(Hello! Itt is van az új rész drágák ^^)
Izuku szemszöge:
El érkezett a hét utolsó napja. Péntek. Iida-ék próbáltak velem többször is beszélni a hét során, de egyszerűen nem tudtam magamat rávenni, hogy beszéljek velük. Jövőhéten le fog járni Uraraka-ék egy hetes felfüggesztése, szóval ez az utolsó esélyem, hogy beszéljek velük.
Reggel Kacchan behozott iskolába és mind ketten mentünk az óráinkra. Amikor mentem az első órámra láttam Todoroki-t és a többieket együtt beszélgetni. Vettem egy nagy levegőt és oda mentem hozzájuk. Mindannyian rám néztek érdeklődően. "Ü-Ülhetek ma v-veletek ebédn-nél?" kérdeztem tőlük. Egymásra néztek, bólintottak, majd Tsu megszólalt. "Igen, de egy magyarázatot szeretnénk kapni" "P-Persze! El f-fogom nektek mondani, h-hogy mi a helyzet!" válaszoltam, majd siettem is az órámra.
Time skip ebédre
Eljött az ebéd ideje. Felkészültem, hogy elmondjam nekik a helyzetet. Beléptem az ebédlőbe és körbenéztem keresve őket, ám ekkor valaki oldalról egy féloldalas ölelésbe húzott. "Szia Midoriya!" köszönt Mina. "Oh. Helló" köszöntem vissza neki. "Már hamarabb akartam volna beszélni veled, de ez így jött össze. Bocsánatot akartam kérni Kiri nevében. Majd nevelek belé egy kis emberséget" mondta Ashido. "Oh köszönöm. B-Bocsánat, de a többiek várnak rám" "Oh. Rendben. További szép napot!" mondta, majd ment a saját baráti köréhez. Pár másodperc keresés után megtaláltam őket és elindultam az asztalukhoz. Amikor az asztalnál voltam csak kínosan álltam. "Midoriya ülj le nyugodtan" mondta Todoroki. "O-Oh oké" mondtam majd gyorsan le is ültem. "Akkor most adnál nekünk végre egy magyarázatot?" kérdezte Iida. "I-Igen. Szóval meleg vagyok, de ezt már ti is tudjátok. Igazából csak azért kerültelek titeket, mert nem tudtam, hogy elfogadnátok-e engem. Teljes mértékben meg értem ha már nem akartok a barátaim lenni-" "Dehogy nem akarunk lenni a barátaid. Azt hiszed, hogy mert meleg vagy nem lennénk a barátaid? Ez hülyeség!" szakított félbe Tsu. "Persze. Nem is értem Uraraka-t. Azt hittem, hogy ő egy kifejezetten elfogadó ember. Sejtettem, hogy bír téged, de nem ilyen reakcióra számítottam tőle" mondta Todoroki. "Kirishima is átlépte a határokat. És még mi történt? Az egyik nap koszosan jöttél be bőröndökkel" kérdezte Iida.
"Oh. Röviden tömören kipateroltak otthonról" mondtam, miközben megvakartam a tarkómat és elnéztem. "Oh. Sajnáljuk. És van hol laknod? Szívesen segítünk neked" mondta Todoroki. "Igen van hol laknom, de beszéljünk inkább másról" mondtam, majd témát is váltottunk és a közel jövőben bekövetkező dolgozatokról beszéltünk az ebéd szünet végéig.
Ebéd szünet után indultam a következő órámra, de egy narancssárga hajú lány a B osztályból megállított. "Szia. Te nem ismersz, de én már hallottam rólad. Én Kendo vagyok az évfolyam társad. A hét folyamán tudomásomra jutott, hogy meleg vagy és gondoltam, hogy megkérdezlek, hogy esetleg van-e kedved csatlakozni az LGBTQ+ közösségi csoportunkba. Az iskolában vagyunk páran akiket a szexualitásuk vagy nemük miatt bántanak és ennek a csoportnak az a fő célja, hogy segítsünk a hasonló helyzetben lévő embereknek. Én vagyok a csoport vezetője és én non-binary (nem bináris, de ez olyan furán hangzik :p). Ha gondolod gyere te is. Minden kedden és csütörtökön gyűléseket tartunk a dráma teremben iskola után. Na most már hagylak menni téged menni az órádra. Szia" hadarta el a mondandóját Kendo, majd el is ment és én is mentem az órámra.
Time skip iskola végére
Iskola után összepakoltam a cuccaimat és Kacchan autójához mentem. Leültem az autó mellé és megnéztem az időt. Ekkor döbbentem rá, hogy Kacchan-nak még egy órát kell tartania. Az majdnem egy teljes óra, szóval elővettem a rajz füzetemet és neki álltam folytatni a képregényt amin dolgozok. Most jön egy nagy harc, szóval sokat kell dolgoznom vele.
Idő közben annyira belemerültem a rajzolásba, hogy nem is vettem észre, hogy Kacchan végzett is az órájával és már mellettem ült. "Jézusom! Mikor jöttél ide?" kérdeztem tőle ijedten. "Már egy negyed órája itt ülök melletted és nézlek, miközben rajzolsz" "Oh" "Na de gyere. Menjünk végre haza" mondta Kacchan, majd felállt és engem is felsegített. Beszálltunk az autójába és haza mentünk.
Amint haza értünk Kacchan elő is vette a kijavítandó dolgozatokat és neki állt javítani, én pedig elő vettem a házi feladataimat és a tanulni valóimat, amiből szerencsére most nem volt annyira sok. Röpke másfél óra alatt le is tudtam az egészet, de Kacchan még nem volt kész a javításokkal, ezért folytattam a képregényemet.
Már 1 órája a képregényt csinálom, de Kacchan még mindig nincsen kész, ezért gondoltam, hogy főzök én ma vacsorát. Miután eszembe ötlött ez a csodálatos ötlet a konyha felé vettem az irányt.
Time skip
Katsuki szemszöge:
Már az utolsó pár dolgozatnál tartottam amikor égett szagot éreztem. Felnézem és láttam, hogy füst jön a konyhából, ezért felkaptam egy tűzoltó készüléket és a konyhába mentem. A gázon egy serpenyőben égett valami, Deku pedig próbálta egy ronggyal eloltani a tüzet. Lefújtam a kigyulladt ételt és kinyitottam az ablakot, hogy kimenjen a füst. Megfogtam Deku kezét és kihúztam őt a konyhából.
"Te meg mit csináltál ott bent? Mi történt?". Deku szemei megteltek könnyekkel és el kezdte mondani, hogy mi történt. "Láttam, h-hogy még a dolgozatokat javítod, ezért arra g-gondoltam, hogy csinálok én vacsorát, de m-meggyulladt az étel és a m-mellette lévő rongy is". Deku a mondandója végén már sírni kezdett. Deku-t szorosan magamhoz öleltem és elkezdtem simogatni őt. "Shh. Semmi baj. Történnek véletlenek" mondtam neki, majd egy kicsit elhúzódtam az ölelésből, hogy le tudjam törölni a könnyeit. "N-Nem haragszol r-rám?" kérdezte szipogva. "Nem dehogy haragszom rád. Kedves volt tőled, hogy vacsorát akartál csinálni, ezt nagyon is értékelem" mondtam majd egy apró csókot nyomtam szeplős arcára. "De máskor viszont hagyd rám az étel készítést" mondtam neki amin kuncogott egy kicsit. "Inkább rendeljünk most valamit" dobta fel az ötletet Deku. "Hm oké. Pizza megfelel?" kérdeztem tőle" "Aham" mondta mosolyogva. Na ezt már szeretem.
Megrendeltük a pizzát, ami elég hamar ki is jött és gyorsan meg is ettük.
Ezt követően mindketten elmentünk fürödni, fogat mosni stb. és lefeküdtünk aludni. Deku-t szorosan magamhoz öleltem és pillanatok alatt mindketten mély álomba merültünk.
(Na hiii. Hoztam ebből is egy új chaptert ^^. Persze nekem este kell írnom yeah (ಥ﹏ಥ) Na m1 remélem tetszett ez a rész is. 3x át néztem, de le merem fogadni, hogy van benne helyes írási hibám :') Na Bye)
YOU ARE READING
The Favourite (BKDK)
FanfictionDeku most költözött a városba és iskolát vált. Nagyon tetszik Izuku-nak az új iskola. Izuku-t mindenki szereti, főleg a matematika tanárja. Vajon, hogy fog alakulni, majd a kettőjük kapcsolata?