Nu!Asta e imposibil.Imi spun in minte si ma dezlipesc din sarut brusc.Harry se uita la mine confuz.
-Ce s-a intamplat?-intreaba el-
-Nu pot!-tip deoarece am inceput sa merg cu pas alergator spre masina mea-
-Ce nu poti?Stai,Rawnie!-tipa si el si incepe sa alerge incercand sa ma prinda din urma,dar era prea tarziu.Deja intrasem in masina.-
Am pus talpa piciorului pe acceleratie si ambreaj apoi am schimbat in viteza a 5a.Cum am putut fi atat de stupida?In halul asta am ajuns?De ce mi-am lasat garda jos?I-am spus Rebbecai cum ar trebui sa procedeze si eu ce fac?Fac exact opusul.Sunt o fraiera ca m-am lasat influentata de orice m-ar fi influentat.
Tresar cand aud plansul unui bebelus si vad prin oglinda retrovizoare papusa aia afurisita.Scot un mormait frustrat si reducand viteza,fac dreapta intr-o benzinarie,apoi opresc motorul.
Imi intind mana inspre bancheta din spate si smuncesc parul din capul papusii aducand-o la mine.Incep sa o legan dar nu se opreste inca din bocit.Ii infing suzeta dar nici asa nu merge si apoi mi-am dat seama de ce mirosea in halul asta in masina.Papusa asta a facut pe ea.
-Serios,sateno?-intreb papusa-Acum din cauza ta trebuie sa duc masina la spalatorie.
Imi dau o palma usoara peste cap dandu-mi seama ca eu chiar am inceput sa delirez daca am inceput sa vorbesc cu o papusa.Toate astea doar din cauza lui Harry.
-Tu esti de vina pentru tot!-tip si dau din greseala cu palma in clanxon tresarind din cauza sunetului brusc-
Am luat papusa de o mana si o trageam dupa mine cu gandul sa ma duc la baie sa o schimb dar nu inainte de a lua niste scutece in caz de raman fara cand sunt acasa.Ma duc la casa si platesc,vanzatoarea uitandu-se ciudat la pozitia in care tin papusa.
-Nu-ti fa griji!Este o papusa!-zic si zambesc ridicand papusa la nivelul capului meu-
Vanzatoarea a rasuflat usurata dand din cap,mie scapandu-i un suras.Nu o invinovatesc pe biata femeie.Papusa asta seamana al dracu' de mult cu o fiinta vie.Daca ar fi fost copilasul meu in nici un caz nu l-as fi tratat asa chiar daca sunt o criminala.Din potriva,iubesc copiii,dar Harry mi-a intins nervii la maxim.Dar nu inteleg de ce dau vina pe Harry.Eu sunt proasta care la sarutat.Numai eu sunt de vina.De ce am dat vina pe el?
A,da.Voiam sa caut un tap ispasitor.
Am deschis putin cam dur usa de la baie,speriind cele 3 femei care erau acolo.Mi-am ridicat mainile in pozitie defensiva,cerandu-mi scuze,apoi ele intorcandu-se la treaba lor.Am asezat mai usor papusa pe chiuveta sa nu fac o impresie proasta femeilor astora si am inceput sa schimb bebelusul.
I-am dat usor pantalonasii jos,apoi scutecul si am scos din geanta servetelele umede.Incep sa sterg usor substanta galbuie de pe partea de jos a papusii si apoi arunc la cosul de gunoi servetelele folosite.
Desfac un scutec nou si il asez sub papusa,apoi incep sa pun parte peste parte la sfarsit lipind partile suprapuse si i-am pus inapoi pantalonasii.In sfarsit s-a oprit din plans.Am pus in ambalaj scutecul murdar si l-am aruncat si pe acesta la cosul de gunoi.Am pornit apa si am inceput sa ma spal uitandu-ma la reflexia mea.Oare cum ar fi daca ar fi fost un bebelus adevarat si nu o papusa?
CITEȘTI
Dangerous Life
Hayran KurguHarry Styles si Rawnie Dares.Doua suflete chinuite de soarta.Mascandu-si durerea cu niste caractere de gheata.Ei doi sunt la fel ca doua picaturi de apa.Amandoi sunt niste criminali. Distrusi de parasirea mamei,Rawnie si tatal sau plec la Seattle.Ac...