Aradan bir kaç gün geçti.
Temmuz elleri ile gözünü kapattı"Oov! Enişte. Anladık kanepe seviyorsun. Ama bari içerideki odada yatın. Kız Eylül bu adamı gene zehirleme. Hayır içeceği kahveye karabiber kırmızı biber koymanızı geçtim. Ulan köri sosu koymak nedir. Pizza baharattı bile koymuşsunuz. Adam üç gün yattı" dedi.
Derin bir nefes aldım" Hangi ara evin yedek anahtarları yürüttü lan" diye bağırdım.
Banyo yapıp üstümü giyindikten sonra.
Kapıyı açtım. Kapıda temmuz oturuyor. Kaşlarımı çattım ve"Temmuz burada ne işin var. Bak kahvaltı hazırladı Eylül "dedim
Temmuz" Enişte. Hayır süper iğrenç enişte"...
Lafını kestim ve "Lan nerem benim süper iğrençmiş" dedim.
Temmuz endişeli bir şekilde "Enişte şey. Sen babamın ayakkabısını yalamadın mı" dedi.
Kızgın bir şekilde " Ne kadar kararlı olduğumu görsün diye. Diyene bak Annesini Gaps etmeye çalışan biri söylüyor" dedim.
Temmuz korkmuş bir şekilde "İçeride Eylül var. Bak beni hamsi buğlamaya çevirir. Hem sen annemi benden neden kurtarıyon sanki kadına bir şey yapacaktım da. Havuz dolusu paran var. Sana aldığı saati birde ablama aldığı bilezikleri satsam yolumu bulurdum" dedi.
Ben" Bak dediği lafa bak. İstersen abine uçarayım bu haberi. Hasan ne yapar seni. Hayır sen nasıl evlatsın ya. İnsan kendi annesini babasını soymaya çalışır mı diyeceğim. Neyse "dedim.
Eylül geldi" Hayırdır neden tartışıyorsunuz siz"dedi.
Ben"Hiç ya işin başına başkasını alacağım dediğimde kızdı"dedim.
Özür dilerim Eylül. Sana inan gerçeği anlatmak isterdim. Ama kardeşin ne kadar büyük ... Olduğunu bil istemedim.
Eylül" Delirdin mi Temmuz. Bu zamanda iş bulmak ne zor. Bak ben hala işe gidiyorum "dedi
Temmuz" Beş katlı havuzlu evin var abla. Ben senin yerinde olsam yatardım "dedi.
Eylül şaşkın bir şekilde" Aranızda 14 ay var. Ne ablası be. He he! Sonra. Sana göre sonrasına soğan doğra. Hem neyin peşindesin sen. Hayır babam sana dedi. Hasan ve kasım gibi polis ol diye. Sen yok. Ne oldu "dedi.
Temmuz yüzünü ekşitti" Aman be abla. Polis olarak zengin olunmuyor. Bende ticaret kafası var"dedi.
Ben " Ne oldu da madem parayı bulmadın" dedim ve göz kırptım.
Temmuz kinayeli bir şekilde" Ben senin gibi koca bir mirasa konmadın"dedi.
Ben korkutucu bir gülümseme ile "Ben senin gibi değilim. Haberin olsun" dedim.
Eylül tehditkar bir biçimde"Safa kavgayı kesin. Yoksa bende senin ayakkabını yalarım"dedi.
Kahkaha attım.
Ben gülerek" O komik ki. Tek bir damla öfkem kalmadı. Temmuz kahvaltıdan sonra beni takip et "dedim.
Yolda giderken.
Temmuz" Enişte neden kapıcı Geliyor"dedi.
Haluk" Çünkü yedi yeri ben aldım"dedi.
Temmuz " Eniştem sana vekalet verdi. Her şeyi üstüne neden geçirmedin" dedi.
Haluk Temmuz'a bir tane vurdu "O ne biçim laf. Benim gözüm haramda olmaz. Haram acı bir bala benzer. Yav yenge güzel kız. Emin misin kardeş olduklarına. Gerçi istemediğim halde birini bana verdi " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın genç ama fazla çılgın
Storie d'amoreAna karakter Safa'nın hikayesi @esmakck1 kapağı yapan kişidir. Çok teşekkür ederim