8.rész

636 42 5
                                    

Izuku szemszöge:

A csengő hangjára ébredtem fel. Valaki folyamtatosan nyomkodta. Felültem az ágyban, Kacchan mellettem békésen alszik. Ránéztem az órára és ekkor láttam, hogy... "KACCHAN KELJ FEL! MÁR 13:26-VAN! NAGYON ELALUDTUNK!". Kacchan azonnal felkelt és értetlenül nézett rám majd az órára, és a csengő ismét megszólalt. "BASZKI. Én beengedem őket, te addig kezdj el átöltözni" "Rendben" mondtam, majd gyorsan elővettem magamnak egy szürke melegítő nadrágot és egy kékes-szürkés pulcsit, megfogtam a szemüvegemet is és berohantam a fürdőszobába átöltözni. Miután átöltöztem és elvégeztem az egyéb dolgaimat a mosdóban, kimentem a nappaliba. A nappaliban ott ült Masaru és Mitsuki, Kacchan-nal együtt. Köszöntem nekik, majd bementem a konyhába csinálni egy adag zöld teát. Nem sokkal később készen is lett a tea és bevittem a nappaliba a csészékkel együtt. Mindenkinek öntöttem a teából, aztán leültem Kacchan mellé. 

"Szóval most, hogy Izuku is itt van. Bocsánatot szerettünk volna kérni a tegnapiért. Mi tényleg úgy tudtuk, hogy te meghaltál. Nem akarom elhinni, hogy Inko hazudott nekem éveken keresztül. És igen haragszom rá, de ettől függetlenül még mindig az legjobb barátom és segítünk nekik a kampányukban" mondta Mitsuki. "Ugyan. Ha valakinek bocsánatot kéne kérnie az én vagyok. Eléggé rossz első benyomást tettem szerintem, meg eléggé bunkó is voltam. Önökkel nem volt szándékom tiszteletlen lenni" mondtam miközben egy kicsit lehajtottam a fejemet szégyenemben. "Kérlek nyugodtan tegezz minket" mondta Masaru. "Oh na akkor Brat. Mesélj csak a kettőtök kapcsolatától. Mint látom eléggé közel álltok egymáshoz" mondta Mitsuki, miközben egy önelégült mosoly ült az arcán és a már szinte összeérő kezeinket nézte. Bakker nem is vettem észre, hogy tudat alatt is megpróbáltunk egymáshoz érni, a szülei előtt, akik még nem is tudják, hogy együtt vagyunk. Vajon Kacchan elmondja nekik az igazat, vagy hazudni fog. Kacchan rám nézett kérdő tekintettel. Én egyből vettem a lapot és bólintottam. "Én és Deku együtt vagyunk" mondta Kacchan. "Gratulálunk" mondta Masaru. "Na végre Brat. Ez sokáig tartott, hogy végre találjál valakit. És nem is akárkit találtál. Hogyan ismerkedtetek meg?" kérdezte Mitsuki. "Én vagyok a matek tanárja" "BRAT. Ugye nem kényszeríted szegény kis Izuku-t semmire?! Ugye tudod, hogy ha kiderül annak nem biztos, hogy túl jó vége lesz" "Igen Hag tudjuk. A kapcsolatunkat titokban tartjuk. Igen elég nehéz, de megéri. Izuku-ért megéri hidd el" mondta Kacchan  miközben az egyik karját a vállamra helyezte, és közelebb húzott magához. "Aw~ Nagyon szerencsés vagy Brat. Csodálkozom, hogy Izuku beleszeretett egy olyan seggfejbe mint te, de ha ti boldogak vagytok akkor áldásom rátok" mondta Mitsuki miközben megfogta Masaru kezét. Masaru bólintott. "És amúgy miért kellett ennyit várnunk, hogy ajtót nyissatok? Ugye nem-" "NEM HAG. Először is, nem csinálnék Deku-val semmi se, amit ő nem szeretne, másodszor szerintem még ráér ez a dolog..." mondta Kacchan full vörösen. Én is eléggé vörös voltam hozzá kell tennem. Még egy kis ideig beszélgettünk velük, majd Mitsuki megszólalt.

"Oké Brat. De szerintem mi indulunk is, mert még nekünk is van dolgunk" mondta Mitsuki miközben felálltak. "Rendben. Örülünk, hogy átjöttetek. Gyertek nyugodtan máskor is" mondtam nekik, miközben kikísértük őket. "Izuku, ha az idióta fiam hülyeséget csinál nyugodtan mond el" "Hé Hag! Én nem csinálok hülyeséget. Oda figyelek Izuku-ra. Meddig fogtok maradni?" "Hát Inko-nál maradunk a választásig ami azt jelenti, hogy Júniusig maradunk. Június valahányadikán lesz a választást. Pontos időpontot még nem tudok" "Rendben. Majd még akkor úgy is találkozunk. Izuku-nak és nekem is még dolgunk van" mondta Kacchan. "Oh rendben akkor nem is tartunk fel titeket. Majd még felhívlak titeket valamikor. Na sziasztok" mondta Mitsuki, majd beszállt Masaru mellé a kocsiba és elhajtottak. 

Én és Kacchan visszamentünk a házba. Már vetettem le volna magamat a kanapéra, mint egy krumplis zsák, de Kacchan körbefonta a derekam körül a kezeit és felemelt engem. "Nem nem nem, neked matekórád lesz, mivel le vagy maradva, utána meg megcsinálod a házi feladataidat is" mondta Kacchan. Én elkezdtem nevetni és próbáltam kimászni a szorításából sikertelenül. "Kacchaaaaaaan nem akarok matekozniiiiiiiiiiii" nyávogtam neki. Csak aludni akartam és lustálkodni. "Hát ez szomorú mivel 1.muszáj matekoznod, 2.egy eléggé jóképű matektanárod van aki szívesen segítene neked felzárkózni a többiekhez". 

Végül is nem hazudik. Csak nézz rá! Hogy koncentráljak 100%-osan a matekra amikor ő tanítja a matekot. Kikérem magamnak. Szándékosan eltereli a figyelmemet a kidolgozott testével, a gyönyörű rubint vörös szemeivel, a tüskés, de igazából hihetetlenül puha és selymes hajával a-

"Deku megint motyogsz" mondta Kacchan nevetve, miközben lerakott végre. Oh bakker. "És hallottad amit mondtam?" kérdeztem alig hallhatóan. "Igen Deku minden egyes szót hallottam. Őrülök, hogy én vagyok az aki elveszi a figyelmedet és nem valami más" monda Kacchan egy önelégült mosollyal az arcán. Szégyenemben oda mentem, hozzá és megöleltem őt. A pírban úszó arcomat pedig a mellkasába temettem.(XD Baku Tits (¬‿¬) ) "Na gyere gyorsan essünk túl rajta" mondta Kacchan miközben a kezemet fogva sz asztal felé húzott.

Time Skip

Miután befejeztünk a matekozást, befejeztem a házi feladataimat és Kacchan befejezte a dolgozatai javítását, utána el ment vacsorát készíteni. Én is próbáltam segíteni, de amikor vágtam össze a hozzávalókat a curry-hez megvágtam az ujjamat 6x, ezért miután Kacchan leragasztotta a vérző ujjaimat elküldött képregényt olvasni. Hát így is tettem. Olvastam a képregényt amit tőle kaptam. Szeretem az All Might képregényeket, de ez a képregény eddig a legjobb közülük és az, hogy Kacchan-tól kaptam az csak még jobbá teszi. 

All Might éppen a legnagyobb gonosztevő ellen harcolt amikor a képregény hirtelen ki lett kapva a kezemből. "Hé!" "Deku már legalább 20x szóltam, de annyira belemerültél, hogy nem hallottál" mondta Kacchan miközben a magasba emelte a képregényt, mivel próbáltak kilopni a kezéből. "Kacchan kérem vissza!" "Hm. Majd vacsora után visszakapod. Ki fog hűlni az étel, ha nem eszel most" mondta Kacchan. "Ahj jól van" mondtam majd leültünk enni.

...

Vacsora után visszakaptam a Képregényt és elkezdtem olvasni. Olvastam és olvastam. Egy idő után olvasás közben lassan elnyomott az álom. 

Kacchan szemszöge.

Amikor kimentem a nappaliba, láttam, hogy Deku a kanapén alszik a képregénnyel a kezében. Egy kicsit elnevettem magamat, majd oda mentem hozzá, elvettem tőle a képregényt, levettem a szemüvegét és leraktam őket az asztalra. Izuku-t menyasszony pózban, óvatosan felvettem és bevittem őt a hálószobába. Beraktam őt az agyba. Levettem a  pólómat és befeküdtem mellé sz ágyba. Szorosan magamhoz húztam őt és betakartam magunkat. Az arcomat beletemettem az illatos hajába. Lassan végül én  is elaludtam.

(Helló. Igen tudom, hogy nagyon el vagyok tűnve, de mivel vissza kellett menni az iskolának nevezett pokolba, ezért nincsen túl sok időm. A szabadidőmben igyekszek írni és hozni nektek az új részeket. Köszönöm, ha elolvastad ezt a részt is. További szép napot/estét! <3 )

The Favourite (BKDK)Onde histórias criam vida. Descubra agora