 adım.. 4 adım
Sanji zoronun ona doğru yürüdğünü farkedince heyecanlandı cidden olabilir mi diye düşündü,
Belkide oda beni-
Önce çikolatayı sonra çiçeği Sanji'nin suratına fırlattı, bu ani saldırıyı beklemeyen Sanji yere düştü, Zoro ise Sanji ayaklanmadan ordan hızlıca kaçmıştı.
Sanji küfür etmeye başladı ardından Zoro'nun ona attığı şeylere göz gezdirdi. Bir kutu Çikolata ve buket çiçek.
Zoro'nun çıktığı merdivenlerden Perona ve Nami koşturan koştura geldiler Nami Sanji'nin yanına çöktü çikolatayı ve buketi farkedip "bak gördünmü oda seni se-" derken Sanji "GEREKLİ MARİMO" diye bağırdı Perona Sanji'nin yüzündeki kızarıklığı fark etmiş olacakki "yüzüne atıp kaçtı" diye bir tahminde bulundu ardından "değilmi?" diyerek Sanji'ye sordu.
Sanji başıyla onayladı. Perona götü çıkana kadar gülerken Nami "bak işte teklif bu" dedi ardından Sanji,
"Nami-san çok affedersinizde BÖYLE TEKLİFMİ OLUR AMK BEN BU ÇOÇUĞUN-"diye bağırmaya başladı ardından Nami onu susturdu "tamam sakin ol millet bize bakıyor" dedi. Nami ardından ayaklanıp bakanlara seslendi " ne bakıyonuz lan dönün önünüze"dedi, Herkes korkuyla izlemeyi kesti.Pudding tezgahı yanındaki arkadaşa bırakıp Sanji'nin yanına geldi diz çöktü ve "Sanji-san yüzünüz" diyip yara olan yere baktı "acıyormu revire gidelimmi?" diye sordu.
Sanji "Pudding-chan teşekkürler ama endişelenmene hiç gerek yok ben iyiyim" diyip gülümsedi Perona gülmesini kesti bu Zoro'nun bahsettiği kız Pudding'ti.
Sanji'nin yanından uzaklaştırmak için Perona Pudding'in kolundan tuttu kaldırdı ve aklına gelen ilk şeyi söyledi "benimle etkinliğe gel"
Sanji ve Nami dahil olmak üzere tüm koridor şok geçirdi herkes şok olmuş gözlere ikisine bakıyordu.
Pudding bu teklif karşısında napıcağını şaşırdı Sanji'i ona bakıyordu kimseyi reddedemeyen iyi kız rolünü sürdürmek zorundaydı bu yüzden kızarmış bir yüz ile "eh- şey" dedi.
Perona "hadi kızım sabaha kadar senmi beklicem horo horo horo" dedi gıcık bir ses tonuyla. Pudding "pe-peki" dedi sayıklayarak tüm koridor ikinci bir şok geçirdi.
Nami olayı anlamış gibiydi, muhtemelen Perona Pudding aradan çekilsin diye aklına gelen ilk şeyi yapıp ona teklifte bulunmuştu Pudding'in karakterini de bildiği için reddedilmeyeceğini biliyordu.
Nami Perona'ya omuz atıp kulağına "çok zekice" diye fısıldadı. Perona horo horo diyerek güldü ve "hadi tezgahını geri dön bak müşteri bekliyor" dedi.
Bir süre sonra koridordaki insanlar Nami'nin bağırması ile tekrar gözleri onların üstünde çekmiş ve kendi işleriyle odaklanma başlamıştı.
Üstünden şoku atamaya tek kişi Sanji'ydi Perona'ya dönüp "ya napıyosun amk ikinci planımdı o benim" diye kibarca konuşmaya çalıştı nede olsa karşısındaki bir hanımefendiydi.
Perona "ilk planın neydi ki"diye sordu. Boşluğuna denk gelen Sanji "Zoro'ya teklif etmek" diye yanıtladı Perona'nın sorusunu sonrada ne dediğinin farkına varıp kızardı ve "ÖYLE DEĞİL ÖYLE DEMEDİM HAYIR" diyerekten inkar etmeye başladı fakat işe yaramadı Nami ve Perona çoktan swag face ile ona doğru bakıyordu.
"Usopp senin ben kafanı sikeyim ya vallaha her hastalığa çare var senin gibi aptallara yok" dedi ağlamaklı bir ses, Usopp "Chopper küfürmü ettin lan sen" diye sordu Chopper ise ağlamaktan beter olmuş sesi ile " HE ETTİM GÖTÜNÜ SİKTİĞİM YETER YA" burnunu çekti "ALLAHIM AL CANIMI" diyerek daha şiddetli ağlamaya başladı.
Ikisi bir gemi hırsızlığının ortasına düşmüştü kaptanı ararken birden karşılarına çıkan adam tarafından bağlanıp diğer yolcuların (artık rehineydiler) yanına atmıştı, Usopp bu zamana kadar sert görünmeye çalışsada artık oda pes etti ve "allahım benimkini al lütfen" diyerek ağlamaya başladı. Rehineler arasında küçük çoçuklarda vardı ama hiç biri Chopper ve Usopp kadar ağlamıyorlardı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orospunun Sigarasını İbnesi Yakarmış
FanfictionZosan lise kurgusu (dışında her şey) Lawlu'da var😩