ölmedim

612 42 30
                                    

Bölüm atıyorum oha 😩

Luffy, Law'a yavaş yavaş sokulurken koridorun başından bir ses geldi.

"ULAN" bu ses Baby 5 a aitti. Law 'ın yanına geldiğinde Luffy "bi uzarmısın işimiz var" dedi ve Law'a daha fazla sokulmaya başladı.

Baby 5, Luffy'ye vurup "ne işi aptal çoçuk, 2.sınıfsın sen değilmi? Üstlerine saygı göstermeyi öğren" deyince Luffy oflayıp ellerini duvardan çekti ve Law'dan uzaklaştı.

Law Baby 5 a kızmak ile teşekkür etmek arasında bir yerlerde gidip gelirken, Baby 5 in ciddi gözleri ile karşılaştı. Durumu anında kavrayıp Luffy ile vedalaşmadan hızlı bir şekilde koridordan ayrıldı. Böyle durumlarda genelde gelmek istemezdi ama Luffy'den bir an önce uzaklaşmak istiyordu.

Buffalo'yu da alıp hızlıca okuldan kaçtılar, Doffy ' nin gönderdiği arabaya binip yola çıktılar.

Sorunsuz bir şekilde yola devam ederken birden arka koltukların arkasındaki bagaj boşluğundan bir ses geldi. "TORAO BENİ SATIP NEREYE GİDİYOSUN" diye bağırdı Luffy, ardından saklandığı yerden çıkıp cam kenarındaki boşluğa zıpladı "bende geliyorum" dedi.

Önde oturan Buffalo, şöföre doğru bakıp, bu adamı tanımıyorum atın gitsin diyecekken, Law ön koltuğa doğru uzandı ve Buffalo'nun ağzını kapatıp "ben halledicem" diye fısıldadı.

Ardından arka koltuğa geri geçince, cam kenarındaki Baby 5 in umursamaz bakışları ile karşı karşıya geldi, açıklama yapmaya gerek duymadan Luffy'ye döndü, yanaklarını avcuna alıp sıkarken sessizce "burda ne arıyorsun gerizekalı" dedi. Law, Luffy'nin de onun gibi fısıldayarak konuşacağını umarak elini Luffy'nin yanaklarından çekti.

Çeker çekmez Luffy bağırarak konuşmaya başladı "ACITTIN TORAO" dedi ve ellerini yanaklarına bastırdı.

"Nasıl geldin buraya" dedi Law sakin bir şekilde, "işte sizi takip ettim sonrada baktım bagaj ve arka koltuğun arasında bişey yok, sonra bagaja atladım" dedi Luffy gururla, "bide iyi bişey yapmış gibi söylüyor" dedi Law huzursuzlanarak.

"yanlız torao zengin misiniz lan" dedi Luffy hayranlıkla lüks arabaya bakarken, ardından "gerçi benim dedeminki daha güzel" diye ekledi.

Kimsenin onu takmadığını farkedince daha fazla detay vermeye başladı "mesela tepesinde yanıp sönen ışıkları var" dedi, Law kuşkulanıp "ışıkları?" diye sordu, Luffy fark edildiği için mutlu olurken "Evet! kırmızı mavi yanıp sönüyo" dedi.

Kulak misafiri olan Baby 5 Luffy'nin dediği şey yüzünden panikleyip "LAN DEDEN POLİSMİ" diye sordu.

Buffalo ve şöför aynı anda arka koltuğa baktığında, Law Luffy'ye susması için alttan tekme atmaya başladı, ama faydasızdı. "Evet evet hatta ona polis kahramanı diyen bir sürü insan gördüm, yaş yetmiş iş bitmemiş sözünün bütünleşmiş hali" diyip güldü Luffy.

Şöför titreyerek "y-yoksa senin dedenin adı Garp mı?" diye sordu, Luffy kafa sallayıp "aynen" diye cevapladı.

Law yaşadığı şoku gizleyerek "şöför kardeşim önüne bak istersen" dedi. Şöför önüne dönerken Buffalo "Ulan Law ağzına şıçayım senin" dedi gevşek gevşek, önüne dönerkende ekledi "neyse senin sorunun".

"bi polis torunu manitan eksikti tam oldu" diyip kısa bir alkış tuttu Baby 5, "LA-LAN NE MANİTASI BIZ ARKADAŞ" dedi Law kızaran yanaklarını saklamaya çalışarak.

Law utançtan ölmek üzere iken Luffy, Baby 5 ı görebileceği bir açıyla eğilip "manita ne demekki" diye sordu saf saf.

Baby 5 küçük bir 'bana ihtiyacı var' şoku geçirdikten sonra açıklamaya başladı "şimdi iki insan birbirlerini sevi-" derken Law baby 5 in ağzını iki eli ile kapatarak susturdu. "çok Rica etsem susarmısın" dedi kaba bir ses tonu ile, Baby 5 Law'ın elini ağzından çekip "t-tamam" dedi ve arkasına yaslanıp ihtiyaç duyulan biri olduğunu sessizce sayıklamaya başladı.

"KODUMUN İHTİYARI KOŞ AMK KOŞ LUFFY'Yİ KAÇIRDILAR" Dedi Ace, bir süre arabanın peşinden koştuğu için soluklanmaya çalışıyordu.

Sabo sakinleşip telefonu Ace'nin elinden aldı ve "dede Luffy'yi kaçır-" derken siniri birden tepesine attı ve Ace gibi bağırmaya başladı "DEDE TORUNUNU KAÇIRDILAR DEDE" telefonun başındaki ses aynı şekilde bağırıp "KONUM ATIN ULAN" dedi ve kapattı.

bir süre sonra Garp, Ace ve Sabo ile polis arabasında Luffy'nin bindiği aracı arıyorlardı. Ace ön koltuğa oturmuştu Sabo ise arkadaydı,

Garp direksiyonu kırıcakmış gibi tutarken "nerde bu velet" diye söylendi, ardından sinirini Ace ve Sabo'dan çıkartmaya başladı.

"LAN KÖPEKLER SIZ NERDEYDİNİZ ÇOÇUK KAÇIRILIRKEN" diye bağırdı. Sabo sakin olmaya çalışarak "dede Ace ile bahçedeydik bir baktık Luffy lüks bitane siyah arabanın bagajında, bir süre koştuk sonrada akıllanıp seni aradık" dedi.

"araç neye benziyor" diye sordu Garp sakin olmaya çalışarak, "siyah lüks bir araba işte ihtiyar" dedi Ace, Garp sorusunu bağırarak tekrarladı bu 'sana sormuyorum amk beyinsizi" demekti.

Sabo sakince konuşmaya başladı "mafya arabası gibi duruyordu, özel şöförü vardı ve plaka numarası yoktu onun yerine direk doffybilmemne yazıyordu" dediği anda Garp "ULAN ÇOÇUĞUNU DOFFY AILESI KAÇIRMIŞ" diye bağırdı direksiyon hakimiyetini bozmamaya çalışarak.

"LAN MAFYAMI" diye bağırdı Ace, Sabo'da aynı şekilde bağırarak "DEDE KURTARIRSIN DIMİ DEDE" dedi umut bulmak istercesine. Üçü bir süre bu şekilde bağrıştılar.

🌹hasır şapka tayfası🌹

Nami: Luffy salağını gören varmı

Franky: ilk defa çevrimdışı görüyorum

Brook: noldu

Nami: salak çoçuk mafyanın eline düşmüş olabilir

Nami: Aynı Chopper ve Usopp gibi

Robin: Nasıl yani

Nami: ses kaydı*
(olayları anlatıyor işte)

Franky: lan dediğin hangi şeye şaşırıyım amk

Brook: bu iş iyice büyüdü polis felan arayalım bence

Robin: Luffy'nin dedesi polis değilmiydi

Jinbei: Luffy-kun a bişey olursa hepsini teker teker boğar köpeklere yedirir mezarlarının üstüne böcek atar ceset felan bırakmam ortada

Brook: ne fantazilerin varmış kanım dondu, gerçi kanım yok ama YOHOHOOHOH

Franky: Usoop ve Chopper'a da helal olsun valla

Nami: arkadaşlar NE DİYOSUNUZ AMK ÇOÇUKLAR KAÇIRILDI

Nami: ciddi olalım lütfen

Nami: Zoro ve Sanji nerde kaldı yeter artık

Robin: kavuşmak bukadar uzun sürmemeli

Franky: ne

Nami: başka zaman anlatırız

Nami: HADI OKULDAN KAÇIYORUZ

Brook: öğretmenim

Nami: umrumda gibimi görünüyor

Franky: Jinbei sen okulun karşısındaki durağa gel biz ordan alırız seni

Jinbei: uçuyorum

Robin: iyide çıkıp napıcaz

Robin: ?

Robin: tek beyni olan insan benim herhalde

Orospunun Sigarasını İbnesi YakarmışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin