0.5

342 37 31
                                    

Selam çiçeklerim, böceklerim, ballı çöreklerim!

Nasılsınız? Ben çok iyiyim.

Yeni bölümümüze hoşgeldinizz!

Medya: Aras Aksöz ve Beril Tekin
(Aras ilkokulda tanıştıkları arkadaşları)
(Beril ise Ege ve Miray'ın kızı, Hakan'ın kız kardeşi)

Hangisinin Aras hangisinin Beril olduğunu söylememe gerek yok herhalde ama yine de söyleyeyim dfgthyjhgfdf
Soldaki Aras, sağdaki Beril

Hadi Bölüme geçeliimm!

(Bölümle ilgili ufak bir sıkıntı var, yorum paylaşılmıyor. Sorunu çözmeye çalışacağım. Umarım çözülür ama çözülmemişse bölüm hakkında düşüncenizi panoma yazarsanız çok mutlu olurum :( )


Cumartesi günü Beril ve Duru Emre'nin doğum günü partisine hazırlanmak için bizim eve gelmişti. Çünkü her ne kadar Duru bir şekilde evden çıkabilecek olsa da Beril için bu biraz zordu. Abisi, yani Hakan evdeydi ve süslenmiş püslenmiş bir şekilde evden çıkarsa Hakan durumu anlayabilirdi. Onun durumu anlaması da direkt Doruk ve Aras'ın öğrenmesi demekti.

"Kızlar sizce saçlarıma açık bir model mi yapayım, yoksa toplu mu?" dedi makyaj masamda oturmuş kızıl saçlarını karıştıran Duru. Zümrüt yeşili, mini, v yaka, yarım kollu elbisesini giydikten sonra elbisesine uyan bir makyaj yapmıştı. Şimdi ise saçına karar vermeye çalışıyordu.

"Bence açık bırak. Hatta ben makyajımı bitirdikten sonra senin saçlarına maşa yapayım." dedi ayna karşısında allığını süren Beril. Üzerine koyu mor, kalın askılı, hafif göğüs dekolteli, şık bir tulum giymişti. Saçlarını ise ensesinden sıkı ve düzgün bir şekilde toplamıştı.

"Ben hazırım Beril. Sen rahat rahat makyajını yap, Duru'nun saçlarını ben yaparım." dedim ve kırmızı, mini, sırtı açık elbiseme aynada son kez bakıp sol omzuma attığım saçlarımı düzettim. Ardından Duru'nun yanına gidip saçlarına maşa yapmaya başladım.

"Beril, sen Hakan'a ne deyip çıktın evden?" dedi Duru. Beril, makyaj masama gelip rujlarımdan birini seçerken cevapladı.

"Liya'nın evinde kız kıza takılacağız dedim." dedi ve hoşuna giden toprak rengi bir ruju alıp tekrar aynanın karşısına geçti.

"Gelmez buraya, eminsin değil mi?" dedim Beril'e dönüp.

"Amma telaş yaptınız kızlar. Tabii ki gelmez! Ayrıca," dedi ve rujun kapağını kapatıp devam etti. "en son 'kız kıza takılacağız' deyip buraya geldiğimizde merak edip buraya gelmişlerdi ama hatırlarsanız onları üstün yeteneklerimle evden göndermenin bir yolunu bulmuştum." deyip şirin şirin sırıttı Beril. 

"Yüzlerine maske yapmaya, tırnaklarına oje sürmeye çalıştığın günden mi bahsediyorsun?" dedi Duru gülerek.

"Evet, başka ne zaman olacaktı." diye yanıtladı Beril.

"Ne yani, eğer bir daha gelirlerse yine tırnaklarına oje sürüp yüzlerine maske yapıştırmaya çalışırım mı demeye çalışıyorsun?" dedim maşayı fişten çekerken. Diğer yaşıtım olan erkekleri bilmezdim ama Hakan, Doruk ve Aras yanlarında oje sürdüğümüzde bile kokusundan tiksinirlerdi. Özellikle kızların çok sevdiği bakım ürünlerine hiç gelemezlerdi.

"Hayır, öyle yapacağımı bildikleri için bir daha gelemezler demeye çalışıyorum. Hadi bu konuyu kapatalım da, gidelim artık. Geç kalacağız yoksa!" dedi ve zıplaya zıplaya merdivenlerden indi Beril. Bizde onun arkasından gittik.

***

"Hazır mısınız? Çıkalım hadi." dedim üzerime siyah uzun ceketimi giydikten sonra. Her ihtimale karşı üzerimize kıyafetimizi kapatan ceketler giymiştik.

AYNAYA BAK - Eriyorsun 2 | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin