Dupa ce am plecat amandoi inspre ora de muzica,a trebuit sa mai apara inca cineva care sa imi strice ziua.Rebbeca.Era ea agatandu-se de tricoul lui Harry,chinuindu-se sa ajunga la buzele lui.Dar se pare ca el se gandea la altceva.Am chicotit si m-am indreptat spre ei fara sa ma pot abtine sa nu ii dau o replica de a mea.
-Styles,ai face bine sa ii potolesti apucaturile sexule ale iubitei tale,unii din noi avem bani sau calculator acasa sa vedem un film porno.Sau chiar sa punem in practica.-ii zic cand am ajuns in dreptul lor-Toti cei de pe hol au inceput sa rada si auzeam vorbe cum ar fi :'' te-a facut Rebbeca'', ''asa,mai zi!'' sau '''esti tare bruneto''.Ii fac cu ochiul lui Styles cand incepe sa se inroseasca la fata si vena de la gat sa ii fie vizibila,apoi ii fac cu mana si ma indrept spre clasa de muzica,dar acum mi-am adus aminte ca ora asta o am cu Harry,mai bine!
De cand am auzit discutia dintre Darwin si Harry am inceput sa ii urasc pe amandoi foarte tare si deja m-am gandit la razbunare.Am la dispozitie o saptamana jumatate sa ii fac sa sufere,sa ii fac de ras.Nu voi rata nici macar o singura data ocazia de a-mi bate joc de ei,asa cum vor si ei sa isi bata joc de mine.Sa imi fure virginitatea,chiar daca ei nu stiu ca sunt virgina,pentru un pariu de 100.000$.Am alungat gandurile imediat ce am intrat in clasa,stapanindu-mi furia ce venise odata cu acele ganduri.Profesoara inca nu a venit,asa ca ma duc in a treia banca de langa geam,punandu-mi fata in palme si oftand.
-Pot sa ma asez?-aud un glas de baiat si imi ridic instantaneu privirea-
-Sigur!-ii zic politicos-si ii zambesc.
-Eu sunt Nick.-zice si imi intinde mana in semn de a face cunostinta.
-Rawnie. Banuiesc ca esti nou nu?il intreb si schitez un zambet in coltul gurii.
-Da.Si nu am pe nimeni.Ma gandeam ...-zice si isi duce palma la ceafa scarpinandu-se emotionat,iar eu chicotesc.
-Nu-ti fa griji.Si eu am venit abia acum o saptamana.Poti sa stai cu mine si prietenii mei,daca nu te deranjeaza.
-Nu,bineinteles.-scutura din cap categoric-scapandu-mi din nou un chicot.
Am vazut ca mai voia sa zica ceva,dar usa s-a deschis pe ea intrand profesoara si in urma ei Harry.Privirea lui atintind-o pe a mea si imediat pe a lui Nick,care acesta se uita putin inspaimantat la el.I-am luat mana intr-a mea,iar el si-a intors capul schitand un zambet discret,eu facand cerculete pe podul palmei lui.Harry s-a dus nervos in ultima banca de la perete,avand privelistea exact spre mainile noastre impreunate.Se pare ca planul se schimba.Gandul asta imi aduce un zambet malefic in minte pe care era sa il scap.Se pare ca intr-un razboi din doi,al treilea castiga.
-Copii,-incepe profesoara-ora trecuta,Rawnie ne-a cantat o melodie extraordinar de frumoasa,la fel ca si vocea sa bineinteles.Rawnie,daca esti de acord sa participi la un concurs de talente pe tara impreuna cu Harry.Ati face un duet extraordinar.Cum ti se pare?intreaba profesoara si mie parca mi s-a oprit aerul in gat.Cum pot sa fac chestia asta cu el?Asa i-as da cale libera sa ma linguseasca,pentru a ajunge in patul meu,sa-mi ia virginitatea mea si sa plece.Nu pot face asta.Dar exista o singura solutie la problema asta.
-Doamna profesoara,avem un coleg nou.Ce ati spune sa il ascultati mai intai si pe el cum canta si sa vedem dupa aceea cu cine ma duc la concurs.-zic referindu-ma la Nick,caruia i-am zambit incurajator,iar la Harry nici macar nu m-am uitat,deoarece imi dau seama ca acum fierbe,la propriu.
-Oh,da!Am uitat ca avem un nou coleg!-incepe profesoara-Nick ce ar fi sa ne canti ceva?
-Sigur..!-zice Nick-si se duce in fata clasei si incepe sa cante '' I will be right here waiting for you''.Wow,are o voce de aur,Dar pe a lui Harry nici macar nu am auzit-o.Cred ca o voi face curand.
CITEȘTI
Dangerous Life
Fiksi PenggemarHarry Styles si Rawnie Dares.Doua suflete chinuite de soarta.Mascandu-si durerea cu niste caractere de gheata.Ei doi sunt la fel ca doua picaturi de apa.Amandoi sunt niste criminali. Distrusi de parasirea mamei,Rawnie si tatal sau plec la Seattle.Ac...