9.rész

601 38 4
                                    

Izuku szemszöge:

Sajnos a hétvégének vége lett és hétfőn reggel felkeltem. A fejemben ezer gondolat végigfutott. Most vajon mit gondolnak rólam a barátaim a suliban? Vajon ők is utálni fognak, mert meleg vagyok? Végre nyugtom lesz egy hétig, de utána ismét meg fognak alázni mindenki előtt?

Gondolat menetemből ez kéz zökkentett ki, amely óvatosan a hajamba túrt. Megfordultam és szembe találtam magamat Kacchan-nal. "Jó reggelt Kacchan!" köszöntöttem őt egy hatalmas mosollyal az arcomon. "Jó reggelt Deku" mondta, miközben eltűrt az arcomból 1-2 kósza hajtincset, majd elkezdett feltápászkodni az ágyból. "Csinálok reggelit. Pirítós megfelel?" kérdezte. "Igen nekem tökéletes" mondtam, miközben visszabújtam a takaró alá. "Hé! Nehogy visszaaludj! Mire kész leszek az étellel ajánlom, hogy legyél kint az asztalnál" mondta Kacchan, majd kiment elkészíteni a reggelit. Miután kiment lehunytam a szemeimet és szinte azonnal álomba merültem.

...

Katsuki szemszöge:

Már kész van a reggeli egy jó tíz perce, de Deku még mindig nem jött ki. Felálltam az asztaltól és vissza mentem a szobánkba. Benyitottam a hálóba és bent nem mást láttam, mint egy takaróba burkolt brokkolit. Leültem mellé az ágyra és közel hajoltam az arcához. Elkezdtem belepi az arcát apró csókokkal. Deku elkezdett mozgolódni és halkan kuncogni. "Kacchaaaan. Hagyj aludni haha" mondta Deku kuncogva. "Bocsánat, nem lehet. Iskolába kell mennünk" válaszoltam neki, miközben áttértem a nyakára és folytattam csókokkal való elárasztását. "Nh Kacchan~ Rendben, rendben felkelek" mondta, miközben felült végre az ágyban és megdörzsölte a szemeit. "Gyere enni, mert el fogunk késni". Deku bólintott és kimászott az ágyból. 

Kimentünk a konyhába és leültünk reggelizni. Deku amint leült elkezdte falni az ételt. "Hé nem kell sietni! Még van azért időnk és senki nem fogja elvenni tőled az ételt, nyugodj meg". Deku rám nézett a nagy zöld szemeivel, bólintott, majd ismét enni kezdett, de most lassabban. Amikor befejeztem a reggelit felálltam és elraktam a mosogatóba a tányéromat, majd visszaültem az asztalhoz, ahol Deku még mindig evett. Oda nyúltam a tányérjához és elvettem egy bacon csíkot és meg is ettem. Deku rám nézett. Csak nagyokat pislogott és nézett a szemembe. "Te mit csináltál Kacchan?" kérdezte Deku, érzelmek nélküli hangon. "Vettem tőled egy falat bacont?!" válaszoltam neki, miközben értetlenül néztem rá. Deku vissza vezette a tekintetét az előtte lévő ételre és ismét enni kezdett. Miután befejezte elrakta ő is a tányérját a mosogatóba és egy szó nélkül elment a szobánkba. Valószínűleg öltözni ment be. 

Egy kis idő múlva Deku kijött a szobából felöltözve és átment a fürdőszobába. Én is bementem a hálószobába és gyorsan felöltöztem. Miután kész lettem összeszedtem a dolgozatokat, matek könyveket és a kocsikulcsot. A kijárati ajtónál vártam Deku-ra, aki nem sokkal később kijött a mosdóból, felkapta a táskáját és az ajtóhoz jött. Deku kinyitotta az ajtót, kisétált és beült a autóba. Mi van vele? Bezártam az ajtót, beszálltam a sofőr ülésbe és beindítottam az autót. Amikor már egy ideje úton voltunk, megpróbáltam beszélgetni vele, mivel reggeli óta egy szót se szólt hozzám. "Ha haza értünk akarsz valamit csinálni?" kérdeztem tőle, de ő teljes mértékben ignorált. "Hát oké" mondtam, majd ismét teljes figyelmemet szenteltem a vezetésnek. 

Amikor megérkeztünk az iskolához, Deku kipattant és besietett az iskolába. Első órám úgy is velük van, majd az óra utáni szünetben kiderítem, hogy mi bántja. 

Izuku szemszöge:

Miután kiszálltam Kacchan autójából besiettem az iskolába és próbáltam kerülni mindenkit. Amikor végre becsöngettek, elindultam az első órámra ami matek. Nagyon jó. A reggeli lopóval még tovább kell egy légtérben lennem. Tudom, hogy gyerekes amit csinálok, de akkor is hazudott nekem és ezért ezt kapja. Bementem az osztálytermébe és leültem a helyemre. Elő vettem a cuccaimat és vártam, hogy elkezdje végre az órát. 

...

Végre kicsöngettek! Elkezdtem össze pakolni, amikor meghallottam a nevemet. "Midoriya. Kérlek itt tudnál maradni pár percre?" kérdezte Kacchan. Megforgattam a szemeimet és egy szimpla 'igen'-nel válaszoltam. Miután mindenki kiment az osztály teremből Kacchan oda jött hozzám. "Mi a baj Deku?" kérdezte, miközben rátámaszkodott a padomra. Nem válaszoltam neki, csak elnéztem. "Most a reggeli miatt vagy ilyen?" kérdezte Kacchan. "Elvetted az egyik baconömet!" "Csak vetem egy falatot Deku!" "De te azt mondtad, hogy senki nem veszi el" "Jól van! Deku. Bocsánat, hogy kérdés nélkül vettem a reggelidből! Legközelebb majd megkérdezem. Mivel tehetném jóvá?" kérdezte Kacchan. Egyből is eszembe jutott egy ötlet, hogy mivel tehetné jóvá. A fejem már csak a gondolattól is elvörösödött. "Egy csókkal" mondtam, miközben a földet bámultam zavaromban. Kacchan megfogta az egyik kezével az államat és felemelte vele a fejemet, így már szemtől szemben voltunk egymással. Közelebb hajolt az arcomhoz, pont annyira, hagy az ajkaink majdnem, hogy összeértek. "Hát ha ez kell ahoz, hogy ismét szóba állj velem, akkor persze~" mondta Kacchan, majd végre megcsókolt. A kezeimet körbe fontam a nyaka körül és jobban felé dőltem. Kacchan felhúzott a székből, de nem szakította meg a csókot egy pillanatig se. Az egyik kezemet időről időre a hajába túrtam, ő pedig a derekamnál fogva közelebb húzott magához. Éreztem, hogy megnyalja az alsó ajkamat bejutás reményében. Mivel már túlságosan benne voltam, ezért engedélyeztem neki a bejutást és ő egy pillanatot sem vesztegetve átvezette a nyelvét. Az egyre hevesebb nyelvcsatát egy kopogás szakította félbe. Gyorsan megszakítottuk a csókot, én leültem a székembe ő pedig oda hajolt mellém, mintha magyarázna és válaszolt a kopogónak. 

Kinyílt az ajtó és nem más állt ott, mint Momo"Elnézést Mr. Bakugou csak itt hagytam a matek könyvemet" mondta Yaoyorozu, miközben beljebb lépett a terembe. Odasétált a könyvéért, felkapta és ki is fáradt gyorsan a teremből. Ránéztem Kacchan-ra, majd gyorsan össze pakoltam a cuccaimat. "Öm mennem kell a következő órámra" mondtam neki, miután összepakoltam. "Rendben. Iskola után megvárlak az autóban" mondta majd egy csókot adott az arcomra. "Rendben. Szia!" köszöntem el tőle, majd kimentem a teremből és a következő órám felé vettem az irányt. Az órára menet találkoztam Todoroki-val, Tsu-val és Iida-val. Tsu megpróbált rám köszönni, de én csak lehajtottam a fejemet és mentem tovább. Majd talán holnap megpróbálok velük beszélni.

(Hiii. Itt az új rész! Remélem, hogy tetszett! Igyekszek gyakrabban írni, most, hogy több a szabadidőm! Oh és ha valakinek van bármilyen ötlete a BakuDeku One Shot-os sztorijaimhoz nyugodtan mondja! Szívesen fogadok requesteket is! Addig is további jó napot/estét nektek! Bye! UwU )

The Favourite (BKDK)Where stories live. Discover now