5.rész

684 54 3
                                    

Katsuki szemszöge:

Miután hazavittem Midoriya-t hozzám, visszamentem az iskolába. Volt még 1 órám a 2B osztállyal, utána pedig az igazgatói iroda felé vettem az irányt. Bekopogtam majd benyitottam Nezu irodájába. Bent volt az a pár jómadár akik tegnap Midoriya-t rugdosták. Névszerint: Ochako Uraraka, Ejiro Kirishima, Denki Kaminari és Hanta Sero. Amikor észrevették, hogy beléptem lesütötték a tekintetüket.

"Hallottam a tegnap történtekről. Kirishima lennél szíves elmesélni, hogy mi történt?" kérte Nezu. "Mi csak megleckéztettük a kis buzit. Semmi rosszat nem csináltunk!" háborodott fel Kirishima. "Kirishima. Melegnek lenni nem bűn. Ezért senkit sem szabad bántani" mondta Nezu. "Jajj ugyan már! Nincs is olyan, hogy valaki meleg! Csak kitalálják az emberek, hogy figyelmet kapjanak" szólt közbe Uraraka. "Uraraka ezt a viselkedést most azonnal fejezd be! És az előző kijelentésedet kijavítanám. De vannak sokan akik melegek vagy egyéb LGBTQ+ tagok. Én is meleg vagyok mint már tegnap mondtam. Ez nem egy választható dolog. Egy-két ember nehezebben fogadja el, hogy más mit a többi, van aki könnyen. Midoriya mondjuk nem szerette volna, hogy az egész iskola tudja, engem meg mondjuk nem érdekel, hogy ki tudja, hogy én is az vagyok. Amit tegnap tettetek az nagyon rossz dolog volt. Uraraka tudtommal te még a barátja is vagy Midoriya-nak. Ha a barátaid nem fogadnak el, az az egyik legfájdalmasabb dolog" mondtam neki. "Mr. Bakugou-nak igaza van. Nektek egy hét felfüggesztés. Most pedig elmehettek". Ezzel ők fel is álltak és földre szegezett tekintette kisétáltak az igazgatóiból.

"Köszönöm, hogy szóltál az esetről" mondta Nezu. "Ez csak természetes. Azért majd még rajtuk tartom a szememet" mondtam, miközben kiléptem az irodából. Visszamentem az osztálytermembe és összepakoltam a cuccaimat, kisétáltam az autóhoz és beszálltam. Mielött hazamegyek el kell még mennem bevásárolni is. 

Amikor megszereztem mindent elindultam a kassza felé amikor megakadt valamin a szemem. Egy képregény, amin ugyan az a hősnek az arca van, mint ami Midoriya pólóján volt az egyik nap. Ez egy nagyon új kiadása a képregénynek, ezért úgy gondoltam megveszem neki, végül is megérdemli, főleg a tegnapi nap után. Fizettem majd pedig végre hazamentem.

Amikor haza értem síri csend volt. Bementem a konyhába és nekiálltam elpakolni a dolgokat amiket vettem. A képregényt az étkező asztalra tettem. Miután ezzel is kész voltam megnéztem, hogy hol van Midoriya. Megtaláltam őt az ágyamban a párnámat szorongatva. Leültem az ágy szélére és óvatosan rázogattam őt. Egy kis idő múlva elkezdte kinyitogatni a szemét. "Midoriya. Kelj fel. Mit szeretnél enni" "Hmmm. Nem igazán vagyok éhes" mondta miközben felült. "Enned kell. Most pedig meg mondod, mit szeretnél enni" mondtam neki, miközben egy picit felemeltem a hangomat. "Katsudon-t" "Rendben" ezzel felálltam, visszamentem a konyhába én nekiálltam az ételnek. 

Már majdnem kész voltam a katsudon-nak amikor Midoriya végre kijött a szobából. "Ülj le nyugodtan az asztalhoz. Egy perc és kész vagyok. Az asztalon van valami, amit neked hoztam. Az idióták akik tegnap bántottak, fel lettek függesztve egy hétig". Midoriya bólintott és elindult az asztalhoz. Éppen tálaltam volna a katsudon-t, amikor éreztem, hogy két kar összefonódik a derekam körül. "KÖSZÖNÖM" kiabálta. Megsimogattam a szabad kezemmel a kezét. "Ugyan. De most ülje le, mert hozom a kaját" Szedtem két tányérba katsudon-t és az asztalhoz vittem őket. Az egyiket leraktam Midoriya elé, a másikat pedig magam elé. Én egyből elkezdtem enni. Midoriya hezitálva beleevett. Az első falat után nagyra nyíltak a szemei. "HMM~" "Örülök, hogy ízlik" mondtam neki, majd gyorsan belapátoltam az egész tál katsudon-t. Midoriya is így tett. A koszos tányérokat megfogtam és beraktam őket a mosogatóba.

"Mit szeretnél csinálni? Holnap úgy is szombat van" kérdeztem tőle. "Hmm. Nézhetünk filmet? Van egy film amit régen láttam és ismét meg akartam nézni" "Rendben. Ülj le a kanapéra. A TV-n megkeresheted én meg addig hozok popcorn-t" 

The Favourite (BKDK)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang