Abi Eylül tatlı tatlı baktığına göre bir şey olmalı.
Eylül çekinerek " Şey sana bir şey söyle eğim kızma" dedi.
Çay bardağını koydum" O Temmuza gene temmuzun martta çeviririm bak"dedi.
Eylül " Konu Temmuz değil. Beni işten attılar" dedi
Gülerek "Bu muydu yani? Benim güzel karımı atarsa atsın. Aman. Kır dizini evinde otur diyeceğim ama haksızlık olur. Ama merak ediyorum neden işten attılar seni" dedim.
Eylül Gülümsedi ve "Şey. Senin kocan zengin. Sen niye burada çalışıyorsun hala diye" dedi.
Gülümsedim "Takma kafana. Psikoloji danışma merkezi kurarız. Hayır nedir ki. Param var" dedim.
Eylül "Boş ver. Milletin derdini dinlemek istemiyorum" dedi.
Ben"Şuan ne yapmak istiyorsun"dedim.
Eylül boş bir bakış hali haldı. Sanırım düşünüyor.
Eylül "Aranılan isteğe ulaşılamadı" dedi.
Ben dayanamadım kahkaha attım. Kendimi toparladım ve sakin bir şekilde" İstersen düğün yaparız "dedim.
Eylül ürperdi" Kalsın. Aman. Cidden benim bir hayalim yokmuş ya. Hiç düşünmemiştim. Ot gibi yaşamışım ben bugüne kadar "dedi.
Bende" Vaktimiz var. Sakin bir kafa ile düşün"dedim.
Eylül benim üstüme atladı ikimizde düştük "Buldum. Kendi çocuğumu büyütmek istiyorum" dedim.
Ben"Biz bunu konuştuk ama. Daha ben kendimi çocuk gibi hissediyorum. En azından evliliğimizin ilk yılında çocuk yapmayacaktık hani"dedim.
Eylül ayağa kalktı"Doğru söyledin. Daha hayatımın tadına varamadım. Sen iyi misin" dedi.
Ben endişeli bir şekilde"Sanrım sandalye kırıldı. Umarım bir tarafıma kaçmamıştır. Öff ya"dedim ve ayağa kalktım. İyi bir tarafıma kaçmamış.
Eylül "Safa Türkiyeyi gezelim mi? İki motorla" dedi.
Bende Eylül'ün anlına fiske attım"Yani gitmek isterdim. Ama bu benim isteğim. Senin değil. Bu yüzden de haksızlık olur. Hem birinci yıl dönümü kutlamak için gezemeyi planlıyorum "dedim.
Eylül somurtu ve" Çok sıkıcısın kocam bu kadar sıkıcı mıydı"dedi.
Ben" Yani. Genelde evde kalır anime izlerim. Tamam garip olaylar oluyor. Ama bunun alakası ne"dedim.
Eylül "kusura bakma. Doğru. Ama çılgın genç ama fazla çılgın. Rol mü gerçek mi" dedi.
Kafamı kaşıyarak" Yani. Rol değil. Mod demek daha doğru olur "dedim.
Eylül" Cosplay yapmaya ne dersin Safa. Senin izlediğin anime de gördüm para da kazanan var "dedi.
Yorgun bir şekilde" Orası japonya yanlız. Fotoğraf çekitirerek ya da kendi yaptıkları ürünleri satarak para kazanırlar"dedim.
Eylül "Para kazanmak için yapmayacağız. Kafamıza göre" dedi.
Bir mağazadan takım elbise aldık.
Ben"Pek cosplaya benzemedi"dedim.
Eylül "Hayır benzedi. Sen merak etme" dedi.
Kaşlarımı kaldırdım" Patron sensin. Bana fark etmez"dedi.
Ulan yazında ceketi ile giydik. Terden sırılsıklam olduk. Ama mutlu olsun yeterli bana.
Eylül "Neden gülümsedim. Aklına bir şey geldi" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çılgın genç ama fazla çılgın
Lãng mạnAna karakter Safa'nın hikayesi @esmakck1 kapağı yapan kişidir. Çok teşekkür ederim