Prolog

417 32 8
                                    

DISTRIBUȚIE

Harry Styles as Harry Styles

Victoria Justice

as Rawnie Dares

Aishwarya Rai

as Megan Dares

Emmanuelle Chriqui

as Sophie Worice

Nina Dobrev

as Jennifer Judge

Ian Somerhalder

as Black Brown

Douglas Booth

as Darwin Lawrence

Louis Tomlinson

as Louis Tomlinson

Zayn Malik

as Zayn Malik

Niall Horan

as Niall Horan

Enrique Iglesias

as Justin Wayne

John Wayne

as John Wayne

50 Cent

as Earnest Dush

Julia Roberts

as Julia Dares

Bradley Cooper

as Richard Dares

Bradley Cooper

as Frank Dares

Taylor Swift

as Rebbeca West

Nick Bateman

as Nick Bateman

Gabriella Wilde

as Ashley Wilde

Rawnie Dares POV

Nu imi vine sa cred ca omul care sta acum in fata mea a fost candva o persoana foarte importanta din viata mea. Am crezut ca in el pot avea incredere.I-am spus mereu tot ce aveam pe suflet.Mereu el era umarul pe care plangeam si ma consola,dar toate astea de fațadă.Nu imi vine sa cred că m-a injunghiat pe la spate.A vrut in tot acest timp doar să imi facă rău.Din cauza lui acum stau legată de un scaun asteptând sa imi vină vreo idee cum să scap de aici.Dar nu inteleg de unde a știut el ca a doua mea identitate era Katherine.Nu am adus vorba niciodata de fața cu el.Stiam doar eu si Justin.Nimeni altcineva nu stie asta.Acum cred ca ar trebui sa intreb ceva pe monstrul care acum imi rânjește diavolește.Ochii mei transmit doar ură.


-De ce ai facut asta?scuip cuvintele.


-Oh draguta, dar nu e nevoie sa te uiti asa la mine.Ai fost o fraiera ca ai avut incredere in cine nu trebuie,dar nu ai fi putut sa nu ai incredere in fața asta '' nevinovata''.spune monstrul aratand cu degetul aratator spre fata sa,care acum as vrea sa ii sterg ranjetul ala idiot de pe fata sa ''nevinovata''.Acum ce ar fi tu sa imi spui care este numele adevarat al sefului tau că văd că vă place sa aveti doua identitati.Continua diavolul care imi era prieten.


-Nu are doua identitati.Numele lui real este Justin.Numai eu am doua identitati.De unde ai aflat ca eu sunt defapt Katherine?Si de unde ai stiut ca lucrez in mafie?intreb.


-Pai draguta, cand ai un IT-ist profesionist in mafie afli lucruri foarte usor.Si ca sa iti raspund la a doua intrebare, nu orcine poarta un pistol in spatele blugilor. Zice si ranjeste.


De unde a vazut el ca port un pistol in spatele blugilor?Trebuie sa am mult mai multa grija cum il pun in spate.Monstrul imi mai pune cateva intrebari la care nu dau atentie si se pare ca asta il infurie,dar mie imi sta gandul la o singura persoana.La persoana cu ochi de smarald si buze de trandafir.Gandurile sunt imediat indepartate de o lovitura de palma peste obraz si inca un picior in burta de cad cu tot cu scaun.Mai urmeaza inca un picior si inca unul,urmate de alte cinci lovituri.


-Cand te intreb ceva imi raspunzi,ne-am inteles târfă?scuipa si pleaca trantind usa ,dar nu inainte sa mai dea doua lovituri,iar eu acum scuip sange.Daca reusesc sa scap de aici, omul acela e un om mort.Il voi tortura atat de mult incat ma va implora sa ii trag mai repede un glont in cap.


Stau aici cred ca mai bine de o ora si nu mi-a venit nimic in minte cum sa scap,dar imediat o idee m-a '' lovit''.Imi duc repede mana dreapta la piciorul drept in botinele mele unde pastrez acolo un briceag de urgenta.Il iau repede cu mainile tremurande si incep sa tai funia.In aproximativ 10 minute funia este taiata si la maini si la picioare si ma ridic repede de pe scaun.Acum trebuie sa fac cumva sa ajung la fereastra din capatul camerei intunecate.Nu este chiar mare inaltimea de la pamant pana la fereastra dar totusi am nevoie de scaun.Il iau repede si il pun in fata ferestrei,ma urc pe el si incep sa trag de fereastra pana se deschide,odata cu el si o grămadă de praf,jumatate din el cred ca am inghitit provocandu-mi o tuse,dar acopar repede cu mana pentru a nu ma face auzita.Imi pun mainile pe ''pervaz'' si picioarele pe perete si ma ridic repede ,bagandu-mi capul (=)) ) apoi corpul,alegandu-ma cu o cazatura nu tocmai frumoasa cand am facut contact cu solul,dar nu asta conteaza.Imi ridic repede privirea si vad ca sunt intr-o padure,dar uitandu-ma mai bine vad ca suntem in padurea unde am fost cu scoala la inceputul anului scolar si unde Harry mi-a spus ca voi fi a lui, eu razand la remarca lui,dar acum nu mai sunt atat de sigura.Indepartez repede gandurile intr-un colt al mintii si incep sa fug tot inainte.Nu stiu exact pe unde sa ma duc,parca ma invart in cerc.Ma asez putin sa imi trag rasuflarea.Uitandu-ma prin jur vad mai in indepartare izvorul unde am fos cu Harry.Inseamna ca sunt aproape de iesire.Ma ridic fericita de pe frunzele uscate si incp sa alerg.Ajungand la izvor ,merg pe poteca din fata ei,ajungand in strada.Opresc repede un taxi si ii spun adresa casei mele.Sper ca tata sa nu fie acasa,daca ma vede asa nu stiu ce explicatie sa ii dau.Cand ajungem nu vad masina tatei pe pe alee si rasuflu usurata.Ii platesc repede taximetristului si intru usor in casa.Inchid usa si ma duc repede in camera mea,acolo avand un soc cand il vad pe Harry pe patul meu.


-Ce faci aici?intreb balbaindu-ma.


-Stiu cine esti. Imi raspunde si eu fac ochii mari.


De unde stie ca sunt si Rawnie si Katherine?


Am dat de dracu'.

Dangerous LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum