Abi haber ettim. Büyük evi açsınlar diye.
Ertesi gün
Eylül imalı bir şekilde "Hala kanepe de mi yatıyorsun" dedi.
Ben kafamı kaşıyarak" O yatağa hiç bir zaman yatmadım ki. Ben böyle daha rahat ediyorum"dedim.
Güldü ve" Sen ne çılgın bir gençsin "dedi.
Annem araya girdi.
Zeliha korkunç bir bakışla " Kahvaltı hazır değil mi gelin hanım "dedi.
Göz ucu ile baktım" Anne sorması ayıp neden buradasın. Babamgil ile neden büyük evde değilsin"dedim.
Yazmasının ucu ile ağzını kapadı. Sanırım gülmemek için zor tutuyor kendini ve" Sorması ayıpsa neden soruyorsun "dedi.
Eylül gülmeye başladı. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum.
Öksürdüm. Gülmemek için " Zeliha sultan hadi dalga geçecek vakit değil "dedim.
Annem" Oğlum o ev çok büyük. Ben kayboldum üç günde zor buldular beni "dedi.
" Anne o kadar da yoktur. Orada çalışanlar falan var"dedim.
Eylül"Senin başka bir evin var"dedi.
Sakin bir şekilde "Yani 5 katlı evim var. Burası birlikte almıştım. Ama halı döşetmek tam bir işkence olduğu için. Burada kalmaya karar verdim" dedi.
Eylül imalı bir şekilde " Sen neden burada yaşıyorsun..." Modu düştü ve "Çılgın genç ama fazla çılgın olduğun için sanırım" dedi ve iç çekti.
Ben dışarı çıktım.
Annem ve Eylül atışmayacağı kesin. Hem börek alırım da. Biraz rahatlarlar. İyi en azından annem sevdi. Ulan orada ne oluyor. Adam elinde bıçakla kadını sürüklüyor.
Kadın" Bırak çantamı. Bak ben Karadenizliyim. Kocam seni öldürür. Oğlum polis"dedi
Maskeli adam bıçağı sallıyarak" Bırak çantanı. Teyze "dedi.
Ben" Abi neden inşaat bakar gibi bakıyorsunuz "dedim.
Cafede oturan" Abi elinde bıçak var. Ben canımı sokakta bulmadım "dedi.
Ben" Yav 40 kişi var. Biriniz yaralasa öbürünüz var "dedi.
Aynı adam" Oldu katil olup yirmi yıl yatayım. Benim çoluğun çocuğum var. Hem polisler niye maaş alıyor yarım saattir gelmediler "dedi.
Kafeden sandalyeyi aldıysam kafasına geçirdim. Adam kaçmaya başladı. Tabi Peşinden ara sokağa kadar koştum.
Adam bıçak attım saplandı. Yere düştü adam. Çantadan çıkardığı biber spreyini kullandı. Gözlerim yanıyor
Bir tekme salladım adama. Çanta'yı bıraktı kaçtıHiç tanımadığım ses" Sen iyi misin "dedi ve elimden tuttu.
Gözlerim kapalı bir şekilde" Gözlerim yanıyor onun dışında iyiyim "dedim.
Arkadan helal olsun diye sesler geliyordu.
Kadın geldi" Oğlum Allah senden razı olsun. Şimdi benim kızım evlendi. Malum altın kaç para. Bir takım para da var. Sağol oğlum"dedi. Ç
Biri geldi. Nefes nefese. Herhalde kocası.
Adam minnettar bir ses tonuyla " Sağol evladım... "iç çekti"... Bizim kız da senin gibi bir damat bulsaydı keşke. Evlenmiş ama yeniden ne bileyim yeniden derken yanlış anlama ilk evliliği. Ama kızım çok habersiz iş yapar. Bir baktık sabah İstanbula gitmiş. Ne bilelim. Kusura bakma senin başını şişirdim evladım "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın genç ama fazla çılgın
RomansaAna karakter Safa'nın hikayesi @esmakck1 kapağı yapan kişidir. Çok teşekkür ederim