Asansörde Unutulduk

40 16 11
                                    

Abi asansörde kaldık. Yani eve uğradık bilal abi için kurabiyeler vardı.

Ben" Ben söyledim. Ama dinleyen kim "dedi.

Eylül" Safa burada birlikte mi olsak hem fantazi olmuş olur"dedi

Eylül'ü ittim "Oldu birde yerleşik hayata geçelim. (Zemini göstererek) Patates eker öyle yaşarız" dedim.

Eylül omuzları silkerek" Ya Safa çok sıkıcısın "dedi.

Ben" Tam biz birlikte olurken kapı açılsa ne olacak. Abi biz beş dakika sonra mı çıkacağız diyeceğiz"dedim

Eylül "Tamam. Ahlaki açına güvenerek bir daha açılmamak üzere  kapatıyorum. En azından asansörde. Ama canım sıkıldı ne yapacağız" dedi.

"Eski moda bir şey yapacağız konuşacağız" dedim.

Gülmeye başladı ve" Eski moda diyince bende bir şey sandım"dedi.

Yere çöktüm "Heralde bir yada iki saate kadar çıkarız" dedim.

Eylül "İyiki Bilal abiye gitmeden tuvalete gittik yoksa işimiz bitmişti" dedi.

"Öff ya telefon bile çalışmıyor" dedim.

Telaşlı bir şekilde "Ya asansör telefonu" dedi.

" Bu eski asansör. Ondan bunda yok öyle şeyler" dedim.

"Bizi bulmaları ne kadar sürer" dedi.

"Eğer şanslı isek bir saat" dedim.

Korkmuş bir şekilde "Şansız isek peki" dedi.

"İki güne falan. Ama komşu Ziyareti için gezdiğimizden anlaşılır ya" dedim.

"Neden yere oturdun Safa" dedi.

"Ya abi ben anlamıyorum. Cidden anlamıyorum. Hayır hep dizilerde vardır ya asansörde kalırlar bir anda aşık olurlar ya da birbirlerinden hoşlanırlar ya. Bu çok saçma. Hayır bu mantığa göre asansörden çıkınca birbirlerinden nasıl soğumuyor" dedim.

Gülümsedi "Bu nasıl bir mantık be. Hayır Asansör birbirinden etkilenmek arasında nasıl bir bağ kurdun" dedi.

" Birincisi kapalı alan. Ne yaparlarsa yapsınlar çıkış yok. Tabi ajan değilsen. Kablolara çıkacak halin yok sonuçta. İkincisi belli bir süre sonra birbirlerinin varlıklarına alışacaklar. Üçüncüsü belli bir süre aynı ortamda. Aynı ortam derken bu kadar yeri kastediyorum. İster istemez birbirlerinin alışkanlıkları haline gelir"dedim.

Düşünceli bir şekilde" Benimle bu yüzden mi evlendin"dedi ve yere oturdu. Sanırım ayakları ağrıdı.

"Yarı yarıya böyle denebilir. Ama zaten evlenmek istiyorum. Sen olmasan başkası ile. Ama senin ilk seçimin olma sebebin. Aurandaki güzel his" dedim

Gülmeye başladı" Safa astral mesaj yolu ile herkese mesaj yolla biz birinci asansörde kaldık diye" dedi.

"Kendinde en ifrit oluduğun şeyi anlatsana" dedim.

"Arınma gecesi diyorsun yani" dedi.

"Pek sayılmaz Eylül. Lanet konuyu değiştirme" dedim

Düşünceli bir şekilde" Hmm! Hiç düşünmedim. Sanırım hayatta amaçsız olmana sinir oluyorum. Senin nasıl bir amacın var "dedi.

" Bu mu"Gülmeye başladım" Aslında çaktırma amacım yok. Asıl gerçek olan. Çoğu insanın amacı yok. Amaç dediğin şey bir sürü uğraş gerektirir. Ancak insanlar bu uğraşlardan kaçıyor. Belki de bu yüzden çabuk para kazanma hırsı oldu insanlarda"dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çılgın genç ama fazla çılgın Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin