الفصل السادس❤️

658 80 91
                                    

"بسم الله الرحمن الرحيم"
(اللهم صل وسلم وبارك على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين)

***********************

ياسين بخوف من رد فعل حمزه:يا نهار اسود انا ايه الي جبته لنفسي دا.

حمزه قام من مكانه بشراسه وراح عند ياسين ولكمه لكمه قويه.

ياسين بوجع :ايه ياعم الغباء دا .

حمزه بزعيق وغضب:اياك تتكلم عنها بالاسلوب دا تاني.

أمير بخوف علي ياسين من غضب حمزه المفاجأ :ايه ياحمزه مش كده يااخي هو بيهزر.

حمزه بشراسه :مافيش هزار في الموضوع دا .

ياسين بقهقهه رغم وجعه من لكمه حمزه: يا عم عرفنا انك بتغير وبعدين انا والله مش قصدي حاجه انا كنت بعمل كده عشان اتأكد انك وقعت .

أمير بغباء :وقع ايه ماتفهموني ايه الحكايه بدل ماانا عامل زي الاطرش في الزفه كده.

ياسين بمكر وهو يلاعب حاجبيه :هتقول انت ولا اتكلم انا.

حمزه بعصبيه: والله يا زفت لو مااتظبطش لاظبتك.

أمير :لا دا شكل الموضوع كبير فهموني كده واحده واحده.

حمزه بتنهيده غضب وبدأ يقص عليه ماحدث منذ لقاءه بحياه.

ياسين بصدمه :يعني انت الي كلمت الدكتور وقولتله يثبت الاماكن ليكمل بمرح دا انت مش سهل.

أمير بزهول :انت معجب بيها ياحمزه.بالسرعه دي.

ياسين بضحك :وقع ومحدش سمي عليه .....ليكمل بتفكير :ماينفعش يا حمزه انت غلط انت ماشفتش شكلها وهي جايه مرعوبه ولا الي شافت عفريت.

حمزه بغضب وحيره شديده من امره :مش عارف انا لما شفتها واقفه معاه ماحسيتش بنفسي الا وانا بزعقلها وحصل الي حصل.

ياسين بإستفزاز لحمزه وبداخله رعب من رد فعله:جرب نار الغيره وقولي.

لينظر له حمزه نظره سوداء وجاء لينهض من مقعده ليوقفه ياسين الذي أسرع بقول :ايه يا كنج استهدي بالله عيل وغلط.

أمير بضحك من منظر ياسين :ههههههه انت ماحرمتش شكلك مش هتسكت الا لما يرقدك في المستشفي بعاهه مستديمه.

ياسين لحمزه وهو يقلد صوت البنات:واهون عليك يا حموزي.

حمزه بحده : والله لو قمت مش هسيبك الا لما تقول حقي برقبتي.

أمير برزانه:انت متأكد يا حمزه من مشاعرك دي مايمكن معجب بشكلها وكمان انت خاطب بنت عمك ويمكن تكون هي كمان مخطوبه.

لتعلو وتيره تنفس حمزه تدليل علي انفعاله

ليسرع ياسين ليطمئنه :لا مش مخطوبه شهد كانت سائله داليا قبل كده اصحابها مرتبطين ولا لا وقالتلها انهم مش مرتبطين.

طوفان عشقكحيث تعيش القصص. اكتشف الآن