Garip Olay

74 29 9
                                    

Abi neden cinayet. Ulan bir bakışla çözdüm. Bu sefer yalan yanlış şeyler söylesem.

Eylül şirin bir bakışla" Safa Ne olur lütfen beni de götür"dedi.

Kafamı kaşıyarak"Kızım tema parkına gitmiyoruz. Ceset olmasa da olay yerini görmeye gideceğiz"dedim.

Eylül tatlı bir şekilde "Hadi. Ama kocamın tek bakışla cinayet çözmeni görmek istiyorum" dedi.

İçim eridi o an. Saçmalama Safa sen aşık değilsin. Aşık değilsem ne. Ne abi. İyice manyamaya başladım. Ulan kızla kendimi düzeltmek için evlendim. Neyse ya. Ha aşığım ha değilim. Ne fark olacak.

Eylül parmağını şıklattı "Safa iyi misin" dedi.

Kendimi düzelttim"Fazla dalgın baktım değil mi? Benden tiksinmedin değil mi? Dur bir dakika abin nerede "dedim.

Eylül çaydanlığı masaya koydu" Büyük ihtimalle. Eski yengemin yanında. Kahvaltıyı bitirelim. Ağustos'da iş arıyor"dedi.

Bende Sakin bir şekilde "Temmuz ile anlaşacaklarsa gitsin. Ayrıca Abinin kimliğinde Şubat yazıyormuş. Hayır ben Sadece Hasan var sanıyordum" dedim.

Eylül" Aslında abim 18 yaşına girince değiştirdi. Dışlamış gibi hissettiği için "dedi.

Gülmeye başladım ve" O ne öyle. Siz müzik grubu musunuz"dedim.

Eylül yüzünü ekşitti "Sakın abimin yanında öyle deme. Sana bir yumruk atar şaşarsın. Kızı ile uyumayı çok sever" dedi.

Yukarı katta çıktık.

Ömer" Safa bey emin misiniz? Bakın Nalan kızmasın "dedi.

Ben sakin bir şekilde" Abi beni bir olaya bakacağım. Hayır benim sivili ne bakıtıyorlarsa. Yav beni götürecek olan Ömer. Iııgg! İşte Hasan. Kafa bırakmadı ki. Belma'nın izin günüymüş bugün"dedim.

Ömer"Abi gerçekten de yedek anahtarlar kapı açmasam. Biliyorsun benim bu işe ihtiyacım var. Senin sayende aldım. Ama abi anla beni"dedi.

Ben kafamı kaşıyarak "Sen kaybol. Ben seni kolaya yolladım. Halk'a söyle. Bir saatliğine kaybolsun" dedim ve her birine 200 lira

Ömer" Abi tamam. Kralsın abi"dedi ve koşarak gitti.

Kapıyı açtım.

Eylül koşarak arkamdan girdi. Şaşkın şaşkın bakarak" Abi siz hani ayrılmıştınız"dedi.

Dalga geçer bir şekilde " Ooo Kayınço bakıyorum. Kanepe rahatlığı sizi sanmış"dedi.

Nalan yorganın altına girdi" Ne yapayım. Yatak odasında olsa Nazan duyar "dedi.

Ben" Eylül'ün tepkisi gayet iyi duymuştur "dedim.

Hasan kızgın bir şekilde"  Yav zil denen bir şey var. Neden kapıyı açtınız... "Jeton düştü" Siz kapıyı nasıl açtınız"dedi.

Anahtarı göstererek "Bunu yürüttüm. Kapıcı odasından" dedim.

Hasan" Safa Hırsız mısın sen"dedi.

Ben" Ben ne bileyim. Eylül kesin kızı ile yatıyordur diye söyleyince. Olay bu hale geldi. Ne oldu da. İş bu hale geldi"dedim.

Hasan "Aslında bir yerde sizin yüzünüzden. Yav illa bir ilişkide aşk olması gerekmez yeter ki iki taraf birbirini sevsin. Safa sen fahri psikolog falan mısın?" Ağzımı kapadı iç çekti "Biliyorum. Çılgın genç ama fazla çılgın. Hayır bu lafı niye sürekli diyorsun" dedi ve ağzımı bıraktı

Çılgın genç ama fazla çılgın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin