Abi hayat sıkıcı. Evimden bir yıldan çıkmadın. Aslında dört ayak üzerinde yürüyorum. Bunu kol kaslarını geliştirmek için elimden geleni yaptım.
Ne yapsam acaba. Para sıkıntım yok. Dedem bana miras ayırmış. Hayır neden 24 yaşında. Neden 18 değil. Hayır çok saçma. Belki ben 24 yaşında gelmeden öleceğim.
Devasa bir miras var. Ama İstanbula taşınma Sebebim. Köyden kaçma isteğimdi. Gerçi köyden kaçtım da ni oldu. Hiç bir şey. Hayır ne vardı köyde. Tamam aşk olmayabilir. Ama ulan yaşıtlarım torun sahibi. Dur bir dakika. Biraz fazla abarttım. Yani çocukları var ama.
Ben anca dört ayak üstünde yürü köpek gibi. Hayır bir yıldır insanla da konuşamadım. Neden mi. Ne ailem ne komşular ne de kapıcı. Ulan bir tarafı bozulmayan ev mi olur. Hayır deprem oldu. Gene evden çıkmadım. Hergün not ile konuşuyorum. Yakında herşeyin hayal olduğunu düşünürsem kendim kendime şaşmamak lazım.
Biraz önce kendimle mi konuştum. Dur bir dakika. Ben bir yıldır insanlara konuşmuyorum. Haydi para bitmiş. Çekmem lazım. Kapıcıya mı yazsam. Üşeniyorum dışarıya çıkmaya.
Yemişim kapıcısını. Kendim çıkacağım.
Ulan kapıcı kapıcılığını bilsin. Kargoyu alıyor, parayı çekiyor, Yemeğimi alıyor ve En önemlisi şiparişi getiriyor.
Dışarı çıktım.
Kız çok şaşırmıştı.
"aaa insan" dedi ve elini uzattı.
Sakin bir şekilde" Siz ölü değil misiniz"dedi.
Kızgın bir şekilde " Benim nerem ölü dedim ve kızın dibinde sokuldum ve" Bir dakika bak ve ölü müy-".
Sanımım arkamdan darbe yedim. Ya da yemedim. Bilmiyorum.
Başımda üç insan vardı.
İlk konuştuğum kız. Tarif etmek gerekirse. 1.50 1.60 boylarında. Saçların yarısı pembe yarısı sarı. Tam ortadan yapmış.
Sanırım adam kapıcı. Adam da kapıcı tipi var. Hayır bu devirde kafasına kasket takan mı var? Hayır bu şapkadan babamda da var. Bu arada ailemle görüşmedim. Paranın yarısını verdim. Faizi ile rahat geçiyorum. Geçinmiyorum. Geçinmek için hayatta bir iz bırakmak lazım. Ben.
Kahvenin tonları saçları var. Gözü kahve. Standart Türk insanı. Ctrl v tipi. Dışarıda onlardan bir sürü bulursun. Gerçi bende onlardan biriydim.
Birde siyah saçlı bir kız. Sanırım bu kız... Nasıl derler. Ha buldum. Kendini gizliyor. Neden gözlük ve çift kuyruklu saç. Hayır bu çocuksu saç tipini yapıyorsan iki açıklaması olabilir. Ya birinden gizlemeye çalışıyordur kendini. Ya da salaktır. Gerçi birini kendinden tiksindiyor da olabilir.
Kapıcı kılıklı adam yakama yapıştı "Çabuk söyle Safa beye ne yaptın" dedi ve beni sarsıp yere attı.
Çift kuyruklu kız saçımı çekerek " söyle ben polisim. Safa genç'in cesedi nerede" dedi.
Ben bıçakla saçımı kestim demek isterdim. Bıçak yok yanımda. Zaten bıçak ile kestim diyelim. Ne yapabilirim.
Mecbur ikna etmeye çalışacağım.
" Gizli görevin ne" dedim ve küçümseyici bir bakış attım.
Kinayeli bir şekilde çift kuyruk saçlı kız" Seni adalette teslim etmek"dedi ve saçımı bıraktı silah doğrulttu. Yalnız harbiden bunu bir ara kestireyim.
Bıkmış bir ses tonuyla" Götür ya. En azından bir iki insan yüzü görürüm. Hayır parayı bulduk. Afedersin .... Kalktı. (Kaşlarını kaldırım) Yani aga demem o ki para in... " diyemeden gene bayıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın genç ama fazla çılgın
RomanceAna karakter Safa'nın hikayesi @esmakck1 kapağı yapan kişidir. Çok teşekkür ederim